|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 13:55:48 GMT -5
Kommer løbende ind i hulen og ligger mig ned tæt op af væggen og græder så meget så det gør helt ondt inde hjertet.
|
|
Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 13:58:05 GMT -5
Kommer lettere stakåndet løbende efter Galleria
|
|
|
Post by ~*Sakura*~ on Apr 2, 2007 13:59:39 GMT -5
Kommer gående og kigger lidt rundt.
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 13:59:41 GMT -5
Lukker mine øjne og finder en skarp sten og kaster den hårdt væk fra mig så den laver et kæmpe hul.
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 14:00:45 GMT -5
Hopper forskrækket op, da stenen er lige ved at ramme med ,, Så, så rolig nu, Galleria " siger jeg så højt hun lige kan høre det
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 14:02:09 GMT -5
Kniber mine øjne sammen ,, Jeg vil ikke se nogen af dem mere !" Råber jeg op og græder på livet løs... *JO JEG VIL DA, JEG VIL HAVE HAM TILBAGE NU !!!!*
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 14:03:34 GMT -5
Går hen til hende, og sætter mig ved siden af hende *Det ser nu ikke sådan ud...* Lægger trøstende min arm om hende ,, Se nu, det skal nok gå alt sammen, Galleria "
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 14:05:06 GMT -5
Vender mig om og åbner mine øjne så jeg ser op på ham med. Kan mærke at jeg er ved at få ondt i øjnene da jeg har grædt så meget. ,, Jeg elsker ham virkelig meget, og nu... "
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 14:08:56 GMT -5
Nikker, ,, Ja, man kan se du elsker ham. Det ka' man... " Ser på hende, og fjerner trøstende hendes tårer ,, Jeg er sikker på at du nok skal få ham tilbage "
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 14:10:45 GMT -5
Ser ret så opgivende ud men omfavner ham så da jeg er dybt ulykkelig ,, Jeg troede bare også han elskede mig så meget " Fortæller jeg bebrejdende og lukker mine øjne.
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 14:12:39 GMT -5
,, Hvem ved? Måske gør han også det " Holder trøstende om hende ,, jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle " siger jeg, men stadig i det samme tonefald som før *Det gør han nok. På et eller andet plan. Håber jeg. For hende, for Galleria. Hun virker ok.*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 14:16:30 GMT -5
Læner mig så ind til ham og begynder at få det lidt bedre ,, Men hvorfor var de så sammen derinde og Luzifer havde bukserne nede ? " Spørger jeg om og ser så ud i mnørket et sykke væk. *Spring Nicht ! Spring nicht !* Tænker jeg inde i mig selv og kniber mine øjne sammen
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 14:18:40 GMT -5
Holder igen trøstende en arm om hende ,, Jeg er ikke synsk, hvis du vil have et ordentligt svar skal du nok spørge én af dem " Ser på hende, sådan hér;
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 14:23:42 GMT -5
Ser trist ud stadig og gnider mig i det ene øje *HVORFOR MIIG !* Snøfter så og ved ikke helt hvad jeg skal sige eller gøre.
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 14:27:04 GMT -5
Smiler let ,, Du ser mig noget træt ud ? " Tager blidt fat om hendes hoved og drejer det hen mod mig, så hun ser på mig Smiler stadig let ,, Måske skulle du sove på det? "
|
|