Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 13:54:14 GMT -5
Cole; ,, Skal jeg være helt ærlig ?" Spørger jeg så om, giver et suk fra mig og ser ned. *Jeg må hellere sige det nu...*
Tom; Nikker ¤Okay, men sig ikke at jeg ikke prøvede at spørge dig¤ Hvisker jeg og går tættere på drengen og pigen (Ragnar og Galleria)
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 13:56:25 GMT -5
Galleria: ,, Men,,.,. " Siger jeg så, sukker men græder stadig. ,, Jeg elsker ham stadig, men jeg kan ikke se hvorfor han ikke vil have mig tilbage nu... " Fortæller jeg trist, men kan ikke rigtig se ham i øjnene
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 13:58:04 GMT -5
"Nej for du er skide ligeglad!" sætter mig ned.
Shemi: Nikker stille. Ryster svagt på hovedet og mærker pludselig at der er noget galt. "Nej bare glem det, jeg ved hvad du vil sige" får tårer i øjnene og går væk fra ham.
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:58:23 GMT -5
Ragnar; Ryster på hovedet, ,, Jeg har vist allerede sagt, at jeg heller ikke kan se hvorfor man skulle droppe en så smuk som dig, har jeg ikke? " spørger jeg imens jeg ser mig om efter Lena
Lena; Følger skælvende trop efter drengen (Tom), da jeg ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv. Er bange for at blive 'blind'
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 14:05:28 GMT -5
Tom; ,, Okay, hvis det er sådan du har det... Hør, jeg kan ikke gøre for at jeg optræder med min bror og er berømt... Men er du en fan ?" Spørger jeg så om og ser hen på hende
Galleria; ,, Ja det sagde du... Men jeg kan ikke få ham ud af hovedet " Siger jeg og rejser mig op, vender mig så jeg kan se ned.
Cole; ,, Tror du jeg vil slå op ?" Spørger jeg så om og ser undrende ud. ,, For det er altså ikke det jeg vil " Siger jeg med det samme og går hen imod hende
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:06:58 GMT -5
Svarer ham ik. Kigger ned i jorden, får blanke øjne.
Shemi Stiller mig op af en mur.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:08:00 GMT -5
Ragnar; Tager fat i hendes håndled, og hiver hende igen blidt, men bestemt væk fra kanten ,, Du vover, Galleria, jeg kan da ikke lade min eneste ven tage springet, vel? " siger jeg og ser bekymret på hende
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 14:11:20 GMT -5
Galleria; ,, Jeg kan ikke love det... " Siger jeg og går derop igen. *Jeg skal springe ! Jeg skal springe !* Tænker jeg inde i mig selv. Lukker mine øjne og kniber dem så sammen.
Tom; Ryster lidt på hovedet af hende og ser så på pigen (Galleria). *Hmmm... Hvis Bill ikke snart kommer og synger for hende, så jeg kan spille... Hmmm-... Så vil jeg synge og spille for hende ! - Ej det syntes jeg er en dum idé !*
Cole: ,, Alt hvad jeg beder om er blot at vi holder en pause " Siger jeg så og frygter det værste...
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:12:23 GMT -5
Rejser mig. ¤Man tror man får en god ven, og hvad får man?¤ kigger mod ham. Går så.
Shemi: Kigger bare ind i muren.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:13:02 GMT -5
Lena; Render rystende rundt, skælver en del Skriger, #AUV !# og bukker sammen, holder hænderne op for mine øjne *Brænder, brænder, brænder !!*
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:14:43 GMT -5
" Hader det hele, hader mig selv, alle hader mig!!" siger jeg lavt.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:15:05 GMT -5
Ragnar; ,, Kom nu, lov det, for mig? " spørger jeg bekymret ,, Galleria, hvem skulle jeg ellers snakke med, hvis du tager springet? Og hvad med din søster !? "
(Har lige fundet ud af hans evne; Se folks evner, beslægtede, personlighed osv. men er langt fra tankelæser eller noget.)
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 14:20:13 GMT -5
Galleria; Vender mig om og ser undrende på ham ,, Min søster ?" Spørger jeg næsten om somom jeg har glemt hende ,, Du får sikkert andre venner, og min søster ville godt kunne klare sig her " Siger jeg så bestemt og vender mig om. Tager en dyb indånding og lukker mine øjne
Tom; Ser lidt irriteret over på hende nu ,, Alt handler ikke om dig, men lige nu er der en der skal reddes, inden døden, og jeg vil være den første til at synge Bill og jeg's sang. " Siger jeg helt coolt og går hen til kanten til pigen (Galleria)
Cole; ,, Sig nu noget Shemi " Siger jeg bekymret og ved ikke helt om jeg skal gå i panik nu
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 14:24:07 GMT -5
Vender mig vredt mod ham igen "Jeg siger intet om det skal handle om mig!" siger jeg vredt "Men det tror du, du er fandme så selvglad lige nu! Jeg ved fandme godt hvordan hun har det, har selv prøvet det!!" er meget vred og såret nu "Så bare hold kæft! Troede fandme du kunne tænke, troede du var en ven!" Mærker tårene bare triller ned af mine kinder. Shemi; Ryster på hovedet og synker sammen. ( Og nu skændes mine forældre -.- )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 14:25:10 GMT -5
Lena; Ser mig blindt om, sukker irriterret, men ved nogenlunde hvor ham jeg fulgte efter er Går kejtet et skridt frem, famlende. Støder nærmest ind i ham (Tom), ,, Åh.. " siger jeg bare, og ser blindt i hans retning
Ragnar; ,, Andre venner...? Se dig om Galleria, og udpeg mig nogle hér som er mine venner. " siger jeg så, og hiver hende igen væk fra kanten
|
|