Leon Justice
L
Goodmorning starshine, the earth says: "Hello!" O__O'?
|
Post by Leon Justice on Mar 23, 2007 15:42:37 GMT -5
Kommer roligt gående.. ser rundt? Tager mit skateboard, og ser en rampe/bane ^^ Begynder at 'køre' op og ned af rampen på mit 'board ^^ '
|
|
Dijón Jackson
L
you were right ^^" .. i really AM a bitch.
|
Post by Dijón Jackson on Mar 23, 2007 15:55:01 GMT -5
Kommer let gående hen til skaterbanen. Har ikke tænkt mig at begynde at skate, tss Bare hænge lidt ud ? Ser kort rundt, måske efter Hiroto ? ;D Men han er her næsten aldrig .. Sukker kort og mit humør når kort lavpunktet . Men kun et kort øjeblik ^_^
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 23, 2007 15:59:56 GMT -5
Får mit skateboard til at køre hen af kanten øverst på rampen, et lille smil spiller kort på mine læber, men kun et lille et!
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 23, 2007 16:13:34 GMT -5
Hopper så fra mit board, ned på rampen. Stopper boardet med foden da det kører ned af rampen igen.. Ser kort og køligt rundt..?
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 23, 2007 16:22:14 GMT -5
Hæver et øjenbryn da jeg ser en anden fyr ( Leon ), og en tanke strejfer mig. * Er det Hiroto? * tænker jeg så først ö Slår så tanken ud af mig (x * Nej sikkert ikke. * Fnyser kort.
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 23, 2007 16:37:00 GMT -5
Ser en pige.? (Dijón ) skæver kort.. ser så på rampen igen, sætter mig øverst på kanten og stener -.-
|
|
|
Post by Señorita xD on Mar 23, 2007 16:45:46 GMT -5
Shemigami; Kommer gående med min hættetrøje på. Kigger rundt.
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 23, 2007 16:51:35 GMT -5
Begiver mig så over mod fyren ( Leon ) og ser op på ham med et hævet øjenbryn ? ,, hvem er du? '' spørger jeg.
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 23, 2007 16:54:55 GMT -5
Vender hovedet mod pigen.. " Leon. " svarer jeg koldt.. betragter hende kort.. " Og du er? " spørger jeg ud i luften..
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 23, 2007 17:02:59 GMT -5
,, Dijón. '' siger jeg og læner min ryg mod rampens ene side, og ser ud i mørket. Varmer mig lidt op med mine 'kræfter' da jeg hader når det virker lidt koldt eller fugtigt for migt. Kommer så til at tænke på dengang Kyo prøvede på at drukne mig, og alt det andet.. B| Traumer for livet ><
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 23, 2007 17:06:39 GMT -5
skæver til hende..? Ser så op i himlen.. " kai " svarer jeg bare med en kold undertone.. skubber til min hat af ren kedsomhed..
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 23, 2007 17:07:44 GMT -5
,, Live eller Namron? '' spørger jeg hurtigt. Har IKKE tænkt mig at hænge ud sammen med en af N'erne. - ALDRIG.
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 23, 2007 17:13:09 GMT -5
" Live " svarer jeg mørkt.. skuler mod hende.. " og dig? " * kai, 2 muligheder, namron = dø, Live = hmm.. kommer meget an på hvordaN HUN ER? *
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 23, 2007 17:17:23 GMT -5
Stirrer kort gennemborende op mod ham for at sikre mig han overhovedet taler sandt og ikke lyver. Fnyser så og koncentrere mig mere om mig selv igen, men tænker på noget helt andet. ,, Live. '' svarer jeg. * Tss, sikkert bare en som de andre, der bliver blød med tiden. ? .. * tænker jeg. Samler mig hår på den ene skulder og laver så en lille flamme med min ene finger. Ser bare ind i den, og forestiller mig at brænde en (:
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 23, 2007 17:21:08 GMT -5
Ser ud i mørket.. Ser rundt.. " Kai " svarer jeg ligegyldigt, men på den anden måde en smule ærget over ikke at have se en namron.. * Sådan nogle sære nogen. * tænker jeg, selvom jeg ved at det i virkeligheden er mig der er sær ^^
|
|