|
Post by Alicia Divine.. on Jan 4, 2008 11:37:33 GMT -5
Melina: kommer gående på mine stilleteer xD ser lidt rundt.. ligger koldt hovedet på skrå af en lille tøs der ser på mig ' smiler så ondt da hun straks tager fat i sin mor og lukker øjnene.. Raven: kommer koldt gående.. ser rundt.. føler mig virkelig nede..
|
|
|
Post by Kizuki ~ Deni on Jan 4, 2008 11:38:19 GMT -5
,, No noo Jeg gider ikke rende rundt med en eller anden Emo Ó_o.. De er deprimerende " kom det næsten klagende fra mig x'D Efterligner ham og hælder hoved lidt på sned med et drilsk smil ^^
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 11:41:48 GMT -5
griner og nikker bestemt "Thats right!" griner jeg og puffer drilsk til hende da hun efterligner mig og løfter en finger op "Ikkeeee efterligne!" griner jeg drilsk og ryster kort muntert på mit hoved..
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 11:45:21 GMT -5
Kommer gående, elegant( eller var det arogant ) som altid.. Ser rundt..
|
|
|
Post by Kizuki ~ Deni on Jan 4, 2008 11:46:38 GMT -5
Kommer med et overrasket hvin og er tæt på at falde >_O.. Ser på ham og hæver provokerende fingeren og efterligner ham atter ,, Ikkeeee efterligne! " tager fingeren til mig med et sødt smil X3~
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 11:48:50 GMT -5
knækker kort med min nakke ? ser rundt med et suk. * ingen sjove mennesker * melina: ser jenna.. smiler skævt.. kaster et blik rundt.. raven: kaster en kniv efter jenna.. " arogante møg ting.. " siger jeg koldt..
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 11:49:35 GMT -5
kigger på hende og kniber drillende mine øjne sammen "ohh, du skal ikke vikle dig ind med mig!" griner jeg muntert og kigger på hende med et smil...
|
|
|
Post by Kizuki ~ Deni on Jan 4, 2008 11:52:44 GMT -5
// Dammit ö Sorry >< Skal gå.. Min Daddy er her ö
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 11:53:44 GMT -5
Jenna. dukker mig xD " raven din lyseslukkende ting.. " smiler skævt..
raven: sukker bare af hende.. hvorefter jeg går xd
melina: går der fra xD for stenet..
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 11:54:21 GMT -5
// ok.
ser en eller anden pige (Jenna) løfter kort mit øjenbryn og ligger mit hoved på skrå..
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 11:57:44 GMT -5
Kigger mig kort omkring.. ser en eller anden .. ligger kort hovedet på skrå .. smiler lidt..
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 12:00:34 GMT -5
kigger på hende, går så stille hen mod hende efter at have rettet på mit pandehår og smiler skævt til hende.. "hej.." sige rjeg da jeg når hen til hende...
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 12:06:01 GMT -5
retter kort på mit hår.. ser på ham der nu kommer her hen.. " hej.. " siger jeg med mit normale lidt mystiske smil..
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 12:09:28 GMT -5
kigger på hende "damian" mumler jeg og rækker hende min hænd med et skævt smil.
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 12:18:00 GMT -5
"jenna" siger jeg og trykker roligt hans hånd.. bruger kort mine evner så han mens han holder fast i min hånd bliver varm inden i.. dog ved han ikke at jeg gør det ;D
|
|