Sardie Ciel
L
? Crazy as i am, i count the day. I count the day, to my death ?
|
Post by Sardie Ciel on Jul 29, 2007 10:43:14 GMT -5
Står og ser på noget tøj med væmmelse ;z ,, sikke noget poppet nedringet eeeew halløj >< '' siger jeg højlydt, er ligeglad med om andre kan høre mig -___-'? ,, lalala- jeg siger bare at det er grimt :) '' vifter en ekspedient vææk ><
|
|
|
Post by Matthew on Jul 29, 2007 10:44:56 GMT -5
Kommer gående, lige nu er jeg afslappet men kan sagtens koge over, rigtig hurtigt ! xD Kigger rundt.
|
|
Sardie Ciel
L
|
Post by Sardie Ciel on Jul 29, 2007 10:46:48 GMT -5
Ser sådan en tyggegummi automat hvor man skal ligge en 2er i, og så kan få et rudnt tyggegummi i endten pink, grøn, blå, gul, rød eller sådan ngoet .. xD spæner over til den og leder i min pung. ,, kom frit frem små 2kroner >< '' siger jeg til min pung ö..
|
|
|
Post by Matthew on Jul 29, 2007 10:49:09 GMT -5
Kigger på hende tøsen. Hæver et øjenbryn.
|
|
Sardie Ciel
L
|
Post by Sardie Ciel on Jul 29, 2007 10:54:49 GMT -5
Får så fat på en 2krone og sætter den i og drejer den der dims.. wtf ><?! får en gul >o< ,, år damn, jeg ville have en blå >< '' brokker jeg mig, men tager den alligevel i munden. tygger lidt på den. ,, ækelt.. '' mumler jeg. ,, jeg vil ha' en til xD .. eller nej.. eller jo.. år tis ''
|
|
|
Post by Matthew on Jul 29, 2007 10:58:44 GMT -5
Griner inden i mig selv og går videre.
|
|
Sardie Ciel
L
|
Post by Sardie Ciel on Jul 29, 2007 11:02:00 GMT -5
Spankulere så lidt rundt- nynner en herkules sang xD den sad i hovedet ( du ved viiiiidst godt hvilken? *host* .. I won't say i'm in love- danish version.. :b ) ,, ugh- klamklam sang.. men det toner da godt? ;D .. eller noget.. stop med at spekulere og spankuléer.. '' kommer det fra mig. ,, åh er her da ingen fornuftige mennesker til en slåskamp? '' spørger jeg mig selv og ser på udvalget. xD
|
|
|
Post by Matthew on Jul 29, 2007 11:04:50 GMT -5
Ryster lidt på hovedet og går videre.
|
|
Sardie Ciel
L
|
Post by Sardie Ciel on Jul 29, 2007 11:05:55 GMT -5
Giver et lille barn dræberøjne.. hører så hvad den siger ,, jeg skal gi' dig japansk perker! '' udbryder jeg så og tager kværkerta' på den bette prut x)
|
|
|
Post by Matthew on Jul 29, 2007 11:08:21 GMT -5
Kigger hen på dem. Sukker opgivende, har ikk tænkt mig at hjælpe >.< Hader hylende børn.
|
|
Sardie Ciel
L
|
Post by Sardie Ciel on Jul 29, 2007 11:13:01 GMT -5
Tager så mit tyggegummi ud af munden og propper det øverst på hans hår.. mwuahahah xD ,, tag den dit fede amerikaner svin >< .. pattebarn.. '' siger jeg haderfuldt og grumt x} ,, og jaer- jeg er en japansk perker :} tag den møgkræ til et barn >< '' kommer jeg nogle ufattelige spydige kommentare om amerikanere
|
|
|
Post by Matthew on Jul 29, 2007 11:14:18 GMT -5
Fnyser og går derfra.
|
|
Sardie Ciel
L
|
Post by Sardie Ciel on Jul 29, 2007 11:16:39 GMT -5
Sætter mig så på en bænk. ,, her er overfyldt med racistiske mennesker efter min o'så høje visdom til los angeles.. '' kommer det fra mig og jeg skubber nogle ned af bænken med mine ben x}
|
|
Sardie Ciel
L
|
Post by Sardie Ciel on Jul 29, 2007 13:05:48 GMT -5
,, you wan't to move it move it, '' synger jeg bare og tænder en cecil smøg .. :'}
|
|
Sardie Ciel
L
|
Post by Sardie Ciel on Jul 29, 2007 13:12:41 GMT -5
inhalere dybt og puster røgen ud gennem næsten :b .. tøhø ö nynner roligt imens, og begynder at lave røgringe.
|
|