Line~~
Irl personer
|
Line~~
Apr 17, 2007 8:25:09 GMT -5
Post by Line~~ on Apr 17, 2007 8:25:09 GMT -5
Dette er på eget ansvar bitches ö! Jeg bider!? -Eller.. Nej..
~~ billedet kommer en dag når en beder om det ö? Mit navn er Line D.H Pedersen ~~ Jeg er 13 ~~ Jeg fylder den 17 Marts.. -I just want to be a little girl again ._.
De ti unødvendige; Jeg hader min skole ö? Jeg syntes min klasse er kedelig. Jeg holder VIRKELIG meget af min fætter, Simon. Men endnu mere af min storebror, Benni, på 30 ö? Jeg hader folk som flipper ud på en når de er sure, også vis man selv gør det, bliver de selv mega irreterrede? Hvad er det for en holdning? Jeg hader matematik ö? Jeg elsker mælk :_D Jeg har vist aldrig haft et disideret fast forhold ö? Jeg har meget svært ved at knytte mig -nok derfor jeg aldrig har haft et fast forhold ö? Jeg er ufattelig nem at gøre bange? Høje lyde, spøgelser, genfærd, osv?
Jeg er en meget social person. Selvom jeg indeni er en meget Genert, forsigtig og bange person ^^ Jeg kan ikke tage at have for mange personer om mig, råberi osv. så lukker jeg nærmest af, fordi det får mig til at blive bange.. På en måde.. Dårlige minder fra mindre alder ~_~.. Jeg er meget bange for at folk skal slå mig for alvor, mest fordi jeg ikke kan lide at slås eller gøre skade på folk på nogen måde, hverken psykisk eller fysisk. Når jeg skriver, eller snakker. Jamen så går det bare sådan ö? Jeg lytter meget til hvad folk siger og skriver til mig, og hjælper tit dem jeg nu kan.. Men underligt nok vil folk aldrig hjælpe mig..
Mnnh ö? Jeg har massere af dyr, og savnede dyr ligeså ^^ Det jeg dog mest savner er af have en ordenlig stor langhåret bamse af en Schæfer ö! En rigtig schæfer er langhåret :_D Som min far altid har lært mig.. Jeg har ligeså mange savnede personer i mit liv.. Venner, veninder osv (har flyttet meget)
|
|
|
Line~~
Aug 16, 2007 7:34:38 GMT -5
Post by Sipina nullerman'åren on Aug 16, 2007 7:34:38 GMT -5
Pus da * ae ae * Jeg det også sådan Alle hader mig pga jeg er Emo/punker noget. og de er selvglade .
Har medfølelse. ;D
|
|
|
Line~~
Aug 16, 2007 12:15:45 GMT -5
Post by Sora Onna No Ko on Aug 16, 2007 12:15:45 GMT -5
det' var da en frygtelig masse dyr du har Line ^^''
- jeg går også med hat ;D har 2 cap's og en hat jeg har hukket fra min mor ;D ;D - mine skolekammerater driller mig ved at tage den >_< *men det' nu ret sjovt XD *
|
|
Line~~
Irl personer
|
Line~~
Nov 27, 2007 7:20:41 GMT -5
Post by Line~~ on Nov 27, 2007 7:20:41 GMT -5
Min hund er Københavnner, og gud hvor kan de være irreterrende:
Mig: Godmorgen Rasmus, hvad laver du? Ej, ikke spise mors bamse.. Nej... Du har din egen bamse, hvor er den? Hvor er din bamse Rasmus? Hvor er din abe? Hvor er aben? FIND aben!
Rasmus: *spinge op på madmors seng og derefter op på madmors ryg*
Mig: *surmule*
|
|
|
Line~~
Dec 6, 2007 13:04:58 GMT -5
Post by Lucas Jeurney on Dec 6, 2007 13:04:58 GMT -5
Jeg forstår altså ikke dén der med ralle og dig og aben > _ <
|
|
Sanita
N
The Kyubi eye like a Diamond.
|
Line~~
Dec 6, 2007 13:09:10 GMT -5
Post by Sanita on Dec 6, 2007 13:09:10 GMT -5
Altså.. Rasmus har fundet en af mine bamser (hvilket kun er fire XD) Jeg siger han skal finde sin bamse, hvilket er en spiril (tegneserie figur) men vi kalder den en abe ^^ Jeg ligger stadig i min seng, jeg siger han skal finde aben. Han hopper op i min seng, og op på min ryg. Ligesom om jeg er aben -__-?
