|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 15:41:37 GMT -5
Nikker ,, Det håber jeg " Går så hen til døråbningen og ser ind. ,, Stefan ?" Hvisker jeg og går hen til ham.
|
|
Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 15:42:53 GMT -5
(Skifter lige til 'Kat' )
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 15:43:08 GMT -5
(Yees )
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 4, 2007 15:46:55 GMT -5
Stefan; Ser op på Galleria, fjerner mine tårer, med bagsiden af min hånd ,, Ja? " si'r jeg grødet
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 15:48:19 GMT -5
,, Jeg ved godt det kommer så hurtigt men, du har vel ikke tænkt over det vel ?" Spørger jeg så roligt om og ser lidt undrende ud ,, Har du grædt ?" Går tæt på ham og tørre nogle af hans tårer væk.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 4, 2007 15:51:47 GMT -5
Stefan; ,, Det ka' 'u jo se, Ria... " siger jeg stille
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 15:58:36 GMT -5
,, Undskyld, men hvorfor ?" Spørger jeg trist om og ser ham i øjnene
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 4, 2007 16:00:33 GMT -5
Stefan; ,, Ikk' for no'ed " siger jeg stille og rejser mig op Ser hen mod Luz, ,, Hørte 'u hva' han sagde li'e før han sprang?" si'r jeg så
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 16:03:36 GMT -5
Nikker ,, Ja at han stadig vil elske dig ?" Se undrende ud og går tættere på ham ,, Men hvor vil du hen med det lige nu ?" Spørger jeg forvirret om imens jeg ser ned på Luz
|
|
Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 4, 2007 16:06:43 GMT -5
,, No'ed med a' han sprang fordi han troed' jeg ikk' elsker ham? " si'r jeg så det næsten lyder som et spørgsmål *Men hvor jeg vil hen med'ed ve' jeg faktisk ikk'?*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 16:09:07 GMT -5
,, Gør du det Stefan ? Elsker du ham mere end mig ?" Begynder at blive trist og ser så på ham med et sørgeligt blik *Jeg skulle have været sprunget !*
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 4, 2007 16:11:31 GMT -5
(Nu begynder hun sgu igen *Se vredt på Ria* Grrr!)
,, Jeg har sagt jeg ikk' ve'ed, Ria " si'r jeg og ta'r mig til hovedet ,, og lige nu... Jeg ka' ikk' bar' gå fra ham, Ria, det ka' jeg ikk' " Føler skyldfølelsens pludselige komme *Siden hvornår har 'u haft sådan en samvittighed, Stefan? ... Altid..*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 16:14:27 GMT -5
,, Men du kunne gøre noget for det her forhold Stefan, jeg ved det er svært eftersom han er sprunget, men... Jeg har kysset Ragnar lige før, så hvis du ikke vil have at jeg ryger over til ham må du sige det nu... For jeg elsker dig stadig, men når du ikke kan svare er jeg ikke så sikker på mere at du elsker mig " Går hen imod døråbningen og stopper op *Kan det her virkelig passe !?* Ser tilbage på ham med et trist blik
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 4, 2007 16:18:32 GMT -5
*Nu ør 'u no'ed virk'li' dumt igen, men...* Nikker, og går hen til hende. Kysser hende kærligt på panden ,, Jeg... jeg ve' a' det jeg gør nu..." Tager det i mig, og begynder igen ,, jeg tror virk'li' jeg fortryder'ed, men... Jeg 'r bange for a'... A' jeg ikk' ka' gi' dig et ordentligt svar, Ria. " si'r jeg stille og kysser hende på kinden ,, Jeg elsker dig virk'li', men jeg er bange for a'.... jeg vel så må si'e farvel "
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 16:20:27 GMT -5
Kniber mine øjne sammen og omfavner ham så. (Øv skal gå nu Kommer på imorgen hvis det er muligt )
|
|