Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:50:56 GMT -5
(Alles liv er noget biip engang imellem. Mit er i hvert fald... !!!!)
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 14:51:18 GMT -5
Galleria ; Smiler så lidt ,, Det burde du sige til Stefan... " Stopper mig selv, kysser ham så på munden og holder det lidt indtil jeg stopper igen. ,, Undskyld... Jeg ved ikke havd jeg har gang i " Siger jeg trist og går så nogle skridt væk¨ Tom; Nikker, og støtter hende så. (Skal gå snart )
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:52:39 GMT -5
( Så er det godt du ik kender min fortid ) Ryster og snøfter kort.
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:53:28 GMT -5
( Jeg går nu.. Og så sletter jeg ALLE dem jeg styrer i morgen, + mig selv. Og det er ca. ved 3 tiden )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:53:34 GMT -5
(SKal jeg ogs ...)
Ragnar; Går hen til hende, ,, Min bror lytter ikke til mig, så det kan du ligesågodt glemme, Galleria " siger jeg og ser roligt - afventende - på hende
Lena; Mumler et 'tak'
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:54:06 GMT -5
Rejser mig og løber væk derfra.
Shemi; Kigger kort på ham og går væk.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:54:08 GMT -5
(Nej du gør ej !?!!!!! )
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 14:55:21 GMT -5
(HOLD NU OP CAMILLA, DU VED INTET OM MIG, MEN JEG VIL HJÆLPE DIG, OG JEG HAR HAFT DET SLEMMERE END DU KAN FORESTILLE DIG, OG HVIS DU SLETTER DINE PERSONER OG DIG, SÅ VED JEG IKKE OM DET HER ER FOR PLAT AT SKRIVE ANDET END; SÅ SKRIV TIL MIG NÅR DU ER KOMMET TIL FORNUFT, JEG ER IKKE SUR MEN RYSTET !)
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 14:55:43 GMT -5
(Skal gå nu ses )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:57:18 GMT -5
(SLap dog lige af Sandra, alle har problemer, og ALLE mener at de har haft det 'værrere end du kan forestille dig', eller simpelthen har det værst. ALLE har det svært, ogs mig i øjeblikket, eller... Hmm... De sidste par måneder vel egentligt )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:58:06 GMT -5
(byebye, Sandra, smutter ogs, skal nemmerlig også gå Øv, bøv... Kommer nok ikke rigtigt på i morgen, skal lave en del )
|
|
Paris Hilton
N*
Rich Bitch
Nobody is perfect ! I'm Nobody!
|
Post by Paris Hilton on Apr 11, 2007 6:53:11 GMT -5
(( Hvis du så gerne vil slettes ? sletter jeg dig da bare! syns bare grunden er latterlig ? ))
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 11, 2007 6:58:09 GMT -5
(Sabrina jeg tror ikke den besked hjælper hende på hendes humør ...)
Galleria; ,, Vent hørte jeg rigtigt ? Er du bror med Stefan ?" Spørger jeg så undrende over og afventer hvad han gør.
Tom; Smiler venligt til hende, støtter hende stadig og får hende ned at side på en slags 'Bænk' som er deroppe. *Bare hun klare den... Bill er bedst til sådan noget... Han er jo den følsomme her !*
Cole; SEr lidt trist ud, men ved at jeg gjorde lidt af det rigtige. *Jeg ville ikke slå op, men jeg ville bare have en pause... En pause væk fra hende... Ikke andet ?* Ser efter hende, men ved ikke om det er klogt at følge efter hende.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 7:01:21 GMT -5
Lena; Mumler igen et ,, tak ", bider mig lidt i læben, HADER at være hjælpeløs! *Hvorfor lige nu !?*
Ragnar; ,, Ja, men han værdsætter det ikke lige frem" trækker på skuldrene, ,, Vi er halvbrødre, begge vores fædre var lidt... Flygtige, så at sige "
|
|
Paris Hilton
N*
Rich Bitch
Nobody is perfect ! I'm Nobody!
|
Post by Paris Hilton on Apr 11, 2007 7:03:46 GMT -5
(( okay? men syns stadig at grunden er latterlig. ))
|
|