Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Mar 27, 2007 7:29:51 GMT -5
Cinzia; ,, Ja, det ville du sikkert, men det er trods alt ikke så slemt som at blive skudt i benet én gang til ! " griner jeg ,, Ej, prøv nu at gæt! Hvorfor tror du ellers at damphiren kaldte mig 'elfo' " smiler drillende, imens jeg snakker
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Mar 27, 2007 7:36:15 GMT -5
Cole : ,, Er du en alf ? Eller en elver ? " Spørger jeg om og ser stadig nysgerrig ud. *Hmm... Sejt, så må hun da godt være herinde....*
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 27, 2007 7:38:43 GMT -5
Cinzia; ,, Kun halv. " Smiler let, men himler samtidigt med øjnene ,, Halv vampyr, halv elver " Trækker på skuldrene ,, Folk sagde jo at jeg så ikk kune være i en kirke " Smiler let ,, Men 'folk' fik så åbenbart fejl " Bider mig i læben, uden at tænke over det - en dum vane
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 27, 2007 7:48:40 GMT -5
Cole : ,, Det er da godt, se... Øhmm... Det er måske lidt svært at tro men.... Jeg kan mærke gud's kraft i min stav " Siger jeg til hende og rejser mig op og ser ned på hende.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 27, 2007 7:51:43 GMT -5
Cinzia; Ser på ham med hovedet let nysgerrigt på skrå, bider mig stadig i læben * Hvis man troede på Gud... * Trækker så på skuldrene ,, Måske havde 'folk' i virkeligheden ret... Jeg bør ikke være i et 'hus af Gud' " Himler med øjnene ,, Jeg ville bare bevise det modsatte " Ser interesseret 'op' på ham, med et drilsk smil og et glimt i øjet
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 27, 2007 7:56:31 GMT -5
Cole : ,, Men derfor er du velkommen for mig " Siger jeg drilsk til hende og lægger min ene hånd på hendes skulder,. ,, Men der er en ting jeg vil vide.... Hvilken evne har du så ? " Spørger jeg nysgerrigt om og følger hendes bevægelser.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 27, 2007 7:59:24 GMT -5
Cinzia; ,, Hvem ved? " siger jeg drillende, men bliver så en smule mere alvorlig ,, Ej, nej, altså... jeg kan self. alt det en vampyr kan... Og det en elver kan, så dét er jo en del. Og jeg healer ret hurtigt. Ellers ville jeg nok stadig ligge på skadestuen, med en sølvkugle i benet ! " (ellers ville jeg nok... siger jeg grinende) Rejser mig så også op og ser ham i øjnene, med et glad smil om munden
|
|
Rianna
N
Some people can't see the beauty in suffering
|
Post by Rianna on Aug 1, 2007 5:12:48 GMT -5
Kommer gående ind i kirken, imens jeg ser mig lidt om. Sukker *Nu er der gået fire år...* Tænker jeg lidt for mig selv, og ser mig trist omkring.
|
|
Rianna
N
|
Post by Rianna on Aug 1, 2007 5:14:41 GMT -5
Går lidt rundt, og sætter mig til sidst på en af bænkene inde i kirken. Ser op på figuren af Jesus. Er godt nok ikke særlig religiøs, men finder en slags trøst her inde i kirken...
|
|
Rianna
N
|
Post by Rianna on Aug 1, 2007 5:19:31 GMT -5
Lader tårene komme. Græder. Tørrer dem så væk og går ud af kirken...
|
|