Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:14:00 GMT -5
((Jaja, men så må du jo skrive at det er til hende !?))
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 13:14:38 GMT -5
¤Ninja Jess skynder sig afsted¤ siger jeg lavt og løber om bag en væg/mur da jeg ser Tom XD.
Shemi: Ligger armene om ham "Hva så smukke?" smiler
( Den er altså god! Det er faktisk sjovt at det er lidt anderledes, i giver den jo ikk engang en chance! ): )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:16:23 GMT -5
(Gider altså bare ikke lige nu, er simppelthen for træt XD Men kigger måske torsdag - tror ikke at jeg kan komme så meget på i morgen, pga. lektieværk, og jeg skal gøre mine fugles bur rent;p )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:17:13 GMT -5
Lena; ,, Hmf! " siger jeg igen, selvom Ragnar nok ikke kan høre mig. Tager hans jakke lidt tættere om mig, ryster nemlig stadig lidt
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 13:17:39 GMT -5
( Det var os mere til Sabrina XD Men whatever, nå videre )
|
|
|
Post by nicole on Apr 10, 2007 13:17:49 GMT -5
(( ej ville ogs gerne oprette en, kan bare ikk finde et billede af den person jeg vil være der ser ''gammeldags'' ud :/ ))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:18:09 GMT -5
(Jamen så skriv dog hvem beskederne er til ;p Ellers svarer alle jo på dem )
|
|
|
Post by nicole on Apr 10, 2007 13:19:21 GMT -5
(( Nogle gange kan man altså godt regne det ud ))
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 13:19:43 GMT -5
( Min ser da ik gammeldags ud? Tjek selv Aribella )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:19:56 GMT -5
((Ja, men nogengange, når folk skriver I, så regner man med at det også er til en selv ))
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 13:20:41 GMT -5
Cole; ,, Øv du sagde min replik skat !" Griner jeg og kysser hende på munden. ,, Hmmm... Ser på dig, ellers ikke noget, hvad med dig smukke ?" Spørger jeg så om og lægger mine arme om hendes hofte.
Tom; *Bill !* Tænker jeg, går så lidt imod drengen (Ragnar) og pigen (Galleria). Stopper dog et lille stykke fra dem.
Galleria; ,, Ja og jeg overvejer at springe, mere end jeg gjorde før... " Siger jeg trist, og er helt ude af kontrol lige nu. *STEFAN TAG MIG TILBAGE !!!!* Falder igen sammen, men lander på kanten.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 13:24:20 GMT -5
Ragnar; ,, Hov, hov, ingen forhastede beslutninger, Galleria. Kan du huske det om tiden? Vent noget tid, og seså, så går det nok alt sammen. Tingene plejer at løse sig selv i sidste ende... " *Spring ikke, Galleria... Du er jo den eneste 'rigtige' ven jeg har hér...!*
Lena; ,, Hmf! " siger jeg igen, mest bare for effektens skyld. Ser en person i baggrunden, rejser mig skælvende op, og går hen til personen, som stirrer på kæresten og Ragnar Laver en grimasse, men ser ellers næsten afslappet ud, hvis man ser bort fra min skælven, måden jeg knuger om min fløjte og skælven ved hvert eneste skridt jeg tager...
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 13:24:21 GMT -5
Lister mig ind på Tom. ¤Liste liste..¤ hvisker jeg lidt. Prikker ham på skulderen "HAPS!" griner kort.
Shemi: "Kigger på dig" smiler og kysser ham på kæben.
|
|
|
Post by nicole on Apr 10, 2007 13:24:33 GMT -5
(( er det ''ulovligt'' <-haha .. at oprette ashley tisdale ? , Sandra har jo nakket hende her ! haha .. ))
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 13:27:03 GMT -5
( Det skal ik være 'nyt' vel? -.- Dorhhh! Opret hvad i vil! Det er ik mig det går ud over )
|
|