|
Post by Mell Jameson on Jan 1, 2008 18:27:19 GMT -5
Ser på en eller anden skikkelse jeg går mod. *hmm.. er det..? * Skutter mig lidt under min jakke for kulden.. Går stille mod skikkelsen, for at se om jeg har ret?
|
|
|
Post by Justin grave <33 on Jan 1, 2008 18:31:16 GMT -5
ser mod skikkelsen.. smiler da jeg ser hvem det er..
|
|
|
Post by Mell Jameson on Jan 1, 2008 18:36:18 GMT -5
Ser det er justin.Lyser op i et lille smil, trods kulden og det trykkende mørke. Går hen til ham.. "hellow pie ^^" smiler mildt..
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 26, 2008 13:07:03 GMT -5
Chii kommer langsomt gående i en lang , hvid kjole.. hun kigger rundt med et undrende blik "Chii?" mumler hun lavt .. hendes lange hår hænger blafrende ned af hendes ryg.. hun stopper ved vandet og sætter sig ned på hug foreand det "Chii?" mumler hun og stryger en finger hen over det kolde vand..
|
|
Eläin Theodore
L
Beelzebub's little demon son, is playing on earth <3
|
Post by Eläin Theodore on Jan 26, 2008 13:29:01 GMT -5
Eläin kommer svævende hen over sandet, som om han ligger oven på noget og ser nysgerigt ned. Egentlig sys han bare at sand er irriterende, så han unlader at gå i det. Han får øje på en pige der sidder ved vandet. Han stopper op og falder ukoncentreret ned i sandet med et bump. "ADR... sand!" Han rejser sig hurtigt op og letter få censimeter op o luften så han ikke står i sandet, mens han irriteret børster det af sig.
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 26, 2008 13:33:53 GMT -5
Chii kigger hurtigt tilbage da h un høre nogen råbe .. hun kigger lidt på drengen som hun får øje på "S..and?" mumler hun "Chii?" mumler hun så ufårstående og kigger hen mod drengen .. så begynder Chii roligt at gå hen mod drenget med et genert , undrende og uforstående blik.. da Chii når hen til drengen smiler hun glad "Chii!" siger hun så.
|
|
Eläin Theodore
L
|
Post by Eläin Theodore on Jan 26, 2008 13:38:37 GMT -5
"bah, det kan du da selv være?" Svarer han, uden rigtig at vide hva hverken hun, eller ham selv snakker om. Han ser på hende med armene over kors, og store letterer nysgerige øjne.
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 26, 2008 13:40:50 GMT -5
Chii kigger undrende på ham og så ligger hun hovdet på skrå "... Chii.. ikke forstå?" mumler hun så og kigger på drengen ..
|
|
Eläin Theodore
L
|
Post by Eläin Theodore on Jan 26, 2008 13:43:48 GMT -5
"kan du ikke sige andet eller hva" Spørg han, og klør sig lidt i nakken. Han sætter sig i skræderstilling mens han stadig svæver i luften og ser på hende. "Hva hedder du?" Spørg han og prøver at underholde sig selv ved at føre en samtale med personen han endnu ikke ved hva hedder.
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 26, 2008 13:48:30 GMT -5
Chii kigger uforstående på ham "He...dder?" spørger hun lavt og uforstående "Chii ikke forstå he-dder?" mumler hun og ligger sit hoved på skrå..
|
|
Eläin Theodore
L
|
Post by Eläin Theodore on Jan 26, 2008 14:02:12 GMT -5
"ehhm..?" Han ser undrende på hende, "ja altså hva er dit navn? Hva bliver du kaldt?" Eläin ser på hende, "jeg hedder for eksempel Eläin ?"
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 26, 2008 14:06:46 GMT -5
"Eläin..." mumler Chii lavt og kigger i tavshed på Eläin .. så bredes et smil på Chii's læber og hun peger hen mod Eläin "Eläin!" gendtager hun med et stort smil.
|
|