lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 13:26:12 GMT -5
kigger bange rundt efter stemmerene og høre nogen komme mod mig og klemmer mig indtil træet "h..hvem der?" spørger jeg usikkert ...
//ok .
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Nov 11, 2007 13:26:37 GMT -5
ser mod en tøs.. *she's gonna die* tænker jeg koldt varmer kort mine evner op.
|
|
Kisaki - san
Junior Member
Talk about love ~Talk about dead
|
Post by Kisaki - san on Nov 11, 2007 13:30:31 GMT -5
Garry: Kommer roligt stileligt gående med Josh's stav i hånden.. Har lige fået mine egne syge evner gange 10 igen efter at have taget livet på josh, og hans krafter, plus de krafter han fik af at tage helenas liv, ogogog de krafter helena fik efter at have taget livet på morgan. Knækker fingre og ser rundt. ser en blind pige og.... raven ^¨
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Nov 11, 2007 13:30:54 GMT -5
Kisaki er på 'standby xD indtil jose kommer igen ^^ )
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 13:39:15 GMT -5
// - Brb -
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Nov 11, 2007 13:39:41 GMT -5
//kk
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 13:52:01 GMT -5
//tilbage ..
|
|
Kiro
Junior Member
Kisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisaki
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 13:59:03 GMT -5
back // Tager fat i hendes ene hånd . ,, Rolig . Jeg vil bare hjælpe dig " Ser på hende
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 14:04:11 GMT -5
får et mindre chok da jeg mærker at en tager fat i min hånd og kigger hen mod hans stemme med mine nu, blå , blanke øjne... nikker kort og prøver så godt at kigge på ham og ikke et andet sted, siden det er svært da jeg ikke kan se ham... "øhm... må jeg bare lige spørge om hvem du er?" spørger jeg da jeg vil være sikker at det ikke er nogen som har gjort mig ondt før i tiden.. som hende som gjorde mig blind...
// - Wb -
|
|
Kiro
Junior Member
Kisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisaki
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 14:05:48 GMT -5
,, Kiro " Ser på hende . ,, Skal du nogen steder hen ? "
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 14:09:43 GMT -5
*Kiro* gumler lidt på navnet *nej.. ham kender jeg ikke..* "jeg hedder Lucky" mumler jeg og kigger hen mod hans stemme .. "hm.. det ved jeg ikke... jeg har været udenfor nogle par dage nu... jeg kan ikke finde vejen hjem og ingen vil hjælpe mig" mumler jeg stille , min stemme lyder håbløst og man kan se tydelige rander under mine øjne...
|
|
Kiro
Junior Member
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 14:12:08 GMT -5
Ligger min hånd på hendes kind . ,, Jeg vil hjælpe dig "
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 14:15:23 GMT -5
det giver et kort gip i mig da jeg mærker hans hånd mod min kolde kind og kan langsomt mærke hvordan hans varme hånd varmer min kind... lader så et taknemligt smil komme frem "mange tak" siger jeg , det følges helt mærkeligt at blive hjulpet og ikke slåget.. men det er en dejlig føgelse som jeg meget gerne ville føle noget mere...
|
|
Kiro
Junior Member
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 14:18:16 GMT -5
Ser på hende . Smiler for mig selv . ,, Men hvor bor du . Så kan jeg hjlæpe dig hjem "
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 14:24:33 GMT -5
kigger hen mod hans stemme "æhh.. ja, det er lige det... jeg bor , i et tælt, på stranden" siger jeg og kigger lidt væk fra ham da jeg syntes at det er dumt ikke at have nok penge til at købe en lille lejlighed...
|
|