Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 5, 2007 5:48:30 GMT -5
Azara; *Så der VAR noget mellem Stefan og Luzifer?!* Ser lidt fra den ene til den anden ,, Vil I have jeg lige skal gå? " spørger jeg så stille, da jeg helst ikke vil forstyrre
Stefan; Hører ikke Az, er egentligt ligeglad. ,, Jeg KAN ikk' lyve for dig " si'r jeg så bare stille, imens min hjerne kører på højtryk for at fatte resten af det hun sagde (altså, han forstod det jo godt, men han kan ikke rigtigt fatte det, hvis du forstår...)
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 5, 2007 5:52:55 GMT -5
(Er helt med Går lige på toilettet ) Venter tålmodigt på hans svar da han siger at han ikke KAN lyve for mig. *Hvad mener han med det ?* Ser så på Azara ,, Nej det er okay, kan du måske gøre noget for at Luzifer for det bedre ?" Spørger jeg så om imens jeg er så Stefan
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 5, 2007 5:56:49 GMT -5
(Okaie)
Azara; Nikker og går hen til Luzifer, stiller mig på den anden side af sengen for at forstyrre mindst muligt. Kigger så papirerne igennem igen, for at se om de har fundet ud af hvad der er sket, og hvor gal skaden er Laver et par grimasser, da det ser grimt ud. Lægger så min taske på stolen som er ved siden af ham, så jeg bedre kan rode mine ting igennem...
Stefan; Kan se at hun forventer at jeg siger no'ed mer', og tænker mig så lidt om ,, Ria, jeg... jo, jeg elsker dig virk'li', men på en måde... Elsker jeg oss' Luz " si'r jeg så, og bider mig i læben
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 5, 2007 6:02:54 GMT -5
Azara; Tager nogle af tingene op fra tasken, og stiller det på det 'bord' der altid er ved den syge, på hospitaler. Kigger igen de ting jeg har fundet igennem, og ser mig så lidt om i rummet, efter en hjælpende hånd. Da jeg ikke vil forstyrre Stefan og Galleria mere end højst nødvenldigt går jeg ud på gangen igen og ser mig om efter én som ser ud til at kunne hjælpe.
Ragnar; Har holdt lidt interesseret øje med hende pigen som lige er gået ud af døren *Hun ser ung ud. Men alligevel virker hun meget... Vidende * tænker jeg stille, og holder stadig øje med hende.
Azara; Får øje på én som vidst alligevel ikke laver andet end at holde øje med mig, går hen til ham ,, Hej. Tror du at du har tid til lige at hjælpe? " spørger jeg ham venligt om
Ragnar; Nikker, ,, Bare sig hvad jeg skal gøre, så hjælper jeg da gerne " siger jeg med min venlige stemme
Azara; ,, Godt, okay, tak "
Ragnar; griner lidt af hende
Azara; Ryster på hovedet, ,, Godt, så kom med mig "
Azara og Ragnar; Går ind til Luzifer
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 5, 2007 6:04:37 GMT -5
Nikker og prøver at være så forstående som overhovedet muligt. ,, Det må jeg vel bare... Jeg mener jeg forstår dig godt på en måde, men jeg havde håbet du havde kommet med et enkelt svar " Ser så væk og trækker mig lidt væk fra ham.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 5, 2007 6:06:13 GMT -5
(Skal gå nu Jeg ved ikke med internettet deroppe, såe Hvis der er finder jeg på noget så jeg kan komme med Kate på Aka alligevel ;d)
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 5, 2007 6:07:15 GMT -5
(Okay, ses sødeh og god tur ! ;D)
|
|
Ashlee ‹3
N*
:'D
I can take the rain on the roof of this empty house, That don?t bother me!
|
Post by Ashlee ‹3 on Apr 5, 2007 17:02:19 GMT -5
(( hvornår kommer kat hjem ? Xp ))
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Apr 7, 2007 6:40:33 GMT -5
- sover stadig -
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 9, 2007 13:01:00 GMT -5
((Er kommet hjem i dag, Sabrina, men Sandra sagde noget om at hendes internet var gået ned, jeg ved ikke hvornår hendes kommer til at virke...?))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 7:36:55 GMT -5
Stefan; ,, Men det ka' jeg jo så bar' ikk'... " Ser på hende med triste øjne ,, Gid jeg ku'... " mumler jeg så
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 10, 2007 7:39:42 GMT -5
Ser væk fra ham stadig, vil slet ikke se ham i øjnene lige nu. *Hvorfor kan han ikke bare give mig et svar !? Hvor svært kan det være !?* Tænker jeg trist og bekymret for at han ikke vil have mig.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 7:39:43 GMT -5
(Til alle: Det skal lige siges at Ragnar og Stefan er halvbrødre, men jeg skal nok skrive det )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 7:42:19 GMT -5
Stefan; Sukker, kysser hende på kinden, og aer den bagefter ,, Det... " Lukker øjnene og tager mig sammen ,, Nok bar' ikk' os to, Ria... " får jeg så sagt
Azara; Er gået lidt i stå, og har uden at tænke over det kigget på Stefan og Galleria *Slår de op med hinanden, eller hvad er det egentligt lige der sker?*
Ragnar; Opdager at hun er gået helt i baglås. Puffer blidt til hende, og nikker i hovedet mod Luzifer og hendes ting
Azara; Forstår drengens signal og laver videre...
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 7:42:26 GMT -5
( Kai kai Ihh, jeg er så hyper og tomhjernet i dag! XD )
|
|