Leon Justice
L
Goodmorning starshine, the earth says: "Hello!" O__O'?
|
Post by Leon Justice on Mar 26, 2007 11:41:31 GMT -5
(( Well.. I did'nt meen anything about it.. I just think it's something that we should be able to talk about.. ^^ ))
|
|
Dijón Jackson
L
you were right ^^" .. i really AM a bitch.
|
Post by Dijón Jackson on Mar 26, 2007 11:43:47 GMT -5
( harharh xD HEY RODD! * hej nicki.. * Hey rodd, you'll never guess what there happend with me in the subway this morning. This guy was smiling at me, and talking to me. * mmh, thats VEERY interesting.. * )
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 26, 2007 11:43:59 GMT -5
ryster på hovedet af hende.. " I know.. " smiler jeg så.. - både til det med at være provo, men sandelig oss til det med at jeg ser godt ud ;D huuh'
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 26, 2007 11:45:04 GMT -5
( And he was soo friendly! hehe I think that he might thougt that I was GAY! )
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 26, 2007 11:45:44 GMT -5
Griner af ham og ryster på hovedet. ,, SÅ typisk dig. '' siger jeg ,, Hey guess what, i'm gay! - but i'm not gay ^_^ '' mumler jeg, er blevet i godt humør nu xD Den sang der.. arg XD
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 26, 2007 11:46:04 GMT -5
( harharh, sidder og har grineflip xD )
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 26, 2007 11:49:35 GMT -5
( huuh' ?? )
Ser på hende.. " hold op!! " " hader den sang!! hader den hader den hander den!! " ryster på hovedet og griner kort, kan ikk la' vær' ^^ vipper så fra side til side.. " If you were gay, would it be okay, cause I meen HEY! I like you anyway.. " ryster på hovedet.. * hate that song!! >.<*
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 26, 2007 11:51:47 GMT -5
Begynder at grine af ham ! ,, - Because you see. If it were me, i would feel free to say, that i was gay. - but i'm not gay.. '' d; ,, Tjah, jeg syntes sangen er fiks. Men øv dig lidt på din stemme, ekh ? '' siger jeg drilsk :b
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 26, 2007 11:53:23 GMT -5
ser på hende med et drilskt smil ^^ " Du lyder nu heller ikke alt for godt selv ^^ " siger jeg så med ´mit drillende smil ^^
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 26, 2007 11:54:18 GMT -5
,, Nej, det er jo svært når jeg er blevet kvalt alle de gange, og skudt i halsen, osv. '' siger jeg som en undskyldning xD
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 26, 2007 11:58:10 GMT -5
ser på hende og ryster på hovedet.. * oh year, I allmost forgot that ^^ * " nårh ja, men du er jo ikke den eneste det er gået ud over ^^ " siger jeg og hentyder til at det oss er gået liiiidt ud over migh?? ^^
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 26, 2007 11:59:45 GMT -5
,, Det kunne i det mindste have været værre for dig d; '' siger jeg med et lille grin. ,, Jeg blev kvalt af 2 af mine venner, næsten druknet af den ene. Hyggeligt ;D ''
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Mar 26, 2007 12:03:12 GMT -5
ser på hende med et udspekuleret smil.. * måske skulle jeg prøve at drukne hende næste gang?? * " I don't care.. " svarer jeg koldt med et 'wonkasmil'
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 26, 2007 12:06:52 GMT -5
,, Whatever '' siger jeg. Star og har sangen inde i hovedet xD Ser på ham, hvorefter jeg hurtigt går bag ham, atger hans hat og tager den selv på. Går lidt væk. ,, If you were gay, that would be okay. I mean 'cause hey, i like you anyway. Because you see, if it was me. I would feel free to say, that i was gay! - but i'm not gay.. '' synger jeg drilsk d;
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Mar 26, 2007 12:07:07 GMT -5
( tager * ikke agter )
|
|