D
L
I wonder the way you can't see, inside my shell I waits and bleed..!
|
Post by D on Nov 10, 2007 12:04:47 GMT -5
Sidder og stirre ondt på Helena og Morgan.. *make you're last wish Morgan* smiler bag min maske..
Helena. Står med Morgan, har fat i hendes hals, har banket hende op af en mur ^^ Tager min fine kniv frem..
Morgan: er mundlam, er ¨pisserad for min søster >_O
|
|
|
Post by goodwill on Nov 10, 2007 12:09:10 GMT -5
kommer koldt gående.. HAr en slem fornemmelse af at jeg bare skulle være blevet hjemme.. ' ser nogle længere fremme.. gemmer mig men betragter dem koldt.. Raven. kommer koldt gående.. Ser rundt med et nådestløst blik.. Er virkelig bare kold i røven idag..
|
|
D
L
|
Post by D on Nov 10, 2007 12:13:47 GMT -5
Griner koldt af dem..
Josh. Kommer roligt gående i skyggerne.. Stiller mig roligt i en skygge og ser på dem, kan ikke ses da jeg har min kutte på..
Helena. "sorry darling, der var ellers lagt mange planer for hvordan din død skulle have været.. " bemærker raven.. ser dødt mod ham " .. folk .. er bare langsomme idag" ser ned på hende igen og sætter kniven for hendes hals. Skærer med en let bevægelse halsen over på hende ^^
Morgan: Gisper, og bliver kort efter helt slap.. falder om på jorden med et hult bump..
Kira. Sidder på kanten og betragter de folk som er her.. piller ved mit cepter, gider ikke blande mig i folks mord idag.. ^^
|
|
|
Post by goodwill on Nov 10, 2007 12:16:33 GMT -5
ser over på D.. ser ned.. sukker kort. ved ikk om det er sådan en ond en jeg elsker.. Får mine tanker ind i hans hovede.. * Du ser døden som en god ting ka jeg se.. *
Raven: " ja .. folk har været langsomme. " går over til dem.. ser koldt ned på liget..
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 10, 2007 12:17:03 GMT -5
Kommer sløvt gående . Knækker dødt med min nakke
|
|
D
L
|
Post by D on Nov 10, 2007 12:19:24 GMT -5
*ja.?* smiler ondt for mig selv.. *er du blevet blødsøden Julia?* Helena: retter dødt blikket mod ham.. "aha?" ser ned på liget, drejer hendes hovede med min fod.. "så har jeg ikke mere at gøre her.. Josh: *jo det har du* tænker jeg og går hen bag helena ^^ kan mærke hun er stærk Kira. tænker lidt, ser mod ham dimsen og så hende helena, og så en eller anden klam fisk (josh) "aha.. "
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 10, 2007 12:20:30 GMT -5
Får øje på Helena . Betragter så dem der er her ellers .
|
|
|
Post by goodwill on Nov 10, 2007 12:23:49 GMT -5
ser koldt over på ham.. * overhovedet ikke.. * rejser mig så, så de kan se mig... * jeg finder det bare ikk tændende at min fyr står og griner af blod der sprøjter.. *
Raven: mærker noget dødt som er i nærheden.. (josh) Lukker kort øjnene..
|
|
D
L
|
Post by D on Nov 10, 2007 12:29:22 GMT -5
*okay? you can't change the way I am * ser ondt mod dem.. Ser på fyren bag helena.. Josh: Sætter min stav i hendes nakke.. smiler ondt for mig selv ^^ Helena. Skal til at sige noget, men bliver stum "josh?" spørger jeg dødt.. (sorry, skal bare have slettet mine person er ^^) Kira. sidder stadig og ser på dem.. let betaget.. *det er mange dødsfald på en gang.. * ser en eller anden zombie.?
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 10, 2007 12:30:52 GMT -5
Blinker kort med mit blinde øje . Hader det . Ser rundt .
|
|
|
Post by goodwill on Nov 10, 2007 12:32:55 GMT -5
Smiler lettere frækt.. * I don't want to.. * Raven: åbner øjnene.. " josh? " ser lettere overrasket op..
|
|
D
L
|
Post by D on Nov 10, 2007 12:37:51 GMT -5
*aha? Oo''* bliver forvirret xD
Josh. "kender jeg dig, raven?" ser koldt på ham, dræber hende med en forbandelse.. slipper hende så hendes krop falder livløst ned på jorden..
Helena. - hendes sjæl falder tilbage i helvedet xD
Kira. sukker opgivende.. *sådan dræber man ikke folk.. det sviner jo..*
Garry: kommer gående op af trapperne..
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 10, 2007 12:39:23 GMT -5
Ser på Helena . ,, She gonna do it again " Knækker dødt med nakken
|
|
|
Post by goodwill on Nov 10, 2007 12:39:31 GMT -5
smiler bare skævt..
Raven. Ser koldt på ham.. " vi deler skæbne.. Vi har prøvet det samme.. " siger jeg koldt..
|
|
|
Post by goodwill on Nov 10, 2007 12:42:33 GMT -5
BRB //
|
|