|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 7:42:04 GMT -5
Prikker hende på skulderen ,, Når man tager eller rør ved mine solbriller så er det en udfordring !" Siger jeg ondskabsfuldt og griner ,, Men bare behold dem, jeg har flere end hvad du kan forestille dig !" Holder op med at prikke hende på skulderen og tager min hånd ned i hendes lomme og tager mine solbriller og tager dem på
|
|
Lena
L
I'm not crazy - I'm just different
|
Post by Lena on Feb 1, 2007 7:44:02 GMT -5
Ser vredt på hende "At sige at jeg hedder Strange, er en udfordring i sig selv" Ser på hende med ondskabsfulde øjne *Ligesom med Stefan! Men... Hvad var det hun lavede lige før?*
|
|
|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 7:45:23 GMT -5
,, Du må vidst være en tyv siden du hugger mine solbriller !" Siger jeg vredt og teleportere mig så jeg står foran hende
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 1, 2007 7:47:06 GMT -5
Ser roligt på hende "Og hvad er du så? Mere værdig end en ussel tyv?"
|
|
|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 7:52:06 GMT -5
,, Måske - Måske ikke..." Ser på hende med et ondt blik ,, Jeg er mere værd en du tror, og hvad er så din evne 'at tude !'" Griner højt og ondskabsfuldt
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 1, 2007 7:53:27 GMT -5
"Som om! Men jeg kan få dig til at tude, hvis du ikk' passer på !"
|
|
|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 7:55:13 GMT -5
Himler med øjnene ,, Sikkert !" Teleportere mig ud i bassinet ,, Men mine evner er lidt over din fantasi !" Svømmer rundt men ser stadig på hende og ondt
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 1, 2007 7:57:18 GMT -5
Ser ondt på hende. Sætter kniven på plads (Ligesom på det store billede af hende) og tager min fløjte frem Spiller en meget sørgelig melodi, spiller om at miste sine kære, sin elskede, om at savne nogen eller noget... Spiller om sorgen, spiller sorg
|
|
|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 7:58:27 GMT -5
Kan godt mærke det, men prøver dog alligevel at være som før ,, Er dét din evne !" Griner ondt men mærker hvordan sorgen kommer
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 1, 2007 8:01:02 GMT -5
Spiller videre, selvom hun hoverer Spiller om de gode dage man har mistet, om ikke at være sig selv... *Hvis hun tror dét er det eneste. Tager hun fejl. Åhhh.... Så grueligt fejl*
|
|
|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 8:07:13 GMT -5
Teleportere mig hen bag i hende og snupper fløjten lige foran hende Teleportere mig så ned i vandet igen ,, Er det denne her du leder efter ?" Siger jeg truende
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 1, 2007 8:08:54 GMT -5
*Hun RØRER bare IKKE min fløjte!* Ser roligt på hende, selvom mit indre er i totalt oprør Går hen mod hende Smiler lumskt "Måske - måske ikke" Siger jeg i samme tonefald hun selv brugte da hun sagde det
|
|
|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 8:09:50 GMT -5
Svømmer ind på midten og putter hendes fløjte ned i vandet ,, Ups !" Griner ondt og har stadig mine solbriller på
|
|
Jaymon
N
Animagus Jaymon Kashmir Kald mig Kash eller Jay
|
Post by Jaymon on Feb 1, 2007 8:13:12 GMT -5
kommer gående i mørkeblå badebukser, og med et håndklæde under armen
|
|
|
Post by Julia - Pige on Feb 1, 2007 8:14:15 GMT -5
Ser hurtigt over på en dreng (Jaymon) Ser så tilbage på pigen (Lena)
|
|