Forstår du nu ö?
|
|
|
Line~~
Dec 6, 2007 13:11:32 GMT -5
Post by Lucas Jeurney on Dec 6, 2007 13:11:32 GMT -5
JEG KENDER GODT SPIRILLEN XD den er gul og hvid med sorte pletter .. o.O .. er du lines'more xD?
|
|
Sanita
N
|
Line~~
Dec 6, 2007 13:15:54 GMT -5
Post by Sanita on Dec 6, 2007 13:15:54 GMT -5
Jaa x'D Den er så sej :_D Ja.. .. Det var Danny der skrev det ind >< Og ham der optagede det ^^' Selvom jeg ikek har lagt det ind her x'D
|
|
|
Line~~
Dec 6, 2007 13:17:21 GMT -5
Post by Lucas Jeurney on Dec 6, 2007 13:17:21 GMT -5
OKE XD .. tror jeg nok o.O
|
|
Sanita
N
|
Line~~
Dec 6, 2007 13:21:28 GMT -5
Post by Sanita on Dec 6, 2007 13:21:28 GMT -5
A hah haha xD Hej hej *vinke*
|
|
|
Line~~
Dec 6, 2007 13:21:48 GMT -5
Post by Lucas Jeurney on Dec 6, 2007 13:21:48 GMT -5
NOO ikke gå > _ < ..
|
|
Line~~
Irl personer
|
Line~~
Mar 12, 2008 12:41:38 GMT -5
Post by Line~~ on Mar 12, 2008 12:41:38 GMT -5
Jeg har glemt hvad jeg vil skrive =_________________= >sidde og tænke så det knager< Mnnh.. Kan ikke komme i tanke om hvad jeg ville skrive, så skriver noget andet ;D
Jeg har faktisk fundet én som jeg holder af og stoler på, og ikke frygter vil svigte mig ^__^ Anine ♥ Som man kan læse i min profil har jeg utrolig svært ved at knytte mig til folk, både venskabeligt og kærligt.. Fordi jeg er blevet svigtet så mange gange af folk som jeg holdte af og stolede på ^__^ Anine har dog aldrig være led overfor mig, eller smidt mig væk på nogen måde.. PÅ et tidspunkt skrev vi ikke sammen, men vi fandt dog hinanden igen, og halleluja for det ^__^.. Jeg er ikke god til at beskrive ting, da jeg, ja ikke er den person der har fået mest kærlighed i mit liv og aldrig rigtigt været knyttet så godt til nogen. Så Anine jeg vil bare sige jeg holder utrolig meget af dig og aldrig vil miste det <3
|
|
ChanChan
Irl personer
Trinne & ChanChan | - complete sisterlove o.O
|
Line~~
Mar 20, 2008 6:47:01 GMT -5
Post by ChanChan on Mar 20, 2008 6:47:01 GMT -5
ily ♥_♥ line du er min bedsteste url veninde, og forhåbentlig også irl på et tidspunkt? jeg føler jeg altid kan snakke og skrive med dig, om jeg så er i dårligt eller godt humør. vi har kendt hinanden i 3-4 år vil jeg gætte på, fra den dumme side dulle-wold >> ahahahah! det var tider dengang (: - og det er det også stadig! du er det meste for mig, og du har en plads i mit hjerte, ved siden af de andre bedste venner jeg har haft, men dog ikke har mere. du var der for mig, da jeg fik mit marsvin fjums aflivet, og det er noget jeg altid vil elske dig for. jeg kunne godt sige at jeg holdt mere af dig, end livet, men ej? jeg elsker at leve, og elsker dig. jeg kan ikke vælge. jo, jeg ville gerne dø for dig, men hellere dø MED dig. i medgang og modgang følges vi ad? ^^ du er en sand éner. - og det elsker jeg dig for.
xox
|
|
|
Line~~
Mar 26, 2008 13:20:36 GMT -5
Post by LS MIIIG OWO on Mar 26, 2008 13:20:36 GMT -5
HVORFOR'HVORFOR KAN JEG IKKE LOGGE IND MED NOGLE AF MINE PROFILER OWO!! -De er ikke blevet slette x__x.. Men kan ikke komme ind på nogle af dem x___x
|
|