Tsukasa
Junior Member
Im not playing lovesongs for you ! ^_^
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 13:58:46 GMT -5
Når at vælte tilbage ned at gyngen . ,, Den kommer igen i morgen, maks en uge " Hader pistoler
LISA DU MÅ IKK SKYDE HAM (ellers mig hade dig) xD //
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 13:58:52 GMT -5
,, Vis du syntes det er slemt skulle du prøve af komme til der hvor jeg kommer til " Hviler armene bag hoved med et kækt og venligt grin og kniber lidt sammen imens ^^ Alt sammen ment på en venlig måde. Humørsvingninger x'D
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
Rolig .. lad v?re med at tro du er noget ..!
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 14:04:29 GMT -5
Ser på ham.. hæver et bryn.. *humøret hos ham er virkelig ustabilt.* vælger dog ikke at føre krigen videre, så smiler blot lidt.. OO "det betyder da ikke at du også er nødt til at virke arrogant?"
Jeff: ser på ham da han vælter tilbage. *yir right* Sætter den for hans tindning, og holder ham stramt fast, så han ikke kan flytte sig. Ser gennemborende på ham. Lader min pistol som en overbevisning for at han bare har at give mig min stemme tilbage. (han er meget stærk OO)
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 14:05:55 GMT -5
,, når man har levet med det i 15 år er det svært " hæver let det ene bryn og ser let væk og lader så vinden lege med mit hår så mit ansigt kommer lidt til syne. Nyder den kolde vind og vender langsomt blikket mod hende igen.
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 14:09:16 GMT -5
Ser på ham.. nikker roligt. "okay.. " Sætter mig på en gynge nær mig ^^ "hvem er du så?"
|
|
Tsukasa
Junior Member
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 14:10:06 GMT -5
,, Jeg kan ikke give dig den tilbage . " Ser ondt på ham da jeg bruger hans stemme . ,, Den kommer af sig selv " Prøver at skubbe ham væk .
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 14:13:54 GMT -5
Følger hver en af hendes bevægelser. sætter mig på hug og åbner kort hånden så en kniv i samme farve som mine øjne kommer frem. ,, Haley El' Truvendro " Ser kort op på hende gennem håret og slipper kniven i ren kedsomhed et par centimeter over jorden, og alligevel får skaftet 5 centimeter i. Smiler for mig selv.
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 14:15:59 GMT -5
Jeff: *jeg tror ikke helt du forstår* ser gennemført ondt på ham idet jeg trykker på aftrækkeren, et højt brag høres idet jeg skyder ham i hovedet. Slipper ham roligt x] *don't you ever mess with me again ^^* Går koldt derfra..
|
|
Tsukasa
Junior Member
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 14:17:43 GMT -5
Tager mig til hoved . Er dæmon . Men er ikke meget stærk af min race . Ligger bare på jorden.
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 14:18:20 GMT -5
Ser på ham. Kvæler et gab.. sukker stille..
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 14:24:36 GMT -5
Hæver et bryn da et skud høres, omslutter mine fingre om min kniv og rejser mig langsomt. Har blikket direkte mod der hvor skudet høres~ Hader skud ><
|
|
Tsukasa
Junior Member
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 14:25:56 GMT -5
Prøver at få kuglen ud . Kommer med et lavt smertefuldt støn (IKKE frækt altså) Bider mig i læben
|
|
Nina -,-'-@
Junior Member
|
Post by Nina -,-'-@ on Dec 18, 2007 14:29:27 GMT -5
Ser mod skuddet.. ser ham der med det pinke hår Oo "Jeff forhelvede! Nok kan vi ikk li' ham.. men du overreagerer! Oo" går hen og hjælper ham fyren.. får kuglen ud for ham __ _'' "avs" mumler jeg kort. smider den hen i græsset..
Jeff: Peger på ham og prøver at råbe, mens jeg ser på nina. prøver at forsvare min sag >_< men nyttesløst OO
|
|
|
Post by Haley E. Truvendro on Dec 18, 2007 14:31:34 GMT -5
Hjælper med af støtte ham den pinkhårede. Kniber kort øjnene sammen og ser på såret ><' Ser så over på den stumme dims ...
|
|
Tsukasa
Junior Member
|
Post by Tsukasa on Dec 18, 2007 14:36:00 GMT -5
Ser på dem med et tomt blik . Ser så på ham tingen . Smiler ondt af ham.
|
|