Zeth oder Chess
Junior Member
It's not fun, having an argument with me. So stop being so 'high'!
|
Post by Zeth oder Chess on Dec 10, 2007 13:02:19 GMT -5
Sidder på en gravsten formet som et stort hvidt kors. Den ser dog uhyggelig ud, da malingen er krakkeleret(?) og derfor sort/grå nogle steder. Synger doomsday clock - smashing pumpkins. - har en sprød mørk sangstemme der bare afspejler mit kolde jeg (L)
|
|
¤ John hope ¤ 17
L
Never lock in to my eyes! Because I see your lies!
|
Post by ¤ John hope ¤ 17 on Dec 10, 2007 13:04:02 GMT -5
Kommer gående på den samme elegante måde som jeg plejer.. knækker kort med nakken og ser rundt..
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
Post by Zeth oder Chess on Dec 10, 2007 13:07:47 GMT -5
Slår kort med hovedet så jeg kan se lidt frem for mit sorte pandehår. Ligger roligt benene over kors, og tager en smøg i munden. Tænker med fryd på de folk jeg har slået lidt til.. Lukker kort øjnene og synger videre.. Tager af og til et hiv af min smøg..
|
|
¤ John hope ¤ 17
L
|
Post by ¤ John hope ¤ 17 on Dec 10, 2007 13:08:43 GMT -5
tar en smøg i munden... tænder den koldt... ser en tøs længere henne..
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
Post by Zeth oder Chess on Dec 10, 2007 13:13:57 GMT -5
Ser en eller anden med den der stil jeg har set på så mange, lader flabet smøgen hænge i mundvigen. *ham jeg snakkede med havde vidst en stil der minede om.. hvad var det nu...* Tager et hiv af smøgen og puster røgen ud,.. * et pigenavn... ravie.. raven.. nej.. jo.. raven.. giv dog Miyavi sin personlighed tilba'e*tænker jeg koldt, idet jeg smider smøgen ned på jorden, og skodder den med spidsen af min sko..
|
|
¤ John hope ¤ 17
L
|
Post by ¤ John hope ¤ 17 on Dec 10, 2007 13:16:23 GMT -5
læser koldt hendes tanker, og kan så ikk helt lade være at grine xD knækker koldt mine fingre.
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
Post by Zeth oder Chess on Dec 10, 2007 13:21:08 GMT -5
Ser mod drengen idet han griner.. *endnu en freak? Oo De burde spærres inde hele bundet* Tænker jog kort, knækker fingre, og pifter koldt ud i tågen. Ser på Hellsing da han slentre mod mig med lænken hængende efter sig. "kæden tak.." Kommer det koldt fra mig..
Hellsing: Snerrer kort irriteret ud i luften, samler kæden op med munden og lader den dumpe ned i hendes hånd. *en skønne dag slår jeg hende ihjel for det her*
|
|
|
Post by wowposter on Nov 8, 2008 22:03:09 GMT -5
|
|