Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 11, 2007 7:08:42 GMT -5
Tom; ,, Det var så lidt " Siger jeg roligt, kan mærke at jeg er i danse humør. Tager min nyeste flotte musik-afspiller frem, og spiller nogle af vores ejne sange på den.
Galleria; Nikker og ser op på ham ,, Jeg troede bare ikke han elskede Luzifer på den måde, som han elskede mig på " Siger jeg så med et trist tonefald.
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 7:12:15 GMT -5
(egne, Sandra, egne...)
Ragnar; ,, Han elsker dig nok også på en anden måde, Galleria, men hvordan han kunne lade det ske, ved jeg nu ikke. " Smiler let, ,, Du er altså virkelig smuk, Galleria "
Lena; (Kan hun høre musikken?)
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 11, 2007 7:17:33 GMT -5
(Hvad mener du med det ?)
Galleria; ,, Tak Ragnar, men... Jeg savner ham virkelig " Omfavner ham roligt og læner mig ind til ham *Er det nu klogt hvis jeg vil komme sammen med Ragnar ?*
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 7:20:16 GMT -5
Tom; ,, Det var så lidt " Siger jeg roligt, kan mærke at jeg er i danse humør. Tager min nyeste flotte musik-afspiller frem, og spiller nogle af vores ejne sange på den. (Forstår du?) Ragnar; Smiler igen let, og holder blidt om hende. Kysser hende på kinden. *Hun har vist glemt alt om at springe. Det håber jeg...*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 11, 2007 7:25:17 GMT -5
(Årh, nu er jeg med Ja det kan hun godt, da den spiller så alle kan høre det, men ikke så højt ) Galleria; *Hvad er klogest at gøre ?* Tænker jeg spørgende om, til mig selv. Ser så op på ham idet han kysser min kind. Kysser ham så på munden og holder kysset. Læner mig lidt ind til ham samtidig.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 7:29:08 GMT -5
Ragnar; Bliver en smule overrumplet, men slapper hurtigt af igen, og kysser også hende (de kysser samt.)
Lena; Lytter lidt til musikken, og slapper lidt mere af. Holder stadig om min fløjte, og sætter den derefter for munden. Lytter lidt, og begynder at spille, imens jeg følger melodien/sangen. Kan jo godt spille på fløjte, selvom jeg ikk kan se, det sidder i fingrene...
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 11, 2007 7:33:59 GMT -5
Tom; Ser på hende med et lille smil på læben. *Jeg vidste ikke hun kunne spille så hurtigt uden at kende sangen ! Det er er squ da for nice !* Tænker jeg og sidder og vipper med mine fødder.
Galleria; Kysser ham stadig på munden og føler mig bedre tilpas nu. *Det er måske det rigtige !* Tænker jeg så roligt
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 7:39:53 GMT -5
Lena; Spiller videre på sangen, men da sangen slutter tager jeg fløjten væk fra munden, og skælver igen svagt. Ser blindt i drengens retning, smiler let, selvom mine øjne stadig gør ondt.
Ragnar; Holder stadig blidt om hende, imens jeg lader min ene hånd 'køre' op ad hendes arm, og op til hovedet, så jeg nu 'holder' om hendes hoved. Tænker slet ikke 'rigtigt' lige nu, men nogle forvirrende ord kører rundt i hovedet på mig; *Galleria. Stefanno. Lenannia Strange. Lena. Kæreste. Luzifer * osv. rundt, og rundt...
|
|
|
Post by ! Paris aka Ped ! on Apr 11, 2007 7:46:40 GMT -5
kommer op på taget med et stort mere eller mindre ondsindet smil (?) ser mig om
|
|
Paris Hilton
N*
Rich Bitch
Nobody is perfect ! I'm Nobody!
|
Post by Paris Hilton on Apr 11, 2007 7:48:56 GMT -5
kommer op .. med en lyserød burberry jakke på x) &'en paraply. kigger rundt "yack!"
|
|
|
Post by ! Paris aka Ped ! on Apr 11, 2007 7:50:41 GMT -5
lægger mig hen på en af de bænke der står ude i regnen
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 11, 2007 7:53:07 GMT -5
Tom; Ser så lidt undrende ud og ser så smilende på hende. *Hmm... Gad vide hvad Bill laver lige nu ?* Tænker jeg spørgende, ser så hen på pigen (Galleria) og drengen (Ragnar) som nu står og kysser. *Hmmm... Nu har hun måske ikke ligefrem brug for hjælp ?*
Galleria; Kysser ham stadig, nu med lukkede øjne. Holder så om hans ene arm, blidt og let så han næsten ikke kan mærke det. *Ragnar er virkelig sød, men jeg savner stadig STEFAN !* Tænker jeg dog trist, men kysser ham stadig på munden.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 7:56:51 GMT -5
Lena; Svajer til en helt anden melodi end den som ham drengen spiller, garanteret på et 'anlæg' af en slags. Nynner lidt, ved det er dumt at bruge fløjten lige nu. Gemmer derfor fløjten væk, selvom den er lige ved at ryge ud af hænderne på mig. Synes jeg bør sige et eller andet til ham som jo har hjulpet mig, rynker lidt på næsen, da jeg syns det vil lyde lidt dumt. Gør det nu alligevel; ,, Jeg... Øhh... Hedder Le... " overvejer lidt om jeg skal sige lena eller leannia, ,, Lena... " siger jeg så alligevel.
Ragnar; Kysser hende også stadig, imens lignende tanker farer rundt i hovedet på mig, bliver helt forvirret af dem
|
|
|
Post by ! Paris aka Ped ! on Apr 11, 2007 7:56:55 GMT -5
"You better lose yourself in the music The moment you own it you better never let it go, oh You only get one shot, do not miss your chance to blow Cuz opportunity comes once in a lifetime, yo You better lose yourself in the music The moment you own it you better never let it go, oh You only get one shot, do not miss your chance to blow Cuz opportunity comes once in a lifetime, yo You better" ..begynder jeg kedsommeligt kigger op i regnen smiler stadig det samme smil
|
|
|
Post by ! Paris aka Ped ! on Apr 11, 2007 8:01:31 GMT -5
rejser mig går hen til ham (tom) med dreadlocks (stave?) der hører noget underligt musik
|
|