Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:27:31 GMT -5
( Mine er skilt...)
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:29:57 GMT -5
( Okay, min mor og far er os.. Det er min papfar og mor der skændes )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:31:53 GMT -5
(Okai... Surt )
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:32:56 GMT -5
( Ja.. ved i hvad? Jeg sletter mig bare herfra.. Ingen vil savne mig alligvel )
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 14:33:44 GMT -5
Tom; Ser overrasket på Jessica ,, Jeg er ikke selvglad, doven og sådan, men ikke så selvglad, men jeg har knap nok kendt dig i en dag og allerede kalder du mig for din ven ? Okay, jeg er måske ikke lige sådan en type, men en ting ved jeg... Hvis du er fan af os, eller lige har mødt os, så vælter ví i fans, og det er svært at være venner med alle... " Vender mig om og ser bekymret på pigen (Lena) ,, Er du okay ?" Spørger jeg så om og ser på hende-
Galleria; ,, Du kunne få nogle... Og nu skændes vi næsten allerede... " Ser op på ham med et sørgeligt blik, og vil bare være sammen med Stefan lige nu.
Cole; ,, Det svar kommer jeg langt med Shemi " Siger jeg så og ser alvorligt på hende ,, Men hvis du ikke svare mig kan jeg ikke gøre andet end at sige... Jeg slår op... Og her kommer min begrundelse... Jeg forstår dig næsten ikke, jeg er ikke typen som kan blive i et fast forhold, og desuden... Vil jeg ikke have nogen kæreste foreløbig " Vender mig om og går et stykke væk fra hende.
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:36:43 GMT -5
Ryster lidt og synker sammen. *Hvorfor fanden lever jeg?!* tænker jeg vredt og bider mig hårdt i læben.
Shemi; Går mod kanten selvom jeg ikk ved den er der.
( Kan lige så godt dræbe mine personer og slette mig .. )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:38:57 GMT -5
(Neeej !?)
Lena; Ryster på hovedet ,, Blind. " tænker mig lidt om, ,,Ligenu, ihvertfald " siger jeg så, med rynket pande ,, Øhh... Undskyld jeg forstyrrer? "
Ragnar; ,, Vi skændes ikke, vi diskuterer bare. Desuden er den eneste jeg vist kender hér, hvis man ser bort fra ham dér " slår hånden ud mod Tom, ,, som vist er en eller anden fra Tokio Hotel, er den eneste, foruden dig, jeg kender hér, Lena, og hun er ikke min ven " siger det sidste med et lidt ironisk grin. ,, Langtfra, hvorfor tror du ellers hun går rundt med de dér om armene? " siger jeg så, men fortryder det straks. ,, Og, nej, jeg kan ikke bare for flere, eller andre venner. De er jo ikke ligeså dejlige som dig, vel? " siger jeg og henleder forhåbentligt opmærksomheden på dét istedet.
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:41:25 GMT -5
( Jo jeg kan.. Gider ik det her mere )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:42:53 GMT -5
(Hvorfor ikke?)
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:44:03 GMT -5
( Det hele går ned af bakke for mig hele tiden, gider det ikk mere )
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 14:44:46 GMT -5
(NEEJ DET MÅ DU IKKE CAMILLA, NU HOLDER DU OP ! JEG VED DU ER KED AF DET, MEN DU MÅ IKKE SLETTE DEM ELLER DIG SELV !!!)
Galleria; ,, Jeg er ikke dejlig, jeg er skrækkelig, og håbløs... " Siger jeg så og omfavner ham pludseligt ',, Jeg vil bare så gerne have ham tilbage igen... Jeg elsker ham... " Siger jeg trist og græder endnu mere
Tom; Ser på pigen (Lena) ,, Okay for at være ærlig forstyrre du lidt, men er der noget jeg kan hjælpe med så ?" Spørger jeg om og ser hen på Jessica og fortæller hende med tegn at hun skal komme.
Cole; Går efter hende, og når op foran hende. Tager blidt fast om hendes arm og stopper hende. ,, Jeg vil faktisk ikke slå op, bare bede om en pause " Fortæller jeg så og kysser hende så
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:47:31 GMT -5
( Jo jeg må så .. Hele mit liv er noget biib ) Ryster vildt på hovedet og gemmer mit hoved i mine arme som jeg nu har på mine ben. Shemi: Kigger trist på ham.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:48:20 GMT -5
(ENIG MED SANDRA !!)
Lena; ,, Øhm... Undskyld. " siger jeg igen ,, Men jeg kan ikke se? " føler mig pludselig helt lille. Holder Ragnars jakke tæt om mig
Ragnar; ,, Nu må du da holde op, du dejlige tøs " siger jeg, ikke vredt eller noget, næsten grinende faktisk. ,, Du tror det nok ikke, men du ER dejlig. Og smuk. Og pæn, og klog og alt muligt andet. Også kan du synge, har jeg hørt "
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 14:49:17 GMT -5
(DET HAR MIT OGSÅ VÆRET, OG NU ER JEG KOMMET IGENNEM DET, OG LIGE NU MÅ DU IKKE !!!)
Cole; Ser på hende og holder så om hende. ,, Shemi, du må ikke være sådan... Jeg elsker dig, men nogle gange er du svær at forstå, og lige nu trænger jeg bare til en pause og ikke andet " Siger det i et roligt tondefald.
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:50:49 GMT -5
( Jo jeg må, og jeg gør det! ) Shemi; kigger væk.
|
|