Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 4, 2007 16:21:47 GMT -5
(Okay, men jeg skal i sommerhus i morgen, vi har bilen ved tolvtiden, så går vel omkring et/to tror jeg?)
Holder om hende, og trykker hende ind til mig, med lukkede øjne
|
|
|
Post by Mary-Kate Olsen on Apr 4, 2007 16:26:40 GMT -5
går
|
|
Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on Apr 5, 2007 3:52:31 GMT -5
Ser efter Roxy, og kigger så hen mod døråbningen
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 5, 2007 5:08:18 GMT -5
,, Jeg ved bare ikke hvor lang tid jeg kan holde mere Stefan " Siger jeg trist og trykker mig ind til ham samtidig med at jeg har min hånd på hans brystkasse.
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 5, 2007 5:11:45 GMT -5
Holder stadig om hende, og kysser hende igen på panden Ved ikk' hva' jeg skal si'e til'ed, så siger ikk' no'ed
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 5, 2007 5:13:24 GMT -5
Ser så op på ham med lidt våde øjne. ,, Jeg vil ikke forlade dig, men der kan jo går lang tid før at han bliver klar igen " Fortæller jeg så og kysser ham kærligt på kinden.
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 5, 2007 5:16:00 GMT -5
Nikker og sender et sideblik til Luz ,, Ja, det ve' jeg..." Får pludselig en idé ,, Tror 'u a' Az ku' hjælpe me' a' fremme healingsprocessen? " spørg' jeg så pludseligt, og føler mig helt opstemt (( Azara er jo heks, og hun hjalp ham da han var blevet stukket ned... Og hvad med Cinzia, selv healer hun jo ret hurtigt ?))
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 5, 2007 5:18:21 GMT -5
(Ja det syntes jeg er en god idé !)
Ser pludselig lidt gladere ud ,, Ja god idé, er det okay at jeg bliver lidt hos Luz nu, jeg har virkelig brug for at sige nogle ord til ham " Ser kærligt op på ham og mærker varmen som kommer tilbage.
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 5, 2007 5:20:57 GMT -5
Nikker, ,, Men jeg tror ikk' hun 'r ret langt væk. Hun sagde på'et tidspunkt a' hun har det med a' hænge rundt ve'ed nærmeste hospital, så hvis hun har fundet ud a'ed... " siger jeg betænksomt og trækker på skuldrene Kysser hende på kinden, og holder ikke rigtigt om hende mer'
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 5, 2007 5:28:52 GMT -5
Nikker og ser på ham med et lille glimt i øjet ,, Du må ikke stoppe med at holde om mig Stefan, jeg føler mig varm når du holder om mig " Fortæller jeg roligt og ser så på Luz *Bare han klare sig, men tænk... Han elsker ham virkelig ligeså højt som jeg gør... Skal jeg give op nu ? Skal jeg give op for Luzifer's skyld ?* Tænker jeg forvirret og ser så på Stefan igen.
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 5, 2007 5:31:40 GMT -5
Stefan; Nikker og holder så igen 'rigtigt' om hende, og kysser hende på kinden ,, Så må vi jo vente på hun selv kommer traskende forbi... " Azara; (sikke et tilfælde ) Kommer gående på hospitalsgangen, kiggende i en 'journal', som jeg fik én eller anden sindsforvirret sygeplejerske til at give mig...
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 5, 2007 5:33:55 GMT -5
Nikker og læner mig ind til ham ,, Stefan.... " Siger jeg prøvende og har kun en lille tåre tilbage på min kind. *Jeg skal sige hvad jeg føler nu for ham..*
|
|
|
Post by alyson on Apr 5, 2007 5:36:37 GMT -5
(( ))
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 5, 2007 5:38:36 GMT -5
Stefan; Fjerner den enkelte tåre, der triller ned ad hendes kind ,, Ja, Ria? "
Azara; Stopper engang imellem op, imens jeg bladrer lidt i papirerne, for derefter at gå igen, eller lige kigge ind ad døren. Mumler lidt, og streger engang imellem nogle navne ud, imens jeg lader andre stå frem. Går helt i stå da jeg ser et navn som på en eller anden måde virker en smule bekendt. Ser på stuenummeret og går derhen. Går ind af døren, men stopper straks op da jeg ser Stefan og Galleria *Måske var det et dumt tidspunkt?*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 5, 2007 5:44:32 GMT -5
,, Jeg... " Ser hen mod døråbningen hvor Azara står ,, Hej " Ser lidt ned og så op på Stefan igen ,, Jeg elsker dig ! Og Ragnar er sød og betænksom, men jeg elsker dig ! For alle de ting vi har gjordt sammen, for alle de dage hvor jeg har været sammen med dig. Men jeg ved godt du er bekymret for Luz og det er jeg også, jeg blev bare så ked fordi jeg så jer sammen og fordi i begge løj for mig, men det er måske dér det hele kommer ind, du vil måske ikke have mig tilbage ?!" Kommer jeg så til at sige højt imens at Azara også høre det.
|
|