Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:01:17 GMT -5
Galleria; Åbner øjnene og betragter ham kort inden jeg opdager nogle sygeplejersker ,, Vi må hente en af dem " Peger lidt på dem og ser så på ham igen
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:02:26 GMT -5
Ragnar; Nikker, og slår ud med den ene arm ,, Damerne først " siger jeg venligt, med et lille smil, imens jeg ser på hende med blide øjne
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:07:01 GMT -5
Galleria; ,, Tak " Smiler så lidt, går hen til en af dem og prikker ham/hende på skulderen. ,, Undskyld men... øhmm... En af mine bekendte er lige vågnet vil du komme ind ?" Ser på den rare sygeplejerske som nikker og går hen til værelset hvor Stefan og Luzifer er i. Følger med og opfordrer Ragnar til at gøre det samme.
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 13:07:31 GMT -5
"var de to andre nogel af mine venner, ?"
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:07:36 GMT -5
Ragnar; Følger uden tøven efter Galleria og sygeplejersken
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:08:24 GMT -5
Stefan; ,, Det ehh... " Klør mig lidt i nakken/håret *Det ka' man vist ikk' li'e si'e?* Vender mig så om, da jeg hører no'en komme *En sygeplejerske, Ria og drengen. Hvem 'r ham drengen overhovedet !?*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:11:32 GMT -5
Galleria; *Stefan ser meget undrende ud ?* Slår det så væk og ser venligt på dem¨ ,, Hvad snakker i om ?" Spørger jeg om imens at sygeplejersken ser lidt frem og tilbage uden at gøre noget !
(Dumme sygeplejerske !!!)
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:12:32 GMT -5
Ragnar; Ser lidt undrende på sygerplejersken ,, Skal du ikke tjekke ham for alt muligt, ligesom I sygeplejersker plejer at gøre? "
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 13:15:49 GMT -5
ser skiftevis lidt på dem alle samn
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:18:06 GMT -5
Stefan; Hører først nu 'rigtigt' Rias spørgsmål ,, Viii.... Snakker ? " si'r jeg så det igen næsten lyder som et spørgsmål
Ragnar; Venter tålmodigt på et svar fra sygeplejersken, med et hævet øjenbryn, og et smil om munden Ser på hende med nogle lidt 'bedømmende' øjne
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:20:43 GMT -5
Galleria; ,, Øhm... Ja ? Men hvad snakker i om ? " Ser roligt på Luzifer og håber ikke at han kan huske hvorfor han sprang... *Bare Stefan ikke har fortalt for meget... Men vi må hjælpe ham med at få den tilbage uanset om jeg bryder mig om det eller ej...*
Sygeplejersken; Ryster på hovedet ,, Jeg troede bare at jeg skulle lytte til jeres samtale ? " Går så ud og laver et mærkeligt udtryk
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:21:57 GMT -5
Ragnar; Mumler noget i retning af; ,, Hold KÆFT en dum sygeplejerske ! " *'bare skulle lytte' - idiot*
Stefan; ,, Ehm...? " Ved IGEN ikk' hva' jeg ska' si'e !?
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:23:28 GMT -5
Galleria; Ser på Stefan med et undrende blik ,, Du kan ligeså godt sige det hele som det er Stefan " Fortæller det ret så rolig og ser så på Ragnar. *Hvorfor skulle jeg også lige slå op med Stefan... Jeg elsker ham jo stadig !*
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 13:26:40 GMT -5
ser på stefan
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:26:42 GMT -5
Ragnar; Giver Galleria et lidt undskyldende smil, da hun ser på mig Ved jo ikke om det var fordi hun hørte mig sige det
Stefan; Ser 'op' på Ria ,, Han 'r vidst kommet til den konklusion at viii... Ehm... 'r kærester...? " Tænker så lidt over det jeg lige sagde ,, Nu ska' du ikk' se ondt på mig vel? Jeg har ikk' selv sagt det " si'r jeg så ret hurtigt bagefter
|
|