Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 12:36:02 GMT -5
griner kort "sorn r' jeg født" smiler og griner kort... "skal jeg skubbe dig?" spørger jeg så smilende... mener slf skubbe så hun får mere fart på gyngen og ikke skubbe hende ned af gyngen XD
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 12:41:11 GMT -5
,,weeee, ja!" smiler stort, og nikker ivrigt.
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 12:43:53 GMT -5
griner kort "Oukay, Lets go!" siger jeg for at advare hende at jeg begynder at skubbe... hviler kort mine hender på hendes ryg og skubber til hende med et smil...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 12:50:05 GMT -5
,,høøøøjere" siger jeg som en lille pige, og smiler muntert. sparker lidt med benene, for at få gyngen mere igang, og holder godt fat med hænderne på kæderne, der holder gyngen på plads.
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 12:56:34 GMT -5
griner kort muntert og træder lidt tilbage for ikke at få gyngen i hovdet og skubber igen til hende og smiler... følger hende med øjnene med et smil...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 12:58:15 GMT -5
griner muntert, og hopper af til sidst. lander på røven, vender hovedet bagover for at se på ham. ,,din tur" siger jeg muntert, og laver en baglæns kolbøtte, inden jeg kommer op at stå
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 13:00:26 GMT -5
griner kort "Oukaaay" siger jeg og hopper op på gyngen... svinger spændt med benene...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 13:02:10 GMT -5
skynder mig om bag ham, og skubber ham alt hvad jeg kan, hvilket nok svarer til at han gynger mig almindeligt. Er ikke så stærk xD griner muntert, selvom det ikke er mig der bliver gynget. kan nærmest føle fornemmelsen
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 13:04:14 GMT -5
mærker en voldsom kilden i maven og griner højt og muntert... føles som et lille barn igen... lukker mine øjne og nyder vinden mod mit ansigt... åbner så mine øjne og svinger mine ben lidt for at få lidt mere fart på ...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 13:07:38 GMT -5
kan ikke selv lade være med at grine mere, da han griner. ,,er det sjovt?" smiler muntert, og tager et stort skridt bagud, da jeg er ved at få gyngen i hovedet O.o
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 13:11:15 GMT -5
griner højt "Jaah" siger jeg og griner ... hopper så af og lander perfect på benene , vender så om og smiler tilfreds "see , hvis jeg kan hoppe fra gyngen og lande på benene så kan jeg også gå hen til dig , herfra og med lukkede øjne" smiler selvsikker og lukker mine øjne og begynder at gå til det siger BUMP og jeg går ind i et træ og falder ned på numsen på jorden... ømmer min næse som der langsomt begynder at komme lidt blod ud af "Aruuvh" brokker jeg mig...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 13:14:03 GMT -5
griner muntert, til jeg ser blodet løbe ned fra hans næse. stirrer intenst på det, og bider mig i læben. mine vejrtrækninger bliver dybere
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 13:15:21 GMT -5
tørre blodet væk og smiler tilfreds og rejser mig og går hen til hende "well... det gik ok? ... tror jeg" griner kort...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Oct 25, 2007 13:20:08 GMT -5
kommer ud af 'trancen' og ryster hurtigt på hovedet. ,,øøøh, ja fint" smiler skævt, og ser ned på mine sko, med hænderne bag ryggen.
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Oct 25, 2007 13:22:16 GMT -5
kigger på hende da hun kigger ned på sine sko og ligger to fingre ned under hendes hage og trækker hendes hoved op og kigger på hende "hvad er der galt?" spørger jeg og ligger mit hoved på skrå...
|
|