|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 2, 2007 8:14:57 GMT -5
Prøver at ignorere smerten, hvilket er pænt svært __ _'' Ser køligt på ham, smiler dog Oo'' "nå nå" Læner mig op af en mur, har en hånd hvilende ved min pande.. Prøver at få smerten til at fortage sig.. Ser på ham, smiler koldt, og bredt ^^. - et rigtig ondskabsfuldt djævelskt smil "ordet der' skræmmer mig ikke, om du så mener det eller ej" Ser på ham, Lader igen min pistol og skyder ham denne gang mellem benene, hvis det ikke gør ondt på ham andre steder.. ''
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Jul 2, 2007 8:18:43 GMT -5
Flytter mig hurtigt fra bænken.. dukker op bag ham.. " det der var liige lovligt tæt på mate!!" siger jeg koldt... 'tar ham i halsen, op af muren.. Klemmer ltil, og holder ham oppe i halsen med den ene hånd, og slår ham tre gange i hovedet med knojernet.. LAder ham så falde til jorden, med dobbelt så store lidelser. " har du fået nok? " siger jeg koldt
|
|
|
Post by Charley on Jul 2, 2007 8:20:06 GMT -5
Rejser mig og går ud fra muren. Ser på dem..
|
|
|
Post by jonas on Jul 2, 2007 8:22:01 GMT -5
Smiler roligt og drenget oo' Måske ikke det rette smil til sådan nogle fisfornemme typer ^^' Meeeen, skidt pyt ;D
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 2, 2007 8:22:26 GMT -5
*hvad er der galt med det svin?! * Tager mig til hovedet, ser hadefuldt på ham.. *hvorfor vil han ikke dø?! * Rejser mig op igen, upåvirket - sådan ser det ihvertfald ud Oo'' "hvad er du så får et udskud?!" spørger jeg køligt, og tager min pistol, har opgivet det med at skyde ham.. XD *son of a bitch* Ser blot på ham med et djævelskt blik..
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 2, 2007 8:23:08 GMT -5
Morgan. "og du er?" spørger jeg, og ser på ham..
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Jul 2, 2007 8:24:07 GMT -5
Jenny: smiler lettere tøset.. Vender mig mod ham.. smiler igen tøset.. xD
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Jul 2, 2007 8:27:00 GMT -5
Gaber kort.. " Your worst nightmare.!!" siger jeg, rejser mig, oig banker knójernet ind i hans tinding.. - slår så hårdt at han får blackout xD Gider ikke ikke bruge mere tid på ham.. Retter på mit hår, og tænder koldt en smøg
|
|
|
Post by Charley on Jul 2, 2007 8:27:49 GMT -5
Træder forskrækket et skridt tilbage. Kigger stadig på dem.
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 2, 2007 8:29:14 GMT -5
//grr.. nok med at han ikke kan føle smerte, nu giver han også et blackout ud GRRR!! puttie altså xD
Får et blackot __ _'' Falder til jorden.. T__________________________________T''
|
|
|
Post by jonas on Jul 2, 2007 8:29:40 GMT -5
Ser på hende den, lyshårede ^^' Smiler roligt ,, Undskyld min uopdragenhed " Gør en kort gestus med hånden.
Kristina: Ser med store øjne på min bror, Ahvafforenfisk? XD
Jonas: ,, Åhh gud, jeg springer alt det dérsens nonsen over! " Udbryder jeg så XD ,, Mit navn er Jonas, Jonas balsby " ;D Smiler stort og drenget, klør mig let i nakken med et lidt dumt grin ;D Har den anden hånd omme på ryggen, altså den hvor jeg har fløjten i ^^'
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 2, 2007 8:30:25 GMT -5
Morgan. hæver et lille bryn.. "okay jeg er Morgan Pieere"
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Jul 2, 2007 8:33:31 GMT -5
Ser på ham.. " yeah.. " Inhalere kort.. Går så videre..
Jenny: ser mod ham fyren der ligger ned,.. OG så mod fyren der sider her. * huh?*
|
|
|
Post by jonas on Jul 2, 2007 8:35:01 GMT -5
Ser kort imellem dem ,, Aha ^^ Så blev han stille x) " Ser så roligt- Dog stadig drenget - på dem.
|
|
|
Post by jonas on Jul 2, 2007 8:35:30 GMT -5
Kristina: ser på den hurtige slutning. Gør et kort nik ,, Aha? "
|
|