Dijón Jackson
L
you were right ^^" .. i really AM a bitch.
|
Post by Dijón Jackson on Mar 23, 2007 17:24:08 GMT -5
Står lidt og varmer mig ekstra meget op og har allerede glemt han er til stede igen (: .
|
|
Leon Justice
L
Goodmorning starshine, the earth says: "Hello!" O__O'?
|
Post by Leon Justice on Mar 23, 2007 17:38:38 GMT -5
Skæver koldt og mørkt.. smiler ondt for mig selv.. Fryser noget af hendes blod, mest ved hendes hals, da det er der jeg mest kan nå, men stadig uden at komme tæt på hende eller at røre ved hende ^^ Afventer skummelt en reaktion ^^
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 23, 2007 17:40:49 GMT -5
Stopper så med at trækker vejret fra jeg føler noget ved/i/på!? min hals og spærrer øjnene op Õo .. For mig føles det klamt, uvirkeligt, traumatisk og .. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewk >< Prøver lidt med at varme mig mere op, og kan godt mærke at jeg hurtigt bliver lidt sur indeni. Vender mig lidt op, og stirrer så op på Leon. Med et ikkevenligt blik, gennemborende 6 ekstra krydset med had. (:
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 23, 2007 17:43:24 GMT -5
Ser ud i mørket, mærker at hun ser på mig..? Vender blikket mod hende ^^ Ligger mærke til hendes blik, ser på hende med et mørkt og koldt smil..^^
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 23, 2007 17:44:23 GMT -5
Fnyser og holder min hånd mod rampen, hvorefter den bliver brændvarm ;D ;D ;D Dejligt ^_^ Hader når det er koldt.
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 23, 2007 17:47:40 GMT -5
Hopper ned af rampen da den bliver varm.. Skuler kort med et lille smil på læben, men kun et lille et, og i et meget kort øjeblik ^^ Ligger så en iskold hånd på hendes skulder, og prøver at få det meste af hendes blod til at fryse ^^ * elsker at provokere folk ^^ *
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 23, 2007 17:50:58 GMT -5
Slår hans hånd væk og træder nogle skridt tilbage med et irriteret blik. Ser på min skulder der er helt frossen. Ser så på Leon. Laver så en ildkugle mellem mine hænder ,, If you wan't sweetypie. '' siger jeg lavt og sender derefter den mod ham.
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 25, 2007 8:00:39 GMT -5
Kommer gående.. * bad mood.. * tænker jeg og har lyst til at slå en eller anden ned!! ^^
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 25, 2007 8:01:56 GMT -5
( I'm so exited, and i just can't hide it (x ) Kommer roligt gående i et 'okay' humør. Men stadig skuffet over at min 'pizzadude' ikke er her (x
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 25, 2007 8:07:50 GMT -5
Ser rundt efter en at dræbe..? ser en skikkelse af en pige.. kan ikk genkende hende fra sidst, så følger diskret hver bevægelse hun laver.. * wait to the right moment* tænker jeg og hiveder roligt min pistol op af lommen..
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 25, 2007 8:12:37 GMT -5
Tager pakke smøger op og tager en, har ingen lighter på mig, så tænder den bare med min finger (x Tager et hiv og puster røgen ud. ,, Mmm, dejligt ? . ''
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 25, 2007 8:23:19 GMT -5
Sigter på hendes hovede.. trykker på aftrækeren.. men selvf. er der ingen petroner i!!!!!!!! mumler irriteret x/
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 25, 2007 8:26:16 GMT -5
Ser op da jeg syntes at høre nogen ? Ser rundt og ser lille Leon med en revolver i hænderne ^_^ Ryster bare på hovedet af ham (x
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 25, 2007 8:28:02 GMT -5
Ser hendes ansigt ^^ ser så at det er miss kanikketåleis ^^ smiler skævt og lumskt.. får lyst til at provokere hende lidt?? Fryser en smule af hendes blod til is, bare så det giver hende et lille kullegys ^^
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 25, 2007 8:31:15 GMT -5
Gyser kort og hvæser bare af ham. Ser væk igen, da han ikke virker yderst interessant. d; Har afprøvet ham, ved han kan lave is osv, men han kender ikke min anden svaghed ^_^ - som godt nok er den største B| .. og dummeste . Yay, hiphurra for mig !? ö (x Tager endnu et hiv af min smøg. *Gad vide hvad der blev af Die&Kyo egentlig ?* tænker jeg.
|
|