Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 11:35:59 GMT -5
(Hvilken dør/ hvilket nr. stopper Galleria ved?)
Ser hen på Luz, med et skævt smil, selvom jeg synes a' jeg ka' høre nogen råbe i gangen igen Går hen mod sengen / Luz
|
|
|
Post by Melody - Ulv/panter - Havfrue on Apr 2, 2007 11:38:49 GMT -5
(Ved hans uden at vide det ) Galleria : #STEEFAN !# Falder ned på knæ og græder så lidt ,, Jeg vil bare have dig tilbage for mig selv " Siger jeg trist og samtidig bekymret. (Skal spise )
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 11:39:52 GMT -5
(Okaie - til begge ting)
Ser hen mod døren *Er det Gallerias stemme?*
|
|
Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 11:44:06 GMT -5
Kommer gående hen ad gangen Ser en smule undrende ud, da jeg kun ser én af pigerne, også endda hende jeg talte med, ligge på gulvet Går hen til hende ,, Du fik vidst ikke snakket med din kæreste? " siger jeg i det samme tonefald, som jeg har brugt hele dagen *'Fik vidst ikke snakket med din kæreste', nej det tør siges. Hun ser helt bestyrtet ud. Var det også hende som råbte lige før? Det var det vist.*
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 11:48:05 GMT -5
lytter ser mod døren
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 11:50:13 GMT -5
Sætter mig på sengekanten, men ser i retning af døren *Var det Galleria, eller r''ed bar' min hjerne som spiller mig et puds?*
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 11:55:01 GMT -5
lægger det fra mig *døren er jo låst* ser på stefan kører en hånd ned over hans mave smiler lægger mig ned og ser på ham
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 11:58:04 GMT -5
*Nu tænker 'u for meget. En låst dør, 'r en låst dør...* Ser på Luz, og smiler Læner mig ind over ham og kysser ham Slår det over i en snav
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 11:59:15 GMT -5
snaver med kører roligt en hånd ned over hans ryg, lidt ned i bukserne ( ;p )
|
|
|
Post by Melody - Ulv/panter - Havfrue on Apr 2, 2007 12:00:18 GMT -5
Galleria :
Ser op på drengen og tørre roligt mine øjne ,, Nej, han gik med en " Snøfter nogle gange og ser på den dør jeg sidder ude foran. *Skal jeg prøve den dør ?*
|
|
Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 12:03:34 GMT -5
,, Nå, da da " siger jeg stadig i samme tonefald, og smiler let Sætter mig ned på hug foran hende ,, Og det kunne ikke bare være én stor misforståelse? " stadig i samme tonefald
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 12:05:33 GMT -5
Ryster på hovedet ,, Måske ikke... Ham han gik med har gjordt mange andre ting imod os " Rejser mig så op og stille mig hen til døren og lytter (Stefan's). Ser så på drengen ,, Jeg må prøve denne dør " Hvisker jeg nærmest og prøver at lytte igen.
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 12:06:25 GMT -5
Holder blidt om (igen ) hans hoved, med min ene hånd *Døren 'R låst, ingen ka' komm' ind. Nu tænker 'u igen, Stefan !*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 12:07:47 GMT -5
Banker så på da jeg gerne vil se om de er herinde. *Bare de ikke laver noget, eller tænk hvis det ikke er den dør ?*
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 12:09:16 GMT -5
trækker forsigtigt lidt i hans bukser lyner mine egno op ( ;p heh) holder om ham *døren er låst, døren er låst, døren er låst... Stefan<3*
|
|