Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 3, 2007 6:46:45 GMT -5
Ragnar; Holder trøstende en arm om hende, og aer hende blidt over håret ,, Nej, ingen skulle være sprunget. Hverken dig, Luzifer eller Stefan. " siger jeg roligt, stadig i det venlige tonefald ((Skifter lige profil til Ragnar ))
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 6:50:40 GMT -5
(Jep ) Ser opgivende ud ,, Jo, jeg havde haft det bedre hvis jeg var sprunget... Eller så var jeg jo nok død, men... " Ser ned og læner mig stadig ind til ham.
|
|
Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on Apr 3, 2007 6:52:33 GMT -5
,, Man har det ikke bedre når man er død. Nu flygter du jo bare fra problemet " siger det sidste lidt drillende, og et lille smil om munden
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 3, 2007 6:53:49 GMT -5
Ser op på ham og kan ikke lade vær med at smile lidt. ,, Ja det har du nok ret i " Siger jeg stille og ser så rundt på gangene. *Han er da ret god til at hjælpe, eller trøste.,..*
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 3, 2007 6:55:51 GMT -5
Smiler lidt, og tænker mig lidt om, for at finde på noget at sige, begynder så bare med lidt 'basis'-snak ,, Desuden fik jeg vidst aldrig fat i din alder? " siger jeg og ser på hende, med et lille smil
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 3, 2007 6:57:55 GMT -5
,, Jeg er 16, " Siger jeg stille og ser så igen på ham, men stadig med et bedrøvet blik *Hvis bare han vidste hvor meget Stefan og jeg har været igennem !*
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 3, 2007 7:00:25 GMT -5
Nikker, ,, Det er jeg også. Havde fødselsdag i forgårs " laver en grimasse ,, Det var også dér jeg kom herhen " *Det er SÅ flot sagt det dér (ironisk)... Men... Hun bliver måske bare mere ked af det, hvis jeg begynder at spørge hende om, hvad det helt præcist er at der er sket, så det er måske bedre sådan hér*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 3, 2007 7:05:52 GMT -5
Smiler så lidt ,, Tillykke Ragnar, men jeg må indrømme at du virker som en flink fyr " Kysser ham på kinden som et tak. *Stefan kan umuligt blive sur over det !*
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 3, 2007 7:09:34 GMT -5
* Flink og flink... ?* Bliver en lille smule overrasket, men slår det hen med det samme, smiler så igen, mit lille smil ,, Jamen, tak " siger jeg og ser på hende, med hovedet let på skrå, så det næsten ikke ses ,, Måske er jeg flink, men jeg er da hverken sød, smuk eller dejlig, ligesom dig " siger jeg i det samme tonefald som før, men en smule grinende (GAL hvor er han svær at styre... Det er morsomt, man skal virkelig tænke over hvad han siger )
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 3, 2007 7:13:25 GMT -5
Ser op på ham og puffer blidt til ham ,, Meget morsomt, men jeg ville ønske han snart vågnede op " Fortæller jeg så tríst og ser rundt.
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 3, 2007 7:14:50 GMT -5
,, Jeg mente det faktisk " siger jeg helt stille, med et lille smil om munden Ser lidt på dem som går forbi os...
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 3, 2007 7:17:11 GMT -5
(Jeg skal desuden gå, i hvert fald i fem minutters tid når den er halv)
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 3, 2007 7:17:16 GMT -5
Ser så på ham igen og smiler så lidt. *Årh, jeg må altså ind og se til Stefan* ,, Vil du med ind og se til Stefan og Luzifer ? " ¨Spørger jeg roligt om og rejser mig langsomt op
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 3, 2007 7:18:56 GMT -5
,, Selvfølgelig " siger jeg og rejser mig også op, lidt hurtigere end hende, men stadig ret langsomt. ,, Du viser vej " siger jeg venligt, med et lille venligt nik med hovedet, og et lille smil
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 3, 2007 7:21:50 GMT -5
Nikker og tager ham i hånden og trækker ham roligt med mig. Når hen til værelset og giver slip på hans hånd og ser så på Stefan og Luzifer.
|
|