Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:29:13 GMT -5
Galleria; Åbner min mund lidt da jeg høre det og ser så på Stefan igen ,, Øhmm... " Står og overvejer lidt hvad jeg har tænkt mig at gøre ,, Jeg tror jeg går nu, det er ved at blive sent " Går ud af døråbningen og sætter mig på bænken lidt væk fra døråbningen. *Ja... Nu er det hele overstået, og jeg har mistet den jeg elsker...*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:30:39 GMT -5
Ragnar; Skynder mig efter Galleria, sætter mig ved siden af hende på bænken ,, Du klarer det? " spørg jeg igen i mit venlige tonefald, men lyder en smule bekymret
Stefan; Ser efter hende, åbner og lukker munden et par gange Gør det så igen
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:33:05 GMT -5
Galleria; Ser på ham med et venligt blik ,, Ja, jeg skal bare komme mig lidt over det " Ser så ned og tager mig lidt til hovedet ,, Jeg har opivet ham, " Lukker mine øjne *Jeg må bare give slip på Stefan nu, og håbe at de så bliver gladere og at jeg ikke hopper ud for et højhus, eller tænker på det...*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:33:59 GMT -5
Ragnar; Lægger igen en trøstende arm om hende, og holder blidt, med den anden hånd, om hendes håndled Læner mig lidt ind til hende, så hun kan høre mig §Kan du huske hvad jeg sagde i går?§
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:35:56 GMT -5
Galleria; Nikker og fjerner mine hænder fra mit ansigt og ser håbløs ud lige nu ,, Ja, men tænk at du gider at sidde her med mig ? Lige nu er jeg bare glad for dit selvskab " Læner mig ind til ham som jeg næsten har gjordt hele dagen.
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 13:35:59 GMT -5
ser efter pigen "stefan, .. Vil du ikk fortælle mig det hele..?"
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:37:33 GMT -5
Ragnar; Smiler let, ,, Fornøjelsen er helt på min side " siger jeg så ,, Men, Galleria " ser blidt, men også alvorligt på hende §Måske er det ikke kun ham, eller Luzifer som behøver tid. Men også dig, Galleria§
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:39:06 GMT -5
Galleria; ,, Hvad mener du med det sidste ? " Spørger jeg nys. om og venter på han svar *Hmm... Jeg må ikke falde for ham nu, ikke nu...*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:44:23 GMT -5
Stefan; ,, Ja, ehm... Okay... Altså; for noget tid siden var jeg sammen med Galleria - hende pigen. Vi var kærester i mange år, meeen... Omstænighederne fik mig til at skulle 'gå under jorden', ka' man si'e, og jeg ku' ikk' nå a' si'ed til Galleria. Så i ret lang tid troede hun a' jeg var... Død, så a' si'e. Men for nylig fandt vi så hinanden igen. Du... Blev bare oss' forelsket i mig, oooog... Jeg... Skubbede dig væk i starten. I ret lang tid (lyder helt trist nu) Men for nylig, såe... Ja, jeg tror du vist selv ka' huske'ed? " si'r jeg med et lille smil, ved tanken...
Ragnar; ,, Flere ting. At du måske behøver tid til at tackle situationen. Måske at du bare behøver tid til at finde en anden, eller i virkeligheden bare at både dig og Stefan behøver lidt tid, væk fra hinanden? Hvis du forstår hvad jeg mener? "
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:46:08 GMT -5
Galleria; Nikker ,, Jeg tror du har ret, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg har gjordt ?" Ser lidt ned og stopper med at læne mig ind til ham, da han virker lidt på samme måde som Stefan. *Jeg vil bare være sammen med ham igen !!!*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:48:23 GMT -5
Ragnar; Smiler let (næsten skummelt) ,, Den hårde virkelighed? Du har for ikke så lang tid siden lige slået op med ham som du elsker overalt på jorden. " Ser så på hende med et lidt blidt blik ,, Hvordan han kunne lade det ske, ved jeg nu ikke ? " Siger jeg med samme venlige stemme...
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 13:49:19 GMT -5
"men... er vi så kærester, ??" begynder a huske stort set alt jeg har oplevet med min bror - men er stadig lidt uklar på hva der er sket med stefan og hende pigen, galleria
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:51:31 GMT -5
Galleria; Ser op og smiler så lidt ,, Tak Ragnar, men du har ret jeg må bare give ham noget tid, jeg er bare ikke så god til det " Fortæller det stille og ser på ham med et glimt i øjet. *Årh, jeg ved hvad der her ender med ! Nej Ria nu må du altså holde ud !*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:54:07 GMT -5
Stefan; ,, Det ve' jeg altså ikk', Luz? " *Hun slog sgu op me' mig !?*
Ragnar; ,, Forsøg " siger jeg stadig i et ret venligt tonefald ,, Man kan altid forsøge sig " siger jeg og smiler lidt til hende, med glade øjne - morer mig lidt, ved faktisk ikke hvorfor?
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:55:28 GMT -5
Galleria; Nikker ,, Ja, jeg må prøve " Ser trist ud og rejser mig op ,, Men jeg må sige noget til ham inden jeg går " Fortæller jeg kort og går hen til døråbningen og ser på Stefan.
|
|