Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 12:42:16 GMT -5
Ragnar; Ser lidt på Galleria §De klarer det nok, skal du se§ hvisker jeg tæt ved hendes øre
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 12:43:15 GMT -5
ser lidt forvirret ud først, .. *hmm.. Jeg har set ham før, ?* "Stefan, ? ikk??"
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 12:44:08 GMT -5
Galleria; Nikker så lidt og ved ikke helt hvad jeg skal sige *Det håber jeg altså !* Ser så på ham med et glimt i øjet.
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 12:45:45 GMT -5
Stefan; Nikker, ,, Jo "
Ragnar; §Bare rolig, de klarer sig nok. Det gjorde jeg da, og ser jeg ud til at have taget skade af det?§ Siger jeg stadig helt tæt ved hendes øre, og med et lille smil om munden
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 12:46:35 GMT -5
begynder så småt at huske lidt - men har stadig ikk det hele på plads "er vi kærester, ??"
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 12:48:04 GMT -5
Galleria; Ser stadig på ham og bliver så lidt mere vågen ,, Hvad ? Har du mistet både far og mor ? " Spørger jeg bedrøvet om og tørre nogle tårer væk
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 12:50:16 GMT -5
Stefan; ,, Ehm... " ved ikke helt hvad jeg skal svare til det *Er vi? Mig og Galleria er jo kærester. Eller? Hun slog op med mig...* Bliver ret så bedrøvet ved tanken...
Ragnar; ,, Da jeg var otte. Biluheld " (stadig samme ret venlige tonefald) Laver en grimasse, men trækker så på skuldrene, og ser på hende med venlige øjne
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 12:51:58 GMT -5
Galleria; Kan ikke lade vær med at omfavne ham *Stakkels ham, jeg har ikke mistet nogen... Ehm... Jo nu når jeg tænker over det så har jeg jo mistet Stefan...* Lukker mine øjne idet jeg tænker det
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 12:53:34 GMT -5
ser på ham, husker noget af det der foregik inde på hans værelse (inden galleria kom) smiler lidt, "det er vi, ikk?"
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 12:54:06 GMT -5
Ragnar; Holder lettere overrasket om hende, ser så på hende med et lille smil om munden Og fjerner blidt noget hår væk fra hendes ansigt, imens hun har lukkede øjne *Dejlig er hun da*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 12:55:29 GMT -5
Stefan; ,, Ehmm... " si'r jeg igen * Men hvad så med Ria? Men...? *
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 12:57:48 GMT -5
Galleria; Lægger roligt mit hoved på hans skulder. ,, Det gør mig virkelig ondt, det gør det virkelig " Fortæller jeg dog trist og læner mig også ind til ham *Han er god nok !*
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 12:58:38 GMT -5
"hvor længe har vi været kærester, ?" smiler lidt
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 12:59:28 GMT -5
Ragnar; Holder stadig om hende med den ene arm, imens jeg med den anden igen fjerner noget hår fra hendes ansigt, som faldt ned, da hun lagde hovedet på min skulder ,, Jeg er kommet over det, så det går nok, Galleria " siger jeg i mit venlige tonefald
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 13:00:02 GMT -5
Stefan; ,, Øhh... " si'r jeg istedet for 'ehm...'
|
|