Gud / Joutei Tenshi
N
"What if God was one of us? Just a slob like one of us? Just a stranger on the bus?"
|
Post by Gud / Joutei Tenshi on Oct 22, 2007 14:47:29 GMT -5
kommer gående. Smiler for mig selv, og ser mig omkring. Kigger ind af alle de lukkede butiksruder, mens jeg roligt går i et fast tempo, så jeg kan holde varmen.
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Oct 22, 2007 14:50:11 GMT -5
Kommer glad gående, kigger nysgerrigt ind af de forskellige butiksvinduer, men gider ikk gå ind i nogen af butikkerne. Går rundt i en af mine korte kjoler, men lægger ikke mærke til kulden. Kan ikke mærke den. Der er en del mennesker som vender hoveder efter mig, på grund af 'sommertøjet'.
|
|
Gud / Joutei Tenshi
N
"What if God was one of us? Just a slob like one of us? Just a stranger on the bus?"
|
Post by Gud / Joutei Tenshi on Oct 22, 2007 14:52:18 GMT -5
Får øje på Cinzia i en rigtig sommer mundering. Smiler let, og gr hen til hende bare for at have nogen at snakke med. "Hej Cinzia.." smiler ^^
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 22, 2007 14:53:06 GMT -5
kommer stille gående... famler mig stille fremad "er her nogen?" spørger jeg nærvøst, er jo blind så kan ikke se om her er nogen...
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Oct 22, 2007 14:53:36 GMT -5
,,Hej!" siger jeg smilende, og lægger så hovedet på skrå ,,Øhmm... Og hvem er du så?" giver ham et rigtigt englesmil, vel vidende om at man også i den grad kan se mine hugtænder.
|
|
Gud / Joutei Tenshi
N
|
Post by Gud / Joutei Tenshi on Oct 22, 2007 15:00:11 GMT -5
"Jeg hedder Joutei Tenshi, jeg er Gud.. og så må du egentlig ogs lige ha mig undskyldt et øjeblik" smiler "jeg ska lige hen og hjælpe Lucky.." jeg smiler til Cinzia, og går så hen mod Lucky og tager hendes hånd. "Hej Lucky, ska jeg ikk lige hente dit syn igen?" han smiler venligt, selvom han godt ved hun ikke ser det..
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Oct 22, 2007 15:03:12 GMT -5
Ser efter Joutei. Følger så efter ham, ,,Kan jeg ikke bare kalde dig Jou?" spørger jeg ham om, efter han har spurgt Lucky om han skal hente hende hendes syn igen.
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 22, 2007 15:04:08 GMT -5
giver et kort hvin fra mig da jeg mærker nogen tage fat i min hånd "gør mig ikke ondt!" siger jeg først da jeg er vand til at andre gør mig ondt men da jeg høre hvad han siger stirre jeg mod hans stemme "Kan... kan du gøre det?" spørger jeg stille..
|
|
Gud / Joutei Tenshi
N
|
Post by Gud / Joutei Tenshi on Oct 22, 2007 15:11:34 GMT -5
Jeg nikker til Cenzia, for selfølgelig kan hun da bare kalde mig det. Ser så igen på Lucky, "ja.. det kan jeg, og det gør ikke ondt.. Men kun hvis det er okay, selvfølgelig." Han ser stadig på hende, og holder blidt og roligt om hendes hånd, så hun ikke ska føle sig bange.
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Oct 22, 2007 15:13:05 GMT -5
Smiler. ,,Er det svært at hente hendes syn?" spørger jeg nysg. om
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 22, 2007 15:15:37 GMT -5
kigger hen mod hans stemme "vil jeg meget gerne.. men jeg skal gå nu... håber rigtig , rigtig meget at jeg møder dig igen så du kan hjælpe mig med det, og tak!" siger jeg og smiler stillle mod hans stemmme og trækker så stille min hånd til mig og sender ham et kort smil og går stille væk... //Buhuuuuu , skal gå .. heeej heeej ^^ OUT ...
|
|
Gud / Joutei Tenshi
N
|
Post by Gud / Joutei Tenshi on Oct 22, 2007 15:19:54 GMT -5
ser efter hende, ved at jeg nok skal finde hende igen, og lover mig selv at opsøge hende lige så snart lejligheden byder sig. Jeg ser på Cinzia "nej det er såmen ikk så svært, Jesus havde ikk de store kvaller med det, og jeg er jo mere eller mindre hans far." smiler, og sys måske det lyder lidt latterligt at jeg i den alder jeg sku ligne at have, kalder mig selv for far til en som døde ældre end jeg ser ud.
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Oct 22, 2007 15:26:04 GMT -5
Trækker, ikke helt overbevist, på skuldrene. ,,Men.." tænker mig lidt om, ved nemlig ikke helt hvordan jeg skal sige det...? ,,Hvis det er så let at gøre det, så ville du jo kunne gøre livet lettere for alle ikk? Altså, du ved, som Gud, kan du jo gøre det? Men alligevel... Du kan jo heller ikk gøre det, for så vil mennesker bare forlange mere af dig, ikk?" Syns selv at det lød ret dumt, det jeg sagde - men slår det fra mig. Ser nysgerrigt og glad på ham.
|
|
Gud / Joutei Tenshi
N
|
Post by Gud / Joutei Tenshi on Oct 22, 2007 15:37:44 GMT -5
smiler glad, og let grinende "jo - selfølgelig. Men nogen gange har jeg bare mere lyst til at ændre på folks egentlige skæbne. Hvis jeg f.eks. er i godt humør. Det er bare så svært, for alle tror jeg er ihh oh ohh så stor og så mægtig, men så meget mere anderledens fra jer er jeg alligevel heller ikk. Jeg er da nogle dage i dårligt humør og vil hellere bestille en usund pizza istedet for at lave mad selv. Og en gang imellen keder jeg mig, og kan være en smule irriternde." Smiler, og klør mig lidt i nakken.. "Jeg har ogs efterhånden været forelsket en del gange.. selv om det nok ikk er ret mange gange på alle de år. Og de gange har jeg da ogs tænkt lidt over, at det kunne være rart måske bare at leve som et helt almindeligt menneske, med en helt almindelig leve alder." ser på hende "ikke engang jeg - som ellers burde vide alt - er klar over hvorfor jeg er gud. Og selv om jeg tror jeg ved hva meningen med livet er, så er jeg heller ikke engang sikker på det..."
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Oct 22, 2007 15:46:29 GMT -5
Nikker, ,,Helt dum lyder du da ikke" siger jeg drillende ...
|
|