Kiro
Junior Member
Kisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisaki
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 14:58:03 GMT -5
Kommer gående ind med hende . Smiler roligt .
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 15:00:56 GMT -5
kommer usikkert gående stirre ind i vægen, ville faktisk gerne kigge på ham men siden her er så stille kan jeg ikke vide hvor han er hene....
|
|
Kiro
Junior Member
Kisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisaki
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 15:03:28 GMT -5
Trækker hende blidt hen til en trappe . ,, Pas på trinet "
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 15:05:17 GMT -5
nikker stille og løfter min fod , hvorefter at stille gå op af trappen... snubler over et trin og står og svejer på kanten at trinnet for ikke at falde bagover...
|
|
Kiro
Junior Member
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 15:09:08 GMT -5
Støtter hende roligt . ,, Pas nu på "
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 15:10:18 GMT -5
"undskyld" mumler jeg roligt og smiler lidt hen mod hans stemme og går så roligt videre op af trappen, kommer tilsidst helt op...
|
|
Kiro
Junior Member
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 15:15:37 GMT -5
,, Jeg følger dig hen gæsteværelset " Tager blidt fat i hendes arm.
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 15:18:28 GMT -5
smiler taknemligt og nikker kort "Okay , tak" følger stille med ham , varmen inde i hans hus giver mig gåsehud, men det er en dejlig, rolig varme ,som er tudsine gange bedere end udenfor i mit telt...
|
|
Kiro
Junior Member
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 15:23:03 GMT -5
Åbner døren Følger hende hen sengen . ,, Bare føl dig hjemme "
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 15:24:29 GMT -5
sætter mig stille hen på sengen og kigger hen mod hans stemme "mange tak virkelig.. jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde kan takke dig" siger jeg og smiler stille hen mod hans stemme og gnubber kort mit ene øje...
|
|
Kiro
Junior Member
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 15:28:34 GMT -5
Smiler roligt . ,, Du behøver ikk at gør noget for mig . Jeg er bare venlig og hjælpsom " Ser på hende . ,, Der er mad i køleskabet nedenunder " Klør mig i nakken . ,, Bare føl dig frem "
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 15:32:15 GMT -5
smiler , mit smil falmer lidt til sætningen 'bare føl dig frem' men smiler så stort... "okay, jeg er ikke rigtig sulten ligenu men ellers tak..." siger jeg "hmm.. efter noget tid siden , mødte jeg denne dreng... og mystiskvis , kendte ha mit navn.. og han sagde at han har evner og at han kan heale mine øjne.." siger jeg og kigger hen mod hans stemme "tror du at det er sandt?" spørger jeg og ligger mit hoved på skrå...
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 16:02:08 GMT -5
falder i søvn op af væggen efter kort tid..
//Out.
|
|