|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 7:43:55 GMT -5
Kommer stille gående. Fatter ikk jeg kommer her når jeg hader hospitaler!
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 10, 2007 7:47:18 GMT -5
Galleria ; Ser på Ragnar lidt og ser så på Stefan. ,, Du... Det... " Er gået endnu mere i baglås nu,. Går så lige forbi ham, hen til Luz. Stopper lige foran ham, ser ned på ham selvom han sover. *Okay, tillykke med din nye kæreste...* Tænker jeg trist. ,, Du vandt... " Mumler jeg. Tager så mine ting og går forbi Stefan med en kold skulder. Går ud på gangen og fortsætter lidt, indtil jeg falder sammen og bryder sammen,.
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 7:48:33 GMT -5
Kigger hen på pigen og går hen til hende "Hva.. Sker der?" spørger jeg stille. Er ikke god til disse siturationer (staves?)
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 7:52:30 GMT -5
Stefan; Ser trist efter Ria, men er lidt bange for at gå efter hende Bider mig lidt i læben og ser hen mod Luz *... Hvad skal jeg gøre!?* Ser mig om, har uden at tænke over det holdt min hånd knyttet om min mobil. Får en vag idé. Skriver så en sms; Hej 'Leannia'! Har nogle problemer. Er på hospitalet, kommer du ikke? Din fløjte må kunne gøre underværker hér. Knusser Stefan
Venter så lidt, men får hurtigt svar; Kommer om to sek. Lena.
Smiler lidt for mig selv *Tak...*
Lena; Kommer gående i høj fart ind på hospitalet. Gyser *Hospitaler...* Ser mig om, og får øje på hende som vist er hans kæreste. Går i et lidt roligere tempo hen mod hende, med et undrende udtryk i ansigtet *Problemer? De to har vist problemer... Mon det vat det han mente? Det var det nok 'din fløjte må kunne gøre underværker'... Ja, det er nok hende...* Går helt hen til hende ,, Hej " siger jeg stille. Synes min stemme lyder hul. Rynker på næsen, og piller fraværende ved min fløjte...
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 7:53:22 GMT -5
Ragnar; Ser hen mod pigen som spørger (Jessica) ,, Kæresteproblemer " siger jeg kort, imens jeg tager imod div. flasker og hvad ved jeg, pigen rækker mig
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 7:53:42 GMT -5
Kigger kort på fyren der siger noget til mig. Går lidt væk derfra igen, hader det her sted og skal bare væk. Føler mig os bare totalt usynlig for alle.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 7:56:23 GMT -5
Ragnar; Ser efter pigen, men bliver hurtigt forstyrret i mine tanker af pigens stemme, hverken kommanderende eller befaldende, bare sådan en stemme man alligevel vil følge.
Azara; ,, Vi har brug for et glas "
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 10, 2007 7:56:24 GMT -5
Ligger grædende på gulvet, og er blevet helt mundlam. *JEG VIL HAVE HAM TILBAGE NU !!!!* Tænker jeg grædende.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 7:57:03 GMT -5
Lena; Ryster på hovedet, og tager fløjten for munden *Hvad har du rodet dig ud i Stefan?* Begynder at spille en trøstende melodi...
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 7:58:59 GMT -5
Begynder at blive ret svimmel af det her sted. Det hele kører rundt.
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 10, 2007 8:00:13 GMT -5
Galleria; Ser op og får øje på Lena. *Hvorfor hopper jeg ikke bare ud for taget !?* Tanken kommer tilbage fra sidst.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 8:03:04 GMT -5
Lena; Spiller stadig i en trøstende melodi. Beroligende... At verden ikke er så slemt et sted...
Ragnar; Går ud og henter et glas til pigen (Az) Kommer hurtigt igen
Azara; Venter tålmodigt
Ragnar; Ser på vejen tilbage pigen, som minder mig om én, og Galleria... Rynker undrende på næsen og går hen til dem Ser undersøgende på hende pigen, da det pludselig går op for mig hvem det er; ,, Leannia !? " udbryder jeg overrasket
Lena; Stopper straks med at spille, og vender mig hurtigt, næsten rasende om ,, Lena " retter jeg ham - kampberedt
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 8:04:08 GMT -5
Går hurtigt ud. ( Smutter, skal til ridning )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 8:05:26 GMT -5
(Oki dokey )
|
|
Kat
Irl personer