|
Post by Jeff Sander ^-^ on Oct 1, 2007 8:43:34 GMT -5
hviner drenget "aaaaaaaar!!" suser forbi en dreng, ser det er ham demon tingen!! "heydu!!" Ser så frem for mig, hviner da jeg er ved at ramme en væg.. "Cintya jeg kan ikke bremse!!!" O__O Cintya. Griner af ham, suser også forbi fyren? Oo Ser efter ham, suser direkte ind i jeff, så han suser ind i væggen, efterfulgt af mig >_<
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 1, 2007 8:44:00 GMT -5
sukker dybt "arghh jeg ved ikke hvad jeg skal skrive" sukker jeg og kigger op på drengen som er på et skateboard og hæver et øjenbryn med et skævt smil... kigger lidt på ham og ler så kort af hans blafren med henderene...
|
|
|
Post by Jeff Sander ^-^ on Oct 1, 2007 8:46:23 GMT -5
Falder tilbage lige ned på cintyas ryg XD "aaaw!!"
Cintya. falder på maven, puster tungt da jeg får fede sander over mig xD
|
|
|
Post by Daniel on Oct 1, 2007 8:48:22 GMT -5
Ser bare dumt efter ham, kan ikke høre hvad han siger da jeg høre musik xD Tager så den ene høreting ud ^^' Laller videre ;D
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 1, 2007 8:49:58 GMT -5
kigger rundt og sætter mine papir til siden og ligger mig så ned på en bænk
|
|
|
Post by Jeff Sander ^-^ on Oct 1, 2007 8:50:34 GMT -5
Rejser mig op Knækker kort i ryggen.. Cintya. rækker en hånd op, klapper ham kort på hans fod.. "taget" kommer det udmattet fra mig XD
|
|
|
Post by Daniel on Oct 1, 2007 8:53:20 GMT -5
Laller forbi ham der var den der underlig vuffelivov og en eller anden tøs, nynner bare muntert og ser rundt Vil have nyt tøj >O<
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 1, 2007 8:55:46 GMT -5
sætter mig så op igen og skriver videre på min sang .. smider så irreteret papirene på gulvet "jeg kan heller ikke finde ud af noget" mumler jeg og krydser arme...
|
|
|
Post by Jeff Sander ^-^ on Oct 1, 2007 8:55:55 GMT -5
Griner kort..
Cintya. rejser mig op Oo Børster kort støv af mine bukser.. "tøj!"
|
|
|
Post by Daniel on Oct 1, 2007 8:57:53 GMT -5
Nynner muntert.. Skæver kort tilbage på den der dumme ting, men fortsætter muntert da han ikke følger efter XD
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 1, 2007 8:59:20 GMT -5
sukker så dybt og samler mine papir op igen...
|
|
|
Post by Jeff Sander ^-^ on Oct 1, 2007 9:12:18 GMT -5
(wuhaha! det' bare mig i allesammen venter på ;D )
Ser mod en eller anden der samler papire op? Oo "wuhaha" går så ind i en tøjforretning med cintya xD
Cintya. griner stort, vil have tøj ;D ;D
|
|
|
Post by Daniel on Oct 1, 2007 9:13:30 GMT -5
( Ja din idiot -.-' ) Ser kort rundt, ser en tøjbutik, men ser ikke den der dummeting der går der ind -.-' Nynner fortsat muntert og ser rundt inde i butikken
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 1, 2007 9:14:32 GMT -5
kigger rundt og går så væk...
|
|
|
Post by Jeff Sander ^-^ on Oct 1, 2007 9:19:53 GMT -5
Nynner ^^ Finder en finfin pink trøje, kaster den i hovedet på cintya ^^ Tager en sort en ned med sikkerhedsnåle der er sat som krydser rundt omkring på den "niiih!" laller ind i et prøverum med den og et par tight bukser ;D Går ud, ser mig i spejlet, griber en sjov hat ^^
Cintya. Tager den og et par fine gamacher der er hvide med lilla striber ;D Tager så et par sorte hullede tight knæbukser ^^ Laller ind med det i et prøverum, kommer ud igen stille mig i spejlet ved siden af jeff, smiler stort. Tager en sjov hue på til xD Tager et billede af os i spejlet XD
|
|