Tsukasa
Junior Member
Im not playing lovesongs for you ! ^_^
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 13:26:30 GMT -5
Gnider mit ene lår . Ser ligegyldigt på ham . ,, Tsukasa " Svarer jeg kort .
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 13:27:14 GMT -5
,, Og røre ved klamheden der står dér x'D? " mener tydeligvis hende ,, nej tak -___-' " Træder kort roligt et par skridt tilbage. Ved ikke om hun vil gøre et udfald eller noget, men er altid klar :3 Mine dejlige speciel lavede knive som bliver lavet specielt efter en elver ~~
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
Rolig .. lad v?re med at tro du er noget ..!
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 13:31:41 GMT -5
Hæver et bryn. "af en pige at være, er du ret kujon agtig __ _'' havde sQ regnet med at vi var lidt modigere end drenge. Helt ærligt, hvis du sys jeg er så farlig" Himler med øjnene.. "snob.. ^^"
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 13:32:21 GMT -5
Jeff: "man er nok kold idag?" spørger jeg køligt, da jeg ikk kan lide hans udtryk. - her sender man manden et smil, og så gider han ikk at ta' imod det?!
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 13:33:44 GMT -5
Ignorer blot hun syntes jeg ligner en pige, en normal ting blandt Elvere. Normale mennesker kan ikke se forskel på han og hunkøn = tegn på Elvernes overlegne intelligens. ,, Og hvad så vis jeg er? " ser ligegyldigt på hende med et tomt blik og intet smil (ligesom det første billede)
|
|
Tsukasa
Junior Member
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 13:34:36 GMT -5
,, Det er jo klart når man knepper ens vens æreste og bliver skudt dagen efter " Gnider forset mit lår . Min muskel er øm .
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 13:36:41 GMT -5
( Hvilket heller ikke var det mest geniale x'D? Ne'? XD)
|
|
Tsukasa
Junior Member
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 13:40:43 GMT -5
Hun tændte ham Oo Bare fordi han ændre sin stemme til Hizumi's . Så sker der jo noget i hans bukser Reauw * hvem ville ikk gerne i hans bukser ? MIIIIG * xD //
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 13:42:43 GMT -5
Ser på ham.. troede faktisk han var en dreng.. OO "du er sQ da ikk. - " Hoster kort. "okay OO"
Jeff: "haha xD kneppede du din bedste vens kæreste? den skal skrives ned xD" klapper ham på skulderen. "du har sans for humor ^^"
|
|
Tsukasa
Junior Member
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 13:47:36 GMT -5
Ser på min skulder . Kort . Ser så på ham . ,, Bare fordi jeg ændrede min stemme til hizumi's " Siger jeg med Hizumi's stemme . Er ret så sulten efter stemmer .
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 13:48:22 GMT -5
( Jeg fattede ikke det sidste efter hun tændte ham -____________- *giggles* Men det er da alligevel ikke det mest geniale x'D )
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 13:49:06 GMT -5
Jeff: ser på ham.. xD "haha ! xD "
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 13:49:56 GMT -5
Ryster bare på hoved af hende med et svagt smil som dårligt kan ses. ,, Tro hvad du vil x) Så skal vi se om din lille menneske hjerne kan analysere det. " ser på hende med de lyse øjne. Gad godt af have rigtige elver kræfter x'D Det nemlig rigtig morsomt x)
|
|
Tsukasa
Junior Member
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 13:52:20 GMT -5
Tager fat om hans kæbe idet han griner . Stjæler hans stemme idet jeg rør ham.
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 13:56:48 GMT -5
Ser på ham.. "arogante elver " himler roligt med øjnene, hader personer med et ego der er alt for stort til dem selv xD Jeff: idet jeg ikke kan tale bliver jeg ret forskrækket, ser så iskoldt og ondt på ham.. *du bad selv om det.. et skud eller to til kan vel ikke skade* Lader hurtigt min pistol, og skyder ham 2 gange mellem øjnene.. OO *dø*
|
|