Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 11:47:43 GMT -5
ryster smilende på hovedet, men står stille, da han fjerner græsset fra mit hår. ,,hva? Nåårh tak^^" smiler muntert og rodder en hånd gennem mit hår. det skulle jo nødig blive fladt !
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 11:50:32 GMT -5
griner kort og smiler , kommer så i tanke om noget *måske har hun evner??? Oo * begynder at blive rigtig nyssgerig "øhm... har du..." stopepr op og strækker min hals så mine læber næsten røre ved hendes venstre øre ¤evner¤ hvisker jeg så forsigtigt og træker spørgende mit hoved til mig igen...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 11:53:00 GMT -5
slår blikket ned i jorden. *Han bliver bare bange* ser på ham igen, og fremtvinger et smil. ,,Nope, jeg er bare et helt, næsten almindeligt menneske" siger jeg overgearet
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 11:57:41 GMT -5
kigger på hende og løfter et øjenbryn da jeg høre hendes tydelig overdrevende tone... "jeg syntes at evner er feeeeeede.. jeg har ingen, jeg er total sur over det" griner kort og kigger så på hende og vipper mine øjenbryn op og ned på en sjov måde "er du nu siiiiiker at du ingen evner har?"
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 11:58:59 GMT -5
ser igen på ham. smiler skævt. *Jeg har evner.. men på grund af min art!* sukker. kan vel godt afsløre min evne, uden at afsløre min race. ,,joo.. det har jeg.. Telekinese" Smiler igen
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 12:02:46 GMT -5
smiler stort "Orv fedt!! Telekinese!!" siger jeg og ser så spørgende ud "hvad er Telekinese?" spørger jeg så ...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 12:04:05 GMT -5
,,Hm.. se efter, og lær!" smiler roligt, og forsvinder ud af den blå luft. dukker op bag ham, prikker ham på skulderen, og fniser let.
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 12:11:06 GMT -5
springer op i et hvin da hun pludselig er væk og et sekundt efter prikker hun mig på skulderen bagfra... i det korte tid jeg er oppe i luften får jeg vendt mig om med ansigtet mod hende og kigger forskrækket på hende "Nu ved jeg da hva ddet er" griner jeg og kigger undrende på hende da det ligner at hun skjulder et eller andet "har du noget at sige som du ikke har sagt til mig?" spørger jeg så og laver igen det der sjove dimseligdut ting med øjenbrynene og smiler kort drillende men så bliver mit blik alvorligt... stirre kort på hendes halvskæde *uhuf, sådan en vil jeg også have* tænker jeg, savler næsten XD vender så igen blikket op på hendes ansigt , fra et savlende blik itl et alvorligt blik...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 12:14:38 GMT -5
,,hm.. man kan andet med telekinese.." smiler skævt, og ser ned i gruset. ser et sammenkrøllet papir, og løfter det om med min evne, så det svæver i luften. smider det over i skraldespanden igen, og ser på ham i et muntert smil. ^^ ,,tadaaarh" griner let. har ikke tænkt ham at fortælle ham at jeg er vampyr. gør jo ikke nogen, medmindre jeg er sulten, og har spist idag.
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 12:20:41 GMT -5
laver store øjne "woow" mumler jeg måbende og smiler stort...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 12:21:56 GMT -5
folder mine hænder bag ryggen, og smiler forlegen. skraber lidt i jorden med skoen. ,,ååårh, det var da ingenting" ser op på ham og smiler
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 12:24:39 GMT -5
smiler stort og kigger på hende...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 12:27:10 GMT -5
lægger hovedet på skrå, og smiler skævt. ,,hvad er der?" griner let
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 12:28:05 GMT -5
griner og ryster kort på mit hoved "ingenting" siger jeg og smiler stort...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 12:33:39 GMT -5
prikker lidt til ham. ,,du er skør" smiler og vender mig væk fra ham. sætter mig på gyngen igen, og ser op på ham. smiler muntert
|
|