D
L
I wonder the way you can't see, inside my shell I waits and bleed..!
|
Post by D on Nov 10, 2007 12:43:41 GMT -5
gaber let bag masken..
Josh. ser koldt på ham.. "siger du at både din kæreste og dit barn blev taget fra dig fordi du blev dræbt af en f*cking dødelig?" Knækker let i nakken.. "det tror jeg næppe.."
Garry: ser roligt rundt, ser så josh.. Ligger hovedet på skrå og ser hen på ham, ser at raven er der.. *han ville hurtigt kunne ødelægge det hele.. Tænker lidt, sætter mig et ubemærket sted ^^
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 10, 2007 12:48:14 GMT -5
Uf ingen er mine er skyldige ^^ // Ligger armene over kryds . Vil dræbe nu .
|
|
D
L
|
Post by D on Nov 10, 2007 12:49:55 GMT -5
Kira. rejser mig op, ser en eller anden mærkelig mand.. (mm) "ad.. " ryger det ud af mig :x ser hurtigt væk.. xD
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 10, 2007 12:51:17 GMT -5
Ser tomt på tøsen . ,, Hva sagde du ?! " Går mod hende
|
|
D
L
|
Post by D on Nov 10, 2007 12:52:49 GMT -5
Kira. ser på ham da han går hen til mig.. "ad.. ^^" smiler roligt og læner mig op af muren bag mig.. ligger kækt hovedet på skrå så min krone glider lidt til den ene side..
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 10, 2007 12:55:26 GMT -5
Tager hårdt fat om hendes hals . ,, Jeg er træt af jer fucking dødelige der har så meget imod mig " Tager en dolk frem sætter den lige ude foran hendes højre øje.
|
|
D
L
|
Post by D on Nov 10, 2007 13:00:22 GMT -5
Kira. "we are dealing with a psyco" triller let med øjnene, og skubbe ham væk ved hjælp af mit cepter, fjerner den imunitet han har, så nogle af mine tricks med mit cepter virker på ham. - problemet er så bare, at jeg ikke har brugt det særlig meget endnu >_O så kan ikk så meget med det..
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 10, 2007 13:02:24 GMT -5
Stikker den gennem hendes øje . ,, Føl den smerte jeg føler " Smider hende i jorden
|
|
|
Post by goodwill on Nov 10, 2007 13:09:23 GMT -5
Ser lidt rundt.. * kom her min skat* ser mod D..
Raven: " ikk samme oplevelser, smma eskæbne. " ser koldt på ham..
|
|
D
L
|
Post by D on Nov 10, 2007 13:10:14 GMT -5
Kira. skriger gennemtrængende og tager mig til øjet.. fælder ham elegant og tager mig sammen. Tager mine høje hæle af, er meget god til at slås ^^ sparker ham elegant i hovedet og hakker ham ned med mit cpter. "hvad f*ck har jeg gjort sådan en klam fisk som dig?!" giver ham smerter.. >_O
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 10, 2007 13:12:22 GMT -5
Vælter hende i jorden . ,, De dødelige som dig " Ser på hende . ,, Og satan selv " Rejser mig selvom jeg har smerter
|
|
D
L
|
Post by D on Nov 10, 2007 13:15:37 GMT -5
*du kan komme her darling <3* ser rundt.. Garry: *ooh.. tror jeg næppe ^^* tænker jeg for mig selv, og stiller mig om bag Josh, har lige præcis de kræfter der skal til for at slå ham ihjel, når han altså er uforberedt.. Tager hurtigt hans stav, og får ham ned - er selv forundret over at det gik så godt ^^ Josh: Når ikke lige at svare ham før jeg bare ligger på jorden xD - så hans sjæl også i helvedet xD
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 10, 2007 13:16:44 GMT -5
BRB //
|
|
D
L
|
Post by D on Nov 10, 2007 13:18:15 GMT -5
Kira: "aha.. interrassant" siger jeg sarkastisk..
//BRB
|
|
|
Post by goodwill on Nov 10, 2007 13:18:38 GMT -5
Går mod ham.. Stiller mig bag ham.. køre kort en hånd ned af hans ryg
raven: Sukker.. " no your right we don't "
|
|