Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:27:19 GMT -5
Lena; Ser undrende på hende som er ved drengen. Stopper op, skælvende
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 13:27:42 GMT -5
(Jeg troede ikke du kunne li hende !? ) Galleria; ,, Jeg kan ikke mere... Jeg fik svaret... Og nu... Nu er jeg her igen " Siger jeg grædende og havde ikke forventet svaret. Tom; Hopper lidt op, men tysser så på hende. ¤ Shhh... Jeg lytter til hvad hun gør ¤ Fortæller jeg hviskende og ser intresseret over på hende Cole; Nikker og kysser hende på kinden ,, Det er da altid noget " Siger jeg drillende, kysser hende så på munden og nysder det.
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 13:29:47 GMT -5
"Hm" mumler jeg bare og går stille væk derfra. Ligger armene over kors.
Shemi; Holder blidt kysset
( Smutter i et lyn bad, brb )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:31:06 GMT -5
Lena; Står bare og ser sølle ud
Ragnar; Nikker, ,, Dumrianen sagde nej, ikke? " ser på hende med et bekymret udtryk i ansigtet, men med lidt leende øjne *Stefan... Stefanno. Det MÅ have været ham. Også fordi Lena er her.*
|
|
|
Post by nicole on Apr 10, 2007 13:31:47 GMT -5
(( det kunne jeg heller ikk! men så fandt jeg ud af at hun IKK kom sammen med Zac efron haha.. :b og jeg kunne ikk la' vær med at downloade hendes musik! , ej hun er DCS så kan jeg godt li' hende håhå. ))
|
|
|
Post by nicole on Apr 10, 2007 13:33:38 GMT -5
(( gider alligevel ikk oprette hende dér ))
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 13:38:32 GMT -5
( Såeh ! )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:39:53 GMT -5
(Det gik sørme hurtigt !)
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 13:40:32 GMT -5
(Okay ) Cole ; Stopper kysset og ser så lidt alvorlig ud ,, Shemi, jeg må vide om du elsker mig ?" Spørger nysgerrigt om det, mens jeg stryger noget af hendes hår væk. Tom; Ser så lidt på Jessica og går hen til hende ¤ Hvad er der i vejen ? ¤ Spørger jeg så hviskende om imens jeg lytter til deres samtale. Galleria ; Nikker og ser grædende ned ,, Men han... Jeg elsker ham stadig " Siger jeg så grædende og er helt græde færdig. *JEG ELSKER HAM STADIG !!!*
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:42:41 GMT -5
Ragnar; Nikker, og sætter mig på hug ved siden af hende, ,, Måske behøvede han bare tid til at tænke, man kan altid håbe " siger jeg med et lille, skævt smil. Ryster så lidt på hovedet og mumler, ¤Skam dig, Stefanno! Du skal altid lige lave ravage i det hele, skal du...¤
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:44:11 GMT -5
Lena; Står stadig og svajer, har lukkede øjne, skulle være blevet siddende *Tænk det kan tage så meget på kræfterne at spille fløjte... For det er da det, er det ikke?*
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 13:45:50 GMT -5
( Jeps XD ) " Ikk noget" vender ryggen til ham.
Shemi: "Jeg elsker dig... Meget.. Rigtig rigtig meget" siger jeg til ham
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 13:50:05 GMT -5
Cole ; Nikker og ser mere og mere alvorlig ud.
Tom; ¤Det kan man altid sige...¤ Siger jeg så og stiller mig foran hende
Galleria; ,, Hvad mumlede du ? " Spørger jeg nysgerrigt om selvom jeg er helt græde færdig. *Jeg kan ikke leve mere uden ham !!!* Fælder nogle tårer da jeg tænker det.
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 13:52:24 GMT -5
"Der er ik noget galt. Okay?" siger jeg stille og kigger væk.
Shemi: "Hva er der galt?" mit blik bliver en smule trist. Bakker lidt.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:53:16 GMT -5
Ragnar; ,, Bare lidt om vores fælles ven; Stefanno " siger jeg, tager om hendes ene arm, og 'trækker' hende blidt op at stå ,, Men ikke noget DU behøver at tænke over. Nej det DU skal tænke over, er..." Tænker mig lidt om, ,, ... Hvor jeg har gjort af min jakke " siger jeg så, måske en smule undrende. Ser hen mod dér jeg havde regnet med at Leannia ville være.
|
|