|
Post by jesse on Jan 30, 2007 15:23:59 GMT -5
Nyder det og snaver hende XD
|
|
Lena
L
I'm not crazy - I'm just different
|
Post by Lena on Jan 30, 2007 15:24:20 GMT -5
Råber nu "MÆRKELIG, MÆRKELIG, MÆRKELIGE STRANGE!" Har rejst mig op, ser mig vredt om Har snart fået en hel tilskuer 'skare'
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 31, 2007 6:28:07 GMT -5
Holder op med at nusse hans ryg og holder om ham Samtidig med at jeg snaver ham xD *Han er min og KUN min ! <3 <3* Gider ikke at høre på hende (Lena)
|
|
|
Post by Julia - Pige on Jan 31, 2007 6:52:29 GMT -5
Kommer gående med en sort bikini på hvor der er et dødningehoved på Sætter mig på en liggestol og ser livløst og koldt på pigen (Lena)
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Jan 31, 2007 8:02:34 GMT -5
Stopper og ser mig om på 'tilskuerne' Begynder så igen, men med en remse som tyvene i byen brugte; "Strange er mærkli', Strange er skør Strange si'r alt i fuldt gehør !"
|
|
|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 7:16:05 GMT -5
Sr nu bare koldt på hende *Hun er så MÆRKELIG !* Ser lidt på hende og råber så over til hende : #DU HAR RET DU ER MÆRKELIG !# Griner ondt og tager mine mørkelilla solbriller på
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 1, 2007 7:18:56 GMT -5
Ser på pigen (Julia) Går hen til hende med faste og hårde skridt "Og hvorfor tror du jeg hedder Strange?" Siger jeg med al den myndighed jeg kan mønstre, men med en snert af ulmende vrede
|
|
|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 7:20:08 GMT -5
Griner ondskabsfuldt ,, Ja hvorfor mon ?! " Ser mærkeligt på hende og lyder truende
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 1, 2007 7:22:51 GMT -5
"Måske fordi jeg siger den dumme remse?" Siger jeg med samme myndighed som før *Irriterrende solbriller* Langer ud efter hendes solbriller
|
|
|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 7:28:22 GMT -5
Tager dem af og ligger dem ved siden af mig og ser ondt på hende ,, Pas nu på - Jeg ville ikke gøre det dér hvis jeg var dig !" (Jeg finder lige en evne til hende )
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 1, 2007 7:30:14 GMT -5
(Har hun ikke 'at teleportere sig'?)
Ser vredt på hende "Jeg gør som jeg vil !" *Grrrr...*
|
|
|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 7:32:16 GMT -5
(Jo, jeg skrev lige noget ekstra på ) Smiler truende til hende ,, Er du sikker på at du tør 'kæmpe' mod mig ?" Laver et englesmil
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 1, 2007 7:34:50 GMT -5
(Samme her! ;D Heh...)
Ser på hende Tager så hurtigt min ene kniv frem, farer hen mod hende og holder kniven mod hendes hals "Var det en udfordring?" Siger jeg truende og hæver et øjenbryn
|
|
|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 7:36:16 GMT -5
Griner ondskabsfuldt og teleportere mig hen bag i hende Siger intet (Hun står bag ved hende, men lad lige som om at hun ikke kan se hende med det samme )
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 1, 2007 7:37:39 GMT -5
(Okay)
Ser vredt og lettere forvirret på dét hvor hun sad "Så man flygter?" Smiler ondskabsfuldt. Tager så hendes solbriller og putter dem i lommen...
|
|