Post by X-Cocioholikeren {3 on Jun 21, 2007 10:41:10 GMT -5
NameNavnName; Bare Lisa
Alderr'; 15! Whahahah
PersonlighedPerson; Well .. jeg er en dejlig person! Jeg er altid fornuftig, og gør altid det rigtige. Jeg har
Jeg er faktisk ret lallet hele tiden .. men er ved at miste min hyperhed mere og mere! og ved ikke hvorfor?!
*OOH pleased hyperness stay!!!*
- Anyway, har dog også perioder hvor jeg er meget negativ og mega usentimental .. seriøst jeg bliver virkelig let sur en gang imellem ^^,
Jeg er også lidt selvglad .. altså .. ikke så meget kun lidt
Mig; Der findes ingen der er så dejlige som mig! Og hvis der gør så finder jeg dem, slår dem ihjel, og slår dem i småstykker. For jeg er verdens sejeste lejemorder
Jeg lider af lettere skitsofreni (Jk=Just kidding) jeg har en skitso ven ved navn Tim. Han er meget arrogant .. og mange kan ikke holde ham ud, men jeg elsker ham :} I må forstå at det ikke er en rigtig person men en der findes i mit hovede xD hahah
Tim; Hvad snakker du om darling?! Jeg findes da!
Mig; *rømme sig* kan i se hvad jeg mener?
FamilieFamilyDieFamilie; Min mor og far er skilt. Så bor sammen med min lillebror med min mor. Og vi hygger os!
VeninderVennerFriends; Isabella Kamilla Laura BeneG Sophie
InternetVenner/VeninderFriends; Josephine Anine Line Camilla
LikesLider;
- Musik; IronMaiden Natasja IndimellemTechno ForskelligeSoundtracks ALotOfJ-Rock ColdPlay Kashmir Nephew TokioHotel Korn Reggae[skriver nok flere ting på efterhånden der er virkelig meget ;}
- Tøj; FarverigtTøj AnderledesTøj TætteJeans TørklæderIAlleRegnbuensFarver HippieSkjorter [har fået en af min moar ;D ]
- Mad; Sushi Risalamande ChocoladeBudding-Is-KageOsv. Risengrød PandekagerM.Is Lagkage Pizza RødBøf RødGrødM.Fløde
DislikesHatesHad;
- Musik; NikOgJay SpiceGirls[Had til deres comeback!] Unite
- Tøj; LudderAgtigtTøj [tror ellers ikke der er andet?]
- Mad; Brokoli Tomater Ærter[noglegange er det godt sammen med andet salat]
SmåRedigeredeSangeEvt.DigtePoems;
Unite; Butterfly
I wanna die!
Butterfly say didie
Spread your (etellerandet) wings and fly
You can't make it die!!
Åhåhåhåh butterfly
Åhåhåhåh say goodbye
Åhåhåhåh spread your wings and die!
af Sophie og Lisa [kedsomhed i Tysktimen]
[Der kommer flere efterhånden som jeg/vi får idéer][/i]
SjoveTingFunnyStuff; Mit navn i en sang Isabella sendte mig. Tak til dig min egen <,3
AGoreyDemise
L Is For Larry
Who Bled And Bled
I Is For Issac
Who Lost His Front Brakes
S Is For Steve
Who Was Shot With A Bow
A Is For Amber
Who Drowned In A Pool
Jeg blev før kaldt for cocioholiker, men læg venligst mærke til at der står x-cocioholiker. Det' fordi jeg er på afvenning, og er gået over til Mathilde kakaomælk *proud* ;D
RartAtVideNiceToKnow; Personer jeg styrer;
Tim Live
D Live
Leon Live
Zeth Live
Malice Mizer Live
Jack Devil Live
Jacky Devil Live
Safira Live
Jeff Live
Anny Live
Miku Live