|
Post by mia on Nov 20, 2007 11:59:02 GMT -5
Der er koldt, og mørkt Går hen af sandet. Kigger ud på det kolde og næsten døde hav. Længes efter sommeren. Nynner melodien "Moments Bliss" fra julie. Sidder mig så ned og kigger ud.
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Jan 1, 2008 16:04:12 GMT -5
kommer gående.. ser lidt rundt.. tænker lidt på min gamle ven miyavi.. savner ham lidt.. tænker så på bedazzling.. * *
|
|
bedazzling
Full Member
if you'll touch my hat, i'll kill you... and i mean it!
|
Post by bedazzling on Jan 1, 2008 16:08:37 GMT -5
min skikkelse ses langsomt ... jeg kigger rundt og retter lidt på min hat med et kort suk.. mine øjne glimter kort i mørket , et lille skævt smil er smørret på mine smukt formet læber og jeg sætter mig roligt på en stor sten og kigger rundt..
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Jan 1, 2008 16:12:13 GMT -5
bevæger mig langsomt og elegant hen af sandet.. ser på den lysende fuldmåne .. Gyser kort ö Knækker kort mine fingre og ser koldt rundt med mine isblå øjne..
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Jan 1, 2008 16:14:40 GMT -5
jeg kigger op mod månen med mit hoved l agt halvt på skrå.. kigger så op og ser en skikkelse lidt fremme , det første som kommer op i mit hoved er Jessie.. retter mig op og går stille hen mod skikkelsen som langsomt bliver tydeliger for mig..
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Jan 1, 2008 16:16:54 GMT -5
Høre noget bag mig? Ser lidt rundt, med et roligt blik.. ser En velkendt skikkelse.. Ligger hovedet på skrå, og ser der hen... " hey smukke.. " siger jeg så bare..
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Jan 1, 2008 16:19:45 GMT -5
man kan høre havets bølger meget tdeligt.. månen står højt oppe i himlen...smiler roligt da jeg ser Jessie "Hey" mumler jeg og kigger på hende .. "hva så?" spørger jeg da jeg når helt hen til hende... kigger kort på månen før jeg igen kigger på hende..
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Jan 1, 2008 16:21:12 GMT -5
Ser på ham.. " ikke så meget ? " smiler kort, og køre en hånd ned af kinden på ham..
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Jan 1, 2008 16:23:18 GMT -5
stryger hende blidt ned af hendes bløde hår "hmm.." mumler jeg og betragter hende med mit hoved på skrå.. kysser hende så kort og smiler skævt...
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Jan 1, 2008 16:27:50 GMT -5
stiller mig lidt ind til ham, og holder roligt hans kys.. ser på ham.. beundre hans skønne øjne, og skønne make up..
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Jan 1, 2008 16:30:52 GMT -5
ligger roligt mine arme om hende og kigger ind i hendes smukke blå øjne ... smiler roligt og stryger en tot af hendes hår om bag hendes øre så jeg kan få et bedere blik af hendes smukke ansigt..
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Jan 1, 2008 17:45:41 GMT -5
kysser ham ømt, og køre kort tungen over hans piercing... Ligger hæderne ømt om ham-.
|
|
|
Post by Justin grave <33 on Jan 1, 2008 18:00:28 GMT -5
Kommer koldt og ligeglad gående xD smiler lidt..
|
|
|
Post by Mell Jameson on Jan 1, 2008 18:06:08 GMT -5
Kommer rolige gående hen af sadet. Kigger lidt rundt og ser på min mobil. Skal snart have en ny. Tabte den i søen igår. Og satte mig så på den for ca. 2 timer siden på en cafe Xs - self knækkede skærmen på den T__T Nynner en lille sang imens jeg stille går afsted i vandkanten. Har som altid mine hænder stoppet i mine lommer. :3
|
|
|
Post by Justin grave <33 on Jan 1, 2008 18:23:11 GMT -5
Ser rundt, med et lille skævt og dog koldt blik .. ligger hovedet på skrå, da jeg ser en skikkelse komme herhen.. sukker.. gider ikk snakke med nogen..
|
|