Andrew
New Member
If you were gay, that will be okay ;)
|
Post by Andrew on Oct 24, 2007 9:08:26 GMT -5
Sidder på en bænk. Nynner let.
|
|
Andrew
New Member
|
Post by Andrew on Oct 24, 2007 9:11:46 GMT -5
Ser rundt på de mange mennesker .
|
|
|
Post by Daniela on Oct 24, 2007 9:32:50 GMT -5
kommer langsomt gående... har min mp3 i hånden... man kan svagt høre musikken som larmer fra mine høredimser... sukker dybt og sætter mig på en bænk... har ikke lagt mærke til drengen som sidder lidt fra mig (Andrew) ... nynner stille til musikken og læner mig tilbage...
|
|
Andrew
New Member
|
Post by Andrew on Oct 24, 2007 9:36:57 GMT -5
Ser kort på en tøs . Fnyser kort . * Vil kun have Jun *
|
|
|
Post by Daniela on Oct 24, 2007 9:39:57 GMT -5
sukker dybt og kigger så rundt og får øje på en dreng og rynker på mine øjenbryn af hans fnys som jeg tydeligt hørte... *han er ikke værd at snakke med...* tænker jeg og giver selv et fnys fra mig og kigger igen væk fra drengen... ligger mine arme over kors og slukker så min mp3 og ligger den ind i min lille taske som hænger ved min skulder...
|
|
Andrew
New Member
|
Post by Andrew on Oct 24, 2007 9:46:04 GMT -5
Roder i mine lommer . * fuck *
|
|
|
Post by Daniela on Oct 24, 2007 9:49:27 GMT -5
kigger lidt på ham og ryster så kort på mit hoved og finder en pakke smøger frem fra min taske... faktisk så ryger jeg ikke ret meget, kun når jeg er i dårlig humør og sorn... tænder en smøg og tager et langtrukket sug... puster røgen ud i luften og stryger kort en hånd gennem mit røde hår...
|
|
Andrew
New Member
|
Post by Andrew on Oct 24, 2007 10:08:35 GMT -5
* I wan't my Jun * Ser rundt
|
|
|
Post by Daniela on Oct 24, 2007 10:12:26 GMT -5
kigger på drengen og smider så smøgen fra mig og træder på den... sukker dybt og rejser mig langsomt, dog går jeg ingen steder... kigger lidt på drengen.. han ser meget tænkende ud... fnyser bare kort og gør sorn at et lyn rammer lige ved siden af hans fødder... smiler stille, ville bare lige drille lidt...
|
|
Andrew
New Member
|
Post by Andrew on Oct 24, 2007 10:14:12 GMT -5
Får et chok . ,, hey " Trækker benene til mig
|
|
|
Post by Daniela on Oct 24, 2007 10:16:19 GMT -5
smiler stille til ham "undskyld, er bare i drillehumør lige nu da jeg keder mig så meget" mumler jeg lavt med min blide, rolige stemme og stryger en hånd gennem mit lange røde hår og kigger ned på smøgen som jeg smed ned og trådte på før...
|
|
Andrew
New Member
|
Post by Andrew on Oct 24, 2007 10:20:57 GMT -5
,, Find en anden .. Jeg er ikke sjov når jeg er sur " Ser på hende . Fnyser kort . Ser rundt .
|
|
|
Post by Daniela on Oct 24, 2007 10:24:50 GMT -5
"nåh.." mumler jeg og kigger strængt på ham... "jeg går" siger jeg "du er for alvorlig... og alvorlige menesker, de er kedelige menesker... og jeg gider ikke at snakke med kedelige menesker" mumler jeg og går stille væk... stopper kort op og kigger tilbage på ham "og jeg er faktisk heller ikke ret sjov når jeg er sur" mumler jeg og går så langsomt videre til jeg forsvinder...
//OUT- skal gå...
|
|
Andrew
New Member
|
Post by Andrew on Oct 24, 2007 10:26:46 GMT -5
Fnyser let . ,, Jeg gider ej piger " Strækker mig
|
|
bedazzling
Full Member
if you'll touch my hat, i'll kill you... and i mean it!
|
Post by bedazzling on Oct 24, 2007 10:31:13 GMT -5
(lille mig keder sig så her lander jeg idag XD )
kommer langsomt gående med min hat på skrå... kigger rundt med et roligt blik i øjnene...
|
|