|
Post by nicole on Apr 10, 2007 12:07:48 GMT -5
kommer op på taget ?
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 12:13:34 GMT -5
Lena; Lader melodien lige så stille dø ud. Tager fløjten væk fra munden, og holder den i den ene hånd. Lader begge mine arme hænge slapt ned ad mig, ryster lidt, som om at det var en stor kraftanstrengelse at spille. Står så at sige det med armene slapt ned ad siden på mig, med fløjten i den ene hånd, lukkede øjne, med en enkelt tåre ned ad kinden, imens jeg sommetider ryster lidt.
Ragnar; Ryster på hovedet af hende, men tager alligevel min egen jakke af, og lægger den på Lenas skuldre, før jeg kigger efter Galleria. Får øje på hende. Holder mig selv lidt tilbage, giver Lenas skulder et lille klem, da jeg lader mine hænder forlade hendes skuldre, og går så i et roligt afmålt tempo hen til Galleria. Går helt hen ved siden af hende, og ser med afmålt interesse ned, ,, Der er langt ned. Sådan et fald vil man ikke overleve... " siger jeg roligt, men som om jeg virkelig var interesseret i sådan noget. ,, Det er dumt at stå så tæt på kanten, du dør hvis du falder. Ikke ligesom Luzifer " siger jeg, imens jeg ser ned, med et enkelt sideblik til Galleria.
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 12:15:18 GMT -5
Læner mig lidt forover og kigger ned "Der er godt nok langt ned" siger jeg stille.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 12:20:08 GMT -5
Lena; Tager den ene hånd op mod min ene skulder, kan føle jakkens tyngde. Ryster så lidt på hovedet af mig selv, og laver en grimasse *Han er ikke andet end én stor charmetrold* Gnider mig så i det ene øje, med en træt bevægelse. Ser mig igen om. Får en sms. Fra Stefan. Svarer på den. Ryster lidt på hænderne. Gyser så, og ryster lidt mere. Ser mig om efter et sted at sidde. Kan ikke se et sted. Går hen til kanten, i nærheden af Ragnar og Stefans kæreste. Sætter mig på kanten, ryster stadig ret ofte. Tørrer med en træt hånd den ene tåre væk fra kinden.
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 12:23:49 GMT -5
Får over balance og vakler baglæns for ikk at falde. Falder bagover "AUV!"
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 12:25:14 GMT -5
Ragnar; Ser hen mod pigen, smiler lidt for mig selv, men tager mig så i det, lige nu er Galleria altså den vigtigste. Ser så på Galleria
Lena; Ryster stadig, svajer let, som i takt til en indre melodi
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 12:27:48 GMT -5
( Hvilken pige ? Ôo ) Surmuler lidt og ømmer mit haleben kort. Rejser mig op.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 12:32:16 GMT -5
(Jessica ;p)
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 12:37:41 GMT -5
( Miig ;D XD ) ¤Huuh¤ piver jeg lavt over mit haleben XD
|
|
|
Post by nicole on Apr 10, 2007 12:40:11 GMT -5
(( hva' skulle sandra ? ))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 12:40:18 GMT -5
Ragnar; Sender små sideblikke til pigen (Jessica), men da Galleria lige nu er den vigtigste bliver jeg tålmodigt stående
Lena; Ryster fortsat, svajer stadig i takt til en melodi kun jeg kan høre...
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 12:40:22 GMT -5
( Spise )
|
|
|
Post by nicole on Apr 10, 2007 12:40:50 GMT -5
(( okay! ))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 12:44:08 GMT -5
((Da hvorfor?))
|
|
|
Post by nicole on Apr 10, 2007 12:46:32 GMT -5
(( ville bare vide om hun var gået, eller kom tilbage ))
|
|