Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 12:09:48 GMT -5
Rejser mig op, og nikker ,, Jeg håber for dig, at det bare er en misforståelse. " siger jeg i et roligt, og afmålt toneleje ,, Hvordan det skulle kunne være andet ka være svært at se " Siger jeg med et lille smil, i det tonefald som jeg har snakket med hele dagen
|
|
Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 12:12:08 GMT -5
Syn's jeg ka' høre en banken Tøver lidt
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 12:14:00 GMT -5
Banker hårdere på og begynder så småt at råbe igen #STEEEFFAAAAAN !# Begynder at græde nu og ser så på drengen i håb om at det hele er en misforståelse ! *JEG VIL HAVE MIN STEFAN TILBAGE !!!!*
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 12:14:12 GMT -5
*døren er låst, døren er låst, døren er låst, døren er låst, døren er låst* laver det der shh (tysse) tegn til stefan §vi lukker ikk nogen ind; vi er her ikk§
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 12:16:04 GMT -5
Nikker, og siger ikke noget Ser alligevel hen døren *Døren 'r låst... Men... Med nogen fingerfærdighed ka' en tyv i hvert fald godt komme ind... Bar' hun (tænker jeg, da jeg er ret sikker på at det er Gallerias stemme) ikk' ved'ed*
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 12:19:41 GMT -5
Går hen til pigen, fjerner blidt - nærmest trøstende - hendes tårer ,, Ved du hvad... Hvad hedder du? " Ser hende i øjnene samtidig med at jeg siger det, med det samme tonefald som før
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 12:20:51 GMT -5
(Okai)
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 12:23:23 GMT -5
(Okai, det gør du bare )
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 12:24:04 GMT -5
(Okay ) Ser på ham ,, Jeg... Hedder Galleria " Siger jeg og snøfer meget.¨ *I det mindste vil han hjælpe !* Lægger min ene hånd på døren. #STEEEFAN !# Råber højere i håb om at han kan høre det (Selvom han burde kunne høre det )
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 12:27:37 GMT -5
(Han har jo også hørt det ) Nikker eftertænksomt ,, Det passer til dig " siger jeg så, lyder meget velovervejet men ellers i samme tonefald som før Ser på døren *Nr. 13. Så er det ikke nu man skal være overtroisk* ,, Jeg tror han har hørt det, hvis han er derinde, Galleria " Stadig i samme tonefald (Hans øjne er lidt ligesom det store billede i min signature, men med et smil ligesom det billede jeg først viste dig, Sandra)
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 12:30:19 GMT -5
forsøger bare at ignorere stemmen uden for døren som jeg efterhånden er ret sikker på er gallerias *døren ER låst, !* åbner hans bukser hiver forsigtigt - og lydløst - ned i dem
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 12:32:41 GMT -5
*Hvad laver du Stefan !?* Er nærmest gået helt 'i stå'
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 12:32:58 GMT -5
Vender mig om og ser ham i øjnene ,, Tak,. men jeg vil være helt sikker " Vender mig om igen og slår hårdt til døren #STEEFAAAAN !!!!# Græder mere og mere ,, Jeg går ikke før jeg har fået et signal der inde fra !" Siger det lidt højt og banker hårdere og hårdere nu.
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 12:35:19 GMT -5
*argh, for helvede.. ka hun ikk bare fatte her 'ikk' er nogen!?* kysser ham
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 12:35:38 GMT -5
Nikker, ,, Selvfølgelig " stadig i samme tonefald
|
|