|
Post by Charley on Jul 2, 2007 7:43:11 GMT -5
Kigger lidt. *Måske kan jeg nå at komme væk* Rejser mig og begynder at 'liste' om bag en mur.
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jul 2, 2007 7:44:11 GMT -5
Ser lidt rundt.. begynder at betragte folk lidt.. " nej hvor urafineret!!" siger jeg, da jeg ser på de to kamp hanner!
|
|
|
Post by Morgan Pieere on Jul 2, 2007 7:46:59 GMT -5
Følger hendes blik.. "uciviliseret" fnyser jeg kort, og ligger benene over kors..
Miyavi. River fat i tøssens hår, "det kan du godt glemme lille søde du" smiler hånligt.. Ser så på den dumdristige, og kaster en kniv i hans tinding (?) " vent lige lidt " Ser så på pigen igen, og slår hende igen i hovedet, før jeg skubber hende ned i jorden. Ser på fyren.. "sådan"
|
|
|
Post by Charley on Jul 2, 2007 7:47:40 GMT -5
"Auv" tager mig til hovedet. Ryster lidt.
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jul 2, 2007 7:49:26 GMT -5
Fnyser irreteret mod dem..
Raven: Griber kniven, liiiige inden at den rammer. kaster den tilbage i låret på ham.. Går kold mod ham, mens jeg kaster knive mod hans mave.. Tar flere og flere op.. Har et mat og ligegyldigt udtryk i hovedet..
|
|
|
Post by jonas on Jul 2, 2007 7:53:21 GMT -5
Jonas. ,, Hygsomt oo' " ser rundt igen.
Kristina: Sætter mig op af muren, gaber kort.
|
|
|
Post by Morgan Pieere on Jul 2, 2007 7:54:32 GMT -5
gaber kedsommeligt.. *fyre __ _'' *
Miyavi. Ser hånligt på ham, river kniven ud af mit lår, og prøver at undgå de andre Oo'' "nice" smiler blegt.. ignorer smerten, hvilket jeg efterhånden er blevet god til.. Ser på såret, og skærer en kort grimasse.. "nådada" tager en dolk, og skubber den ind i hans mave - lige under ribbenene.. *det her skal nok blive sjovt *
|
|
|
Post by Charley on Jul 2, 2007 7:59:53 GMT -5
Kigger op på dem. Rejser mig og begynder at 'liste' om bag muren igen XD Ømmer mit hoved.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Jul 2, 2007 8:01:02 GMT -5
Ser ned på dolken.. ryster på hovedet af ham.. Trækker den smerteløst ud.. ser på den.. " jeg er nysgerring. hvad havde du gjort efter jeg var død? " Stikker ham en knytnæve, med knojernet, så de bliver borret et stykke ind i hans hud.. " litle bunny hopping thruog the forrest, but then it god SHOT!!" siger jeg, og trækker det ud.. Banker det så ind i hans mave..
|
|
|
Post by jonas on Jul 2, 2007 8:03:45 GMT -5
Kristina: ,, blod blod blod. Tænker fyre ikke på andet? " Siger jeg til mig selv.
Jonas: ,, HEY! >___<' " Fnyser kort, finder min fløjte frem, blæser nogle små toner, og forsvinder oo'
Kristina: Ruller let med øjnene af ham ^^'
Jonas: Dukker op bag D'damer. ,, Go'morgen Madame " Bukker let imens oo' Har fortsat fløjten i hånden, og snakker selvfølelig til dem begge to. Og står oppe på kanten oo' Skæver kort ned.
Kristina: Ser på min bror, slår mig selv på panden ,, Jeg kendes ikke ved ham _ __' " Siger jeg lavt.
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 2, 2007 8:05:28 GMT -5
smiler ligblegt.. "did it now?" ømmer mig.. "well.." Tager min pistol, sætter den for hans pande, og skyder ^^, *I love this, and if he won't die, he is much more funny too play with * Smiler ondt, knækker med en enkelt bevægelse hans nakke Oo'' - kan bare det der med de feje triks xD
|
|
|
Post by Charley on Jul 2, 2007 8:08:18 GMT -5
Kommer om bag muren og synker sammen. Sukker og tager hånden væk fra mit hoved.
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 2, 2007 8:09:27 GMT -5
Morgan. ser en dreng.. "godmorgen" nikker let med hovedet, smiler formældt og elegant
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Jul 2, 2007 8:10:38 GMT -5
Lader mig bøje bag over, som om jeg er ved at falde.. rejser mig så igen i et ondt grin.. " well then.. " retter min nakke, ved at Knække den igen.. Ser på ham.. Føre en hånd op til mit hovede, hvorefter kuglen falder ud i min hånd, og min hud heles.. Får ham langsomt, og smertefuldt til at lide.. " Bered dig på din død.. " sætter mig.. Gaber kort.. lader ham stadig llide x)
Jenny: vender mig ser mod fyren.. " godeftermiddag. " siger jeg, og smilermformelt, og kort..
|
|
|
Post by Charley on Jul 2, 2007 8:12:26 GMT -5
Trækker benene op til mig og bider mig i læben.
|
|