Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 16:34:42 GMT -5
,,tænkte på hvad spørger jeg nysgerrigt. ,,niksen biksen, kan sagtens klare at have en hval på mig" smiler drilsk og muntert
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 16:38:01 GMT -5
trækker på skulderene og griner "Mig, en hval!! Haaha!" griner jeg muntert
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 16:39:20 GMT -5
,,iiiiiiiiiiiih, nu skal du ikke snakke udenom! jeg er nysgerrig, hvad tænkte du påååå?" tager drillende fat i hans krave, og lader som om jeg rusker i den xD
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 16:41:13 GMT -5
griner "Only god know" siger jeg hemelighedsfuldt "and the devil is not happy about it!" griner...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 16:42:59 GMT -5
rækker tunge af ham med sammenknebne øjne. man må ikke have hemmeligheder for mig, bliver bare alt for nysgerrig
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 16:45:27 GMT -5
griner kort "ej , okay, jeg tænkte bare på hvor tyk jeg var og hvor tung jeg sikkert er" griner...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 16:47:41 GMT -5
niver blidt i hans mave. smiler. ,,iiih, ja du er enormt fed.. du lyder ligesom alle de der finker, der konstant er på slankekure" smiler drilsk. ,,var det virkelig kun det du tænkte på?" ser næsten helt skuffet ud -det var da kedeligt?
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 16:51:26 GMT -5
griner kort "well" skuler kort drilskt rundt og kommer til at skule ned til mit ur og kigger på hende, "Jeg skal gå nu... jeg lover dig at jeg nok skal sige hvad jeg tænkte på bagefter" kysser hende hurtigt på kinden og rejser mig "vi ses.." halvløber væk... //og nu skal lille mig smutte
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Dec 18, 2007 10:09:38 GMT -5
jeg sidder på en lille gynge ude i en legaplads.. her ser tomt ud og er trist blik kan ses i mine øjne.. Mimi er lang fint i mit skød mens jeg langsomt gynger mig frem og tilbage .. jeg fryser meget da jeg kun er med en kortærmet kjole og ingen sko.. sukker dybt og kigger ned på Mimi "jeg vil have et hjem.. et varmt hjem hvor der er nogen der kan passe på mig .. jeg gider ikke at leve ude på gaden mere" mumler jeg og tager Mimi op i mine hender og knuger den lille kanin bamse indtil mig med en lille tårre løbende ned af min kind..
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
Rolig .. lad v?re med at tro du er noget ..!
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 11:51:00 GMT -5
Kommer gående ved siden af Jeff. En ny ny en jeg lige har mødt. "Jeg sys vi to minder meget om hinanden" Piller låget af mine nudler og begynder at spise mens vi går.. Jeff: Nikker roligt. "ja, vi har nærmest samme holdninger til ting Dette er en sjov verden." Ser roligt rundt..
|
|
Tsukasa
Junior Member
Im not playing lovesongs for you ! ^_^
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 11:54:52 GMT -5
Kommer slentrende . Har dog stadig ondt i benene.
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 11:58:35 GMT -5
Sidder på en gynge =___= Brummer kort utilfreds og lader så de himmelblå øjne vandre rundt :3
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
Rolig .. lad v?re med at tro du er noget ..!
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 11:59:50 GMT -5
Ser en der kommer gående.. "det er ham der containertrommeren OO han trommede hele natten ude foran min lejlighed >_0 " ser på jeff.
Jeff: Ser på ham.. "haha ^^ det har du rigtig godt af x] " Skubber til hende..
|
|
Tsukasa
Junior Member
Im not playing lovesongs for you ! ^_^
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 12:00:45 GMT -5
Tager min kort til benet . Ser rundt . Fnyser koldt .
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 12:01:13 GMT -5
Lader blikket falde på først en meget lille flok, og bagefter på en som går sjovt? Hælder svagt hoved på skrå og følger dem skiftevis med blikket.
|
|