Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on May 14, 2007 9:03:00 GMT -5
kommer ind med min ikk særligt store kuffert fordi jeg ikk har særlig meget med..
stiller mig i kø til der hvor man ska sende kufferten ind?
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on May 14, 2007 9:06:57 GMT -5
Står med min lille kuffert hvor jeg ikke har særlig meget i. Ved ikke helt hvor det er jeg skal gå hen, da jeg er kommet lidt for meget rundt omkring. Ser forvirret rundt, mens jeg står lige i midten af det hele. *Hvor skal jeg gå hen nu ?*
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on May 14, 2007 9:10:49 GMT -5
går i retning af der hvor man viser billetter og sådan, men en lille skulder taske hvor jeg har lidt i jeg vil ha med i flyet..
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on May 14, 2007 9:15:46 GMT -5
Opdager en dreng som minder meget om Luzifer *Kan det være ham ?* Tænker jeg lidt undrende om. Går hen og prikker ham på skulderen. ,, Undskyld, men er det her man kommer til Tyskland ?" Spørger venligt om det, men kan desværre ikke se hans ansigt, fordi han står med ryggen til.
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on May 14, 2007 9:19:26 GMT -5
"ja.." siger jeg i det jeg venner mig om, og ser det er galleria mit smil forsvinder lidt "..ska du til tyskland??" *orh, please ikk samme by som mig!!*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on May 14, 2007 9:29:41 GMT -5
Nikker ,, Ja jeg skal til ... Luzifer ?" *Det var ham ... Gaal hvor er jeg sur eftersom at han tog Stefan fra mig !!* Smiler venligt alligevel ,, Jeg skal til Hamburg " Fortæller jeg roligt, står nu efter ham, da jeg ligeså godt kan det, når ingen står bag i ham.
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on May 14, 2007 9:31:37 GMT -5
*suk, det sku hun..* "det ska jeg ogs." siger jeg henkastet og ser bare lii ud og venter på det blir min tur
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on May 14, 2007 9:33:17 GMT -5
,, Men Luzifer ... Du virker ikke som om du ... Kunne vi ikke være venner ?" Spørger jeg så hurtigt om, da jeg ikke har det særlig godt mere, pågrund af at jeg ikke kan glemme Stefan. *Jeg elsker ham jo stadig !*
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on May 14, 2007 9:34:33 GMT -5
"har jeg sag vi ikk ku det?" siger jeg i et tonefald der siger at 'nej jeg gider ikk være venner'
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on May 14, 2007 9:41:52 GMT -5
,, Hvorfor vil du ikke, du har fået ham, du vandt okay ?" Finder min billet frem, men venter nu bare på at det bliver min tur. *Hvorfor vil han ikke være min ven ?*
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on May 14, 2007 9:43:50 GMT -5
ignoerere hende bare det bliver min tur jeg viser min billet og kommer videre til det der vente sted
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on May 14, 2007 9:45:30 GMT -5
Kommer hen til billetkontrollen hvor jeg også viser min billet, men kan ikke se Luzifer mere. Går videre og skal ind i flyet nu. Finder mit Nr. og sætter mig ved vinduet, da jeg nogle gange kan blive dårlig.
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on May 14, 2007 9:49:45 GMT -5
gider ikk rigtig tage mig samn til a g ind i flyet selvom jeg ka se de andre går ind
rejser mig så alligevel og går ind finder min plads ser jeg ska sidde samn med galleria *orh nej* sætter mig mens jeg mumler noget surmulende
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on May 14, 2007 9:54:26 GMT -5
Ser ud ad vinduet, ser på banen som vi skal lette fra. Drejer mit hoved, opdager Luzifer ,, Vil du nu svare på spørgsmålet ?" Ser lidt iriiterende ud men smiler for at være venlig.
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on May 14, 2007 9:56:47 GMT -5
"hva" vrisser jeg irriteret og snerrende
|
|