|
Post by Joni/Ashley on May 15, 2007 11:10:27 GMT -5
((jamen jeg var ikk li' på arto..))
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on May 15, 2007 11:10:43 GMT -5
trækker på skulrende
stuadesserne: fortæller a vi snart lander og folk ska spænde deres seler
Luz: tager min sele på *bvah, seler!!*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on May 15, 2007 11:13:21 GMT -5
Tager også min på, ser lidt ud af vinduet ,, Jeg hader at lande !" Siger jeg irriteret, ser lidt efter på ham, hvór det ser ud som om at han ikke kan li sedlen, eller sådan noget
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on May 15, 2007 11:15:49 GMT -5
"jeg ka da godt holde dig i hånden imens" smiler og ser venligt på hende
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on May 15, 2007 11:17:52 GMT -5
,, Ja tak Luzifer " Tager forsigtigt hans hånd, ser ud af vinduet imens at vi lander. *Bare det går godt, please lad os lande roligt !*
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on May 15, 2007 11:18:31 GMT -5
holder beroligende om hendes hånd
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on May 15, 2007 11:20:34 GMT -5
Tager mig lidt til hovedet ,, Bare vi lander godt " Giver hans hånd et lille klem, da jeg er lidt bange lige nu. *Jeg håber virkelig at vi lander trygt, for jeg vil ikke ende med at styrte ned !*
|
|
|
Post by regitze on May 15, 2007 11:29:02 GMT -5
(( min forbindelse er gået, men kommer når den kommer ;p heh ))
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on May 16, 2007 8:53:44 GMT -5
(okay, nu er flyet landet - de er i tyskland nu!)
|
|
Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on May 24, 2007 10:03:39 GMT -5
Kommer ind i lufthavnen, med min rygsæk hvor jeg har proppet alle mine ting ned i. 'Hanker' lidt op i den, og ser mig om med lidt ængstelige øjne *Hmm* Lader mine øjne hvile ved en - jeg tror er en stewardesse - som hurtigt kommer gående, med kufferten på slæb. Jeg rynker lidt på næsen, og ser mig igen om, men med 'søgende' øjne. Får langt om længe øje på én. Smiler lidt, og går hen mod hende, med vilje slingrende skridt og et lidt fortabt udtryk i ansigtet. Har lyst til at smile igen, men lader være *Sikke en dejlig personlighed...* Tænker jeg stille, imens jeg stadig har lyst til at smile Siger noget uforstående til hende, og ser på hende med fortabte, nærmest bedende øjne. Hun ser på mig med bekymrede øjne, og giver mig så lidt penge. Jeg takker hende med nogle flere udorståelige ord, og et lille 'nik' med hovedet som tak. Så går jeg hen til dér hvor man skal igennem alle de dér ting (dér kufferten skal igennem osv.) (efter at have fuppet mig til en billet til et eller andet sted - efter at have indset jeg trænger til at kommer lidt væk) og for lov til at have min rygsæk med min ind i flyet.
Kommer langt om længe ind i flyet og tager afsted... (Til Tyskland, Hamburg)
|
|