Nina -,-'-@
Junior Member
Rolig .. lad v?re med at tro du er noget ..!
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 12:12:28 GMT -5
Ser lidt rundt, rejser mig op og nynner muntert med mine nudler, begynder at hoppe ..
Jeff: grner ^^
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 12:16:11 GMT -5
Ser over på en som hopper med sine nudler -________-? Får helt lyst til af skubbe dem udover hende, ryster dog hurtigt på hoved og ser rundt med de tydeligt elver prægede øjne. Rejser mig så.
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 12:40:21 GMT -5
Ser en.. fornemmer han har en hvis lyst til at skubbe til mine nudler Ò_Ó "du kommer bare an din fråder!!" ser på ham frydende x)
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 12:41:31 GMT -5
Ignorer den selvoptagede egoist x'D -kvinder siger mig intet -_- Piller kort ved det lyse hår.
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 12:45:09 GMT -5
Ser på ham da han bliver helt stille xD *omg han er værre end alle de andre heromkring OO * ser på jeff, smiler bredt..
Jeff: smiler stort ^^
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 13:02:14 GMT -5
Holder øje med at hun ser væk x'D Forsvinder kort, er hurtig, dukker op foran hende. Laver et tydeligt trænet og provokeret buk mens jeg ser på hende gennem de lyse lokker ,, godaften Madamina, Mesire. " mesire er ment til den anden, gutten ö Går en elegant bevægelse med hånden og en kniv kommer frem af mit ærme, vipper den så indholdet falder ned af hendes barm og mave x'D? - Med kniven! Skal ikke røre noget dén ting har rørt ved Ò_ó'! Forsvinder så igen i en let dis, så jeg sidder på gyngerne igen x'D
|
|
Tsukasa
Junior Member
Im not playing lovesongs for you ! ^_^
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 13:03:01 GMT -5
Ser rundt efter en bænk . Sukker stille . Gnider min nakke.
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 13:06:51 GMT -5
Hviner kort OO Ser ned af mig selv med et koldt blik.. "off we go.. " ser let efter ham da han forsvinder.. "kujon.. " mumler jeg blot, da jeg sys det er lidt fesent at han bare flygter x] *a guy like him, isn't worth to fight* tænker jeg kort, ser hen på jeff, som rækker mig sin tshirt xD Jeff: griner kort af dem begge, sys de er mærkelige ^^ Men sys dog stadig at det er sjovt at hende og jeg har samme racistiske holdninger
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 13:09:12 GMT -5
Ser på min kniv =_____= Brummer utilfreds over den har rørt noget hun har rørt ved x'D Smider den så over skulderen og et tydelig højt skærende klirren høre da det splintres. Noget fra mit hjemsted, dyrt og besværligt pis -_-
|
|
Tsukasa
Junior Member
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 13:11:12 GMT -5
Ser mod gyngerne . * Mmh .. Anyway mine ben gør ondt * Går derhen
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 13:16:31 GMT -5
gÅR HJEMA' FOR AT SKIFTE tøj og hente nudler x) Kommer lidt efter igen med en ny pakke nudler ^^ Ser ham der den irriterende dims er der.. Går hen bag ham, og tømmer bøtten med nudler ned i hans iiih så pæne gyldne hår, så det glider ned under hans trøje. Smiler provo. "så er vi vidst kvit. Koward ^^" (kujon på engelsk? xD )
Jeff: kan ikk lade være med at grine xD Ser en med ondt i benerne? Oo Går mod ham.. "hvad er der sket med dig?" spørger jeg, da det er tydeligt at han går mærkeligt xD
|
|
Tsukasa
Junior Member
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 13:20:02 GMT -5
,, Skudt i benet . " Siger jeg blot køligt . Sætter mig på gyngen . Slapper af i benene .
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 13:21:11 GMT -5
Griner smøret da jeg står bag hende x'D Stikker hånden igennem en lyd kopi, luften kan nemlig ikke finde ud af det vis man er for hurtig. Smiler ondt og smøret ,, Du kan ikke snyde en elver opkomling Madamina " Har et tydeligt ondt glimt i øjet ( )
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 13:24:16 GMT -5
"opkomling?" ryster på hovedet.. "oversat som kujon der ikke tør andet end at backstabbe folk" svarer jeg blot koldt og ligegyldigt.. ^^ "prøv fog engang at slås ordentligt dit afskum OO"
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 13:24:54 GMT -5
Jeff: nikker kort med et roligt smil om læberne ^^ "Jeff sander "
|
|