Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 12:37:54 GMT -5
Kysser 'med' (bar' så de kysser samtidig ...) Men ser så bare på ham bagefter § Jeg tror hun mener'ed§ si'r jeg og hentyder til 'Jeg går ikke før jeg har fået et signal der inde fra ' (Han kunne godt lige høre det ;d )
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 12:40:22 GMT -5
Falder sammen igen og sætter mig op af døren ,, Jeg elsker ham virkelig !!!" Råber det næsten og tager mig så til hovedet *JEEG VIL HAVE HAM TILBAGE NU !!!! JEG ELSKER HAM JO !!!! <<3*
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 12:42:28 GMT -5
§ehhm...§ laver min stemme om så godt jeg ka; #FUCK AF, JEG SOVER!!# ser mod døren #OG JEG HEDDER IKK STEFAN!!#
|
|
Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 12:45:36 GMT -5
Smiler let, ,, Det ka' man se " stadig i samme tonefald - tænker ikke selv lige over det Ser lidt hen mod døren, da én eller anden råbte op derinde Sætter mig igen på hug foran hende *Okay, det er anden dag jeg er hér, og jeg er allerede mere eller mindre blevet involveret i et eller andet kærlighedsdrama. Okay, du har jo selv været ude om det. Desuden virker hende hér, Galleria, da meget sød* ,, Tag det nu bare roligt, så skal du se, så ordner det sig nok. Jeg har i hvert fald fået at vide at nogengang skal tingene, eller menneskene, bare have tid. "
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 12:47:09 GMT -5
Ser på Luz, også hen mod døren, som om jeg kunne 'se' resultatet af det
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 12:48:22 GMT -5
Fjerner mine hænder fra mit ansigt og ser så på ham ,, Tror du ? " Spørger jeg bekymret om og ryster over det hele ,, Jeg elsker ham virkelig og jeg ville bare ønske at Luzifer ikke var forelsket i ham, men Stefan min kæreste har opført sig lidt underlig her for tiden... Men... " Kan næsten ikke få det sagt, og tænker tilbage på min grotte. *Vi har så mange gode minder sammen, og jeg vil ikke miste ham nu !*
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 12:50:06 GMT -5
venter en reaktion
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 12:53:43 GMT -5
,, Jeg indrømmer gerne at jeg langtfra er mester til alt det med kærlighed. Det er noget jeg engang fik at vide af en gammel ven. Men måske, hvis du er heldig, så udarter det sig, af sig selv. Hvis du er uheldig. Såe, kan du nok selv gætte dig til det " Ser på hende med et venligt blik, ,, Men mon ikke det kommer til at fungere, af sig selv? " Smiler så let, ,, Var det så din Stefan der råbte, eller skal vi forsøge os med en anden dør? "
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 12:55:04 GMT -5
Er stadig helt stille, og ser hen mod døren Forventer nærmest at Galleria straks kommer brasende, trods låsen
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 12:55:41 GMT -5
ser ogs mod døren
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 2, 2007 12:59:11 GMT -5
Rejser mig op ,, Det lød som en jeg kendte !" Prøver at få et billede af stemmen inde i mit hoved. ,, Luzifer !" Siger jeg højt og braser ind i døren og håber den på et tidspunkt vil åbne. #LUZIFER JEG VED DET ER DIG !# Råber jeg op og ser så på drengen og ser bekymret ud og går i panik igen, men ser så på døren og prøver at brase ind i den igen.
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 13:00:34 GMT -5
*Åh, åh* Ser lettere forskrækket på døren, selvom jeg havde foventet'ed §Du' opdaget, Luz§
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 13:01:48 GMT -5
bliver nervøs #JA, OG??# ser på stefan #JEG HAR DA OGS LOV TIL AT HA ET VÆRELSE, !?#
((SKAL SPISE, SKYNDER MIG...))
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 13:02:35 GMT -5
Rejser mig op, og ser på hende, med et lidt skummelt smil ,, Du ender med at komme galt afsted med det dér, Galleria Hvis jeg var dig ville jeg prøve at dirke låsen op, istedet. Eller self. håbe på at én af dem låste op..." (stadig samme tonefald)
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 13:04:05 GMT -5
(Okay ;d )
*Kom nu, la' hende hoppe på'den* Er stadig fuldstændig stille, og venter på en reaktion *Åhh... Nu har jeg vel ikk' lært hende a' dirke låse op, har jeg? Selvom det nu mer' 'r Lenas 'speciale'...*
|
|