|
Post by Cole on Mar 25, 2007 4:46:56 GMT -5
Åbner døren ind til kirken og træder et par skridt ind og ser rundt i den smukke kirke. *Her er dog bare smukt,..*
|
|
|
Post by Shemigami on Mar 25, 2007 7:09:20 GMT -5
Kommer stille gående. Kigger rundt.
|
|
|
Post by Shemigami on Mar 25, 2007 7:12:53 GMT -5
Skæver.
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 8:07:17 GMT -5
Cole : Ser rundt i den smukke kirke imens jeg går hen og sætter mig på første række. *Hmm... Nu må jeg nyde det...*
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 8:09:40 GMT -5
Kommer glad gående, med 'fjerlette' skridt Stopper så op midt i det hele, og ser mig om * Ingen hér jeg kender !? * Trækker bare på skuldrene, og går, stadig med 'fjerlette' skridt, hen til første række, da jeg så et hoved 'titte' op. Sætter mig ved siden af drengen, og sender ham et sødt smil
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 8:19:07 GMT -5
Cole : Ser lidt charmerende på pigen men prøver at holde op. ,, Hej " Siger jeg venligt og ser op på det store alter og ser så på hende.
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 8:20:55 GMT -5
,, Heej " siger jeg langsomt, og smiler, nærmest drillende (tænder) * Jeg kan være i kirke, jeg kan være i kirke! Det sagde alle ellers jeg ikke ku'! *
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 8:28:05 GMT -5
Cole : ,, Lad mig præsentere mig selv smukke... Øhmm... Undskyld, jeg prøver ikke at lægge an på dig, det er bare en vane. Men mit navn er... " Stopper lidt og tænker på om jeg skal sige mit rigtige navn *Er det for dumt ?* ,, Jeg hedder Cody, men kald mig helst Cole, og øhmm... Hvad med dig ? " Smiler sødt til hende og afventer roligt et svar.
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 8:32:36 GMT -5
,, Tja, øhm... " * Nu fortalte han dit, så sig HELE dit navn... Det kaldes... Høflighed, venlighed * ,, Cinzia Sizeina Fabrieza " Smiler så let - sødt - (tænder igen) ,, Men kald mig Cinzia - eller hvad du nu har lyst til ? "
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 11:32:01 GMT -5
Smiler så lidt igen, eftertænksomt ,, Nej, ved du nu hvad! Jeg syns DU skal ha æren af at kalde mig... Øhm... " Kommer i tanke om damphiren. Slår vampyrerne ud af hovedet, og tænker på vores hyggestunder. Smiler så igen, men et glad, drilsk og samtidig sødt smil ,, Hmm... Elfo..." Ser så ligeud, ser kort ned og mumler, næsten udhørligt, for/til mig selv ,, Hvis man ser bort fra at det er hankøn... Så er det vel meget godt... Han kendte vidst egentligt ikke særlig meget til italiensk... " Trækker kort på skuldrene og ser glad på Cody... Cole
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 27, 2007 7:14:57 GMT -5
Cole :
Nikker og lytter nøje efter hvad hun siger ,, Ja, jeg foretrækker bare at blive kaldt Cole, og det er sjældent andre for lov til at kalde mig Cody " Siger jeg roligt og tager hendes hånd og kysser den. Slipper den så roligt og ser rent høfligt på hende.
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Mar 27, 2007 7:16:48 GMT -5
Cinzia; Smiler let ,, Folk kalder nu somregel mig for Cinzia, jeg kendte bare én i nogle år, der kaldte mig det andet " Trækker på skuldrene og ser over mod kirkens alter Ryster så på hovedet, og mumler ,, Og jeg som troede... Fik at VIDE at jeg ikke skulle træde ind i en kirke! "
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 27, 2007 7:18:10 GMT -5
Cole :
Ser spørgende på hende ,, Hvorfor det ? " Ser også op på alteret og smiler så lidt.¨ *Hvis Shemi ser det her, bliver hun garanteret vred !*
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Mar 27, 2007 7:21:07 GMT -5
Cinzia; Opdager at jeg sagde det højt og ikke bare tænkte det Tænker så lidt over det, og finder ud af at det ikke engang bare var noget jeg VILLE tænke, men ikke ville have noget imod at sige højt. Eller råbe for den sags skyld. Ser så på ham, og smiler let (Tænder) ,, Måske du kunne gætte det? " spørg jeg drillende, og ser ham i øjnene
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 27, 2007 7:26:51 GMT -5
Cole : Ser så på hende og opdager hendes tænder ,, Øhmm... Normalt ville jeg så smide dig ud, men hvis du ikke kun er varmpyr, øhmm... Eller damphir ? Eller hvad det nu hedder... Hvad er du så siden du kan være herinde ? " Spørger jeg undrende om men virker også ret nysgerrig
|
